SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er fre 29. mar 2024 00:55

Launch party Jersey Jack i Retroarkaden

Køb og salg af flippermaskiner
  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

Poseidon

  • Indlæg: 1301
  • Tilmeldt: ons 28. okt 2009 19:44
  • Geografisk sted: Ramløse nord sj.
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Launch party Jersey Jack i Retroarkaden

Indlæglør 24. feb 2018 08:45

Ha ha... Som The Addams maskinen siger hvis man tilter den.."you are A funny guy" :)

Det blir lige kort i denne omgang..selv om du både skriver sms til min mobil i nat kl 1.42 og 1.50 og en PB her på SM som du så nok har fortrudt inden du sendte den da der står slettet inden den blev sendt !! Vi er enige om at det er dig som har skrevet nedenstående ikk ?

Halløj

Lige kort vil jeg sige at det her sted er noget af det mest forfærdelige sted jeg nogensinde har set. Mundhuggeri og intriger i stor stil. Hvad snakker i om at der ikke er flippere nok til alle ?? det vælter da rundt med dem og der er MASSER. Af folk der siger at de elsker flippere så er der godt nok meget had. Nu vil jeg spise et rundstykke og køre ud og hente en corvette flipper og så få slettet den her profil.

God dag til alle jer.

Michael... Du vælter rundt som en elefant i en glasbutik... Er nyankommet her til forummet og begynder at svine alle til ! Der kan man tale om lav IQ...
Dine 6-8 annoncer på dba og hvor du ellers vil købe maskiner fordi du er såkaldt "samler" er rigtig sjove..
Du fremstår som endnu en klaphat som vil tjene hurtige penge på vores hobby.. Det giver ikk særlig stor Street credit.. Tværtimod.

Hvorfor har du rettet i din besked til Jesper.. Der hvor du truer ham med at nu hvor han har "trådt dig over tæerne" så falder himlen ned og hans butik lukker !

Det som du selvfølgelig ikke ved omkring Jesper og hans sted er at det er Danmarks største pin sted med de flotteste maskiner og han ikke behøver at sælge maskiner for at have til dagen og vejen...
Men prøv at tage forbi... Han er en super flink og rigtig behagelig mand.

Nu har jeg ikke mere tid i dag... Men mon ikk den fortsætter herfra ?

/Roald
Pinballs i spil:
Ca 75 stk... Hele lortet kan ses her...
https://pinside.com/pinball/community/p ... collection

Til salg: Kommer løbende når de er klargjort ;)

Mollo

  • Indlæg: 48
  • Tilmeldt: tirs 7. nov 2017 01:30
  • Geografisk sted: Ikast Midtjylland
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Launch party Jersey Jack i Retroarkaden

Indlæglør 24. feb 2018 12:26

Mener du der hvor jeg skrev at dem der kendte mig ville kigge skævt på ham og ikke forstå hvad fanden han snakker om ?
er det, det du mener med at hans butik lukker ? begynder du at lyve nu ROALD ... jeg slettede den del fordi jeg ikke ville udtale mig på andre's vegne. Den "rigtige behagelige mand" skrev en lang stil koncentreret om at svine med til ... det siger meget om "den rigtige behagelige mand" og i refererer og retfærdiggør det hele med at jeg har skrevet at det her sted er ikke andet end en hønsegård konstant og det gør i fandme ikke bedre.


Du har taget den for langt ved at begynde at lyve. Tror du at du kan gå på vandet ? Så fortsætter du bare !
Brugeravatar

Rune R

  • Indlæg: 240
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 21:24
  • Geografisk sted: Sjælland - Stevns
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Launch party Jersey Jack i Retroarkaden

Indlæglør 24. feb 2018 18:53

Så er det slut, alle går op på deres værelser uden dessert og tænker over hvordan man taler til hinanden.

Hvis i så kan finde ud af det samles vi til flipper og øl og hygger os
Maskiner i min samling : TAF WH2O RS STTNG TZ GOTG-LE IronM-LE GoT WoZ
Maskiner under renovation : HGOT Pinbot Diner
Brugeravatar

Poseidon

  • Indlæg: 1301
  • Tilmeldt: ons 28. okt 2009 19:44
  • Geografisk sted: Ramløse nord sj.
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Launch party Jersey Jack i Retroarkaden

Indlæglør 24. feb 2018 20:15

Ha ha... Hej Rune

Du har ret :) jeg springer desserten over i dag..
Hvornår pokker kommer du igen i Pinlab og drikker øl hygger og spiller Pinball ?

Det som jeg ville ha skrevet til den nye dreng MICHAEL i klassen var at jeg tror Jesper har styr på det der med hans forretning.
Er der mon nogen som har mødt Jesper som ubehagelig ? Hmm...

Og at han har ret i det med hønsegården men at det kun er ham som går rundt og galer op... Kykliky ;)
Det er ikke mig som er på dybt vand iforhold til hans "sandfærdige" historier om hans samlergen iflg. Hans fantastiske annoncer...Det ville jeg gerne have hørt hans comeback på !
Og så kan jeg ikke forstå at han stadig er her på forummet når han nu havde så travlt med at komme af igen :)

Vi ses derude

/Roald
Pinballs i spil:
Ca 75 stk... Hele lortet kan ses her...
https://pinside.com/pinball/community/p ... collection

Til salg: Kommer løbende når de er klargjort ;)

Mollo

  • Indlæg: 48
  • Tilmeldt: tirs 7. nov 2017 01:30
  • Geografisk sted: Ikast Midtjylland
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Launch party Jersey Jack i Retroarkaden

Indlæglør 24. feb 2018 20:31

og du valgte lige nu at fortsætte ....... Går du selv og tror at du kan pisse en voksen mand adskillige gange ned i munden uden at det bliver hængende ? På et tidspunkt støder vi ind i hinanden og så tager vi den der.

Fatter du ikke hvor tynd din begrundelse er ? Ja jeg lægger en del annoncer op på dba og ser mig selv som en samler når man har et hav af forskellige automater og har gjort i det i over 15 år men fordi du ikke er enig så skal jeg svines til ? Hvor gammel er det lige du er ? Vi stopper den her med skriveriet.

Til alle jer på sidelinjen som jeg kender og som har kigget med og som jeg har hørt fra i løbet af dagen, tak for jeres mening om det her.

God Lørdag derude
Brugeravatar

Poseidon

  • Indlæg: 1301
  • Tilmeldt: ons 28. okt 2009 19:44
  • Geografisk sted: Ramløse nord sj.
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Launch party Jersey Jack i Retroarkaden

Indlæglør 24. feb 2018 23:09

Og du vælger så at stille mig flere spørgsmål som jeg jo må svare på !

Hvilken tynd begrundelse ? For hvad ? Gå tilbage til start og se at jeg skriver at det nok er den forkerte vej... Det har da intet og gøre med at svine nogen til...
Jeg er 48.. Hvor gammel er du ?

Det der med at pisse voksne mænd i munden !! Det må du selv rode med..

Og når/hvis vi mødes... Hva så ? Skal jeg blive bange.. Tage boksehandsker på.. Eller skal vi drikke en kop øl ?

Til alle jer som IKKE har skrevet til mig i løbet af dagen... Tak.. Det behøver i heller ikk... Jeg har min egen mening...

God søndag...
Pinballs i spil:
Ca 75 stk... Hele lortet kan ses her...
https://pinside.com/pinball/community/p ... collection

Til salg: Kommer løbende når de er klargjort ;)
Brugeravatar

lykkeman

  • Indlæg: 80
  • Tilmeldt: fre 21. apr 2017 10:47
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Launch party Jersey Jack i Retroarkaden

Indlægman 26. feb 2018 10:04

Hvis det er okay at skifte fokus:

Jeg tager turen til Glostrup på torsdag (fra Århus) og jeg glæder mig! Både til at se stedet og spille alle de fede maskiner og ikke mindst den maskine jeg har savlet over siden jeg for 11 måneder siden valgte at blive afhængig af denne hoppy; Dialed In! ;-)

Jeg glæder mig til at møde jer, Nanna og Jesper, og andre flipperentusiaster. Det er altid fedt at møde nye mennesker i dette miljø.

Vi ses
Venlig hilsen
Jacob Lykke

Nuværende pin: Iron Maiden Premium, 1/2 Tales from the Crypt, White Water
Tidligere pins: No Fear, The Shadow, Revenge from Mars, Johnny Mnemonic, Terminator 2, Guardians of the Galaxy Pro

Mollo

  • Indlæg: 48
  • Tilmeldt: tirs 7. nov 2017 01:30
  • Geografisk sted: Ikast Midtjylland
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Launch party Jersey Jack i Retroarkaden

Indlægman 26. feb 2018 10:43

ROALD

Der er vidst ikke nogen der er i tvivl om at du har svinet mig groft til. En fritidsdykker med et kamera der bruger det meste af sin fritid på at svine andre til på et offentligt forum og resten af tiden går med at anmelde annoncer på dba ... fedt liv du har dig ... Jeg kan jo se at jeg ikke er den første der skal ha tur så mon ikke at det rammer dig i røven på et tidspunkt.

hskov

  • Indlæg: 534
  • Tilmeldt: man 25. aug 2008 18:22
  • Geografisk sted: Horsens
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Launch party Jersey Jack i Retroarkaden

Indlægman 26. feb 2018 10:52

Det er så fedt at administration og moderation på dette forum kører så godt, så diskussionerne er saglige og i en sober tone

@Jesper/retro-arkaden er ked af det skal få ud over en velmenende tråd om noget vi alle burde kunne være glade for: mere Pinball i DK
Brugeravatar

Poseidon

  • Indlæg: 1301
  • Tilmeldt: ons 28. okt 2009 19:44
  • Geografisk sted: Ramløse nord sj.
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Launch party Jersey Jack i Retroarkaden

Indlægman 26. feb 2018 11:49

Hva pokker MICHAEL...
Er du her endnu ???
Holy shit ! Du bliver mere og mere underlig og kender vist ikk ret meget til mit liv.. Og gudskelov for det !

Men lad os lade denne velmenende tråd ligge så folk kan bruge den til det der var meningen fra begyndelsen.
God tur på torsdag Jacob.. Du bliver ikke skuffet :) det kan være at vi ses..

Michael.. Hvis du har brug for at sige mere til mig så ring... Du har mit nr

/Roald
Pinballs i spil:
Ca 75 stk... Hele lortet kan ses her...
https://pinside.com/pinball/community/p ... collection

Til salg: Kommer løbende når de er klargjort ;)
Brugeravatar

caramba

  • Indlæg: 51
  • Tilmeldt: tirs 24. jan 2017 13:31
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Launch party Jersey Jack i Retroarkaden

Indlægman 26. feb 2018 12:23

Det er ikk unormalt i flippermaskine hobbyen at folk kommer op og køre. tror det er fordi at der så mange om buddet. alle sider og trykker f5 på dba hele dagen. når der så er en maskine til lav pris, så kommer der maks stress på og hjertet er oppe i halsen, fuld panik for at få den først. ALle flippersamlere mener at de burde eje en maskine de gerne vil have. derfor siger de ting som "du videresælger bare" "vi er de rigtige samlere" "det er vores medfødte ret at eje den og den maskine". sandheden er bare at de selv gør alt hvad de kan få at købe maskiner så billigt som muligt.

Det kan bare ikke være anderledes sådan har det altid været og sådan vil det altid være.

kim

Mollo

  • Indlæg: 48
  • Tilmeldt: tirs 7. nov 2017 01:30
  • Geografisk sted: Ikast Midtjylland
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Launch party Jersey Jack i Retroarkaden

Indlægman 26. feb 2018 13:03

Du rammer hovedet på sømmet der ... og når man så som rookie angående flipper napper et par maskiner så er fanden løs.


caramba skrev:Det er ikk unormalt i flippermaskine hobbyen at folk kommer op og køre. tror det er fordi at der så mange om buddet. alle sider og trykker f5 på dba hele dagen. når der så er en maskine til lav pris, så kommer der maks stress på og hjertet er oppe i halsen, fuld panik for at få den først. ALle flippersamlere mener at de burde eje en maskine de gerne vil have. derfor siger de ting som "du videresælger bare" "vi er de rigtige samlere" "det er vores medfødte ret at eje den og den maskine". sandheden er bare at de selv gør alt hvad de kan få at købe maskiner så billigt som muligt.

Det kan bare ikke være anderledes sådan har det altid været og sådan vil det altid være.

kim
Brugeravatar

toonz

  • Indlæg: 231
  • Tilmeldt: ons 31. aug 2016 10:21
  • Geografisk sted: Copenhagen
  • Highscores: 8
    Arcade winning challenges: 0

Re: Launch party Jersey Jack i Retroarkaden

Indlægman 26. feb 2018 14:06

Hej Nanna & Jesper,
jeg vil se om jeg ikke kan finde tid efter arbejde til at komme forbi på torsdag. Sad og kiggede lidt på jeres hjemmeside og kunne godt mærke at det var noget jeg var nød til at se i virkeligheden :).

Glæder mig.
mvh
-Ras
Love 90's Fighter Games. Always interested in Midway cabinets. Looking for Primal Rage, Killer Instinct I, Street Fighter II and Konami 4 Player.
Brugeravatar

JBW

  • Indlæg: 94
  • Tilmeldt: lør 30. aug 2014 21:27
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Launch party Jersey Jack i Retroarkaden

Indlægman 26. feb 2018 21:37

Hej Jesper og Nana,
Jeg kigger også forbi; gerne tidligt er plan A; plan B er at komme efter arbejde; plan C kendes endu ikke.
Hvor lækkert at kunne se og prøve jeres nye maskiner; og møde kendte ansigter.
Vi ses,
Jakob
JBW
#21935

Dennis

  • Indlæg: 1128
  • Tilmeldt: tirs 9. nov 2010 12:56
  • Geografisk sted: Køge
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Launch party Jersey Jack i Retroarkaden

Indlægons 28. feb 2018 00:12

Jeg vil anbefale alle pinelskere at besøge retroarkaden på torsdag, jjp maskinerne er så lækre og spiller supergodt.
Jeg er helt forelsket i hobitten...

EDIT: tilføj billeder
Vedhæftede filer
7C91A6B8-45E6-4B3B-921F-E505BEDAA5C1.jpeg
C77D8D68-4AB5-4A4F-85D4-4F93DB4DBCE6.jpeg
701AAF76-4650-4E25-8D16-F30E2203BD13.jpeg
Køb/salg/bytte af Flippermaskiner.
ForegåendeNæste

Tilbage til Flippermaskine

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 19 gæster

cron