SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er tors 28. mar 2024 13:10

Launch party Jersey Jack i Retroarkaden

Køb og salg af flippermaskiner
  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

Miniracing.dk

  • Indlæg: 668
  • Tilmeldt: søn 2. dec 2012 22:46
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Launch party Jersey Jack i Retroarkaden

Indlæglør 17. feb 2018 18:58

I torsdags kom de første 2 Jersey Jack maskiner hjem til Retroarkaden.dk Vi har fået dem sat på ben og de ser helt fantastiske ud! Desværre er vores playfield protectorer ikke nået frem endnu så pt. er de bare til pynt. De vil stå fremme til næste torsdag d 22., men desværre kun til at kigge på. Officiel launch party dag og første gang de kan spilles bliver torsdag d. 1. marts. De kommer nok kun til at være hos os til og med 1. marts, da de er lovet væk til kunder, så kom og spil mens muligheden er der.

Håber vi ses til et brag af et launch party d. 1. marts.

Med venlig hilsen
Retroarkaden.dk

Nanna & Jesper
Vedhæftede filer
IMG_8160.jpg
IMG_8162.jpg
IMG_8164.jpg
Flippere: MM Gold, TOM, TOTAN, TZ, IJ, STTNG, CFTBL, RFM, SWE1, TFTC, CORVETTE, SS, BSD, SWDE, DM, HS2, Paragon, CP, Shrek, FH, RS, WH2O, BR, TS, TFLE, Congo, CC med CCEE, MB, GnR, Mustang LE, JD, ACDC Lucy, Metallica LE, Jokerz, SOF, RBION, HS, WW, CG, EATPM, ES, KISS, Fire, Playboy, Embryon, HH, Elektra, EB Deluxe, FG, IJ4, HG, CV
Arcade: 2XWar, 4XBG4, 4XSR2, 2XOR2, 2XD2, 2XBG3, MK4, T3, Spiderman, Space Gun, Gauntlet Dark Legacy, Revolution X, Crazy Taxi, Confidential Mission

Mollo

  • Indlæg: 48
  • Tilmeldt: tirs 7. nov 2017 01:30
  • Geografisk sted: Ikast Midtjylland
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Launch party Jersey Jack i Retroarkaden

Indlæglør 17. feb 2018 20:33

Hejsa ...

Havde jeg importen af flippermaskiner og et sted som i har hvor man kan komme og spille, så ville jeg af mange forskellige årsager og ikke mindst for forretningens skyld ha nogle maskiner til at stå som man kunne komme og prøve, og se om en jersey jack maskine var the shit og om man skulle bestille sådan en. det virker forkert at i har dem i 1 dag og så ryger de 2 i har videre. tvivler på at det gavner jeres import foretagende men hvad ved jeg om forretning ;o)


Michael

SMI3

  • Indlæg: 804
  • Tilmeldt: fre 16. aug 2013 18:15
  • Geografisk sted: Klampenborg
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Launch party Jersey Jack i Retroarkaden

Indlæglør 17. feb 2018 21:48

Til alle der ikke har prøvet Dialed in, glæd jer. Det er den fedeste flipper til dato.

Tillykke med dem.
Flippere :Jurassic park LE,Iron Maiden LE, AC/DC Luci, Batman66 LE, Addams Family, Metallica premium, Starwars Data east.
Arcade : Terminator 100", 4 styk twin sega Daytona, Rambo deluxe med Pioneer 60", 4 styk superbikes 2, The walking dead deluxe, Big Buck hunter deluxe 72”, Time Crisis 5 Deluxe.

På vej:
XXX
Brugeravatar

Miniracing.dk

  • Indlæg: 668
  • Tilmeldt: søn 2. dec 2012 22:46
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Launch party Jersey Jack i Retroarkaden

Indlæglør 17. feb 2018 22:13

Hej Michael,

Vi kommer til at have alle Jersey Jack maskiner stående til udstilling fra omkring 1. april, vi er bare tyvstartet lidt med de her 2 stk. og der er lidt efterspørgsel så vi er kommet til at love dem væk.

Med venlig hilsen
Retroarkaden.dk

Nanna & Jesper

Mollo skrev:Hejsa ...

Havde jeg importen af flippermaskiner og et sted som i har hvor man kan komme og spille, så ville jeg af mange forskellige årsager og ikke mindst for forretningens skyld ha nogle maskiner til at stå som man kunne komme og prøve, og se om en jersey jack maskine var the shit og om man skulle bestille sådan en. det virker forkert at i har dem i 1 dag og så ryger de 2 i har videre. tvivler på at det gavner jeres import foretagende men hvad ved jeg om forretning ;o)


Michael
Flippere: MM Gold, TOM, TOTAN, TZ, IJ, STTNG, CFTBL, RFM, SWE1, TFTC, CORVETTE, SS, BSD, SWDE, DM, HS2, Paragon, CP, Shrek, FH, RS, WH2O, BR, TS, TFLE, Congo, CC med CCEE, MB, GnR, Mustang LE, JD, ACDC Lucy, Metallica LE, Jokerz, SOF, RBION, HS, WW, CG, EATPM, ES, KISS, Fire, Playboy, Embryon, HH, Elektra, EB Deluxe, FG, IJ4, HG, CV
Arcade: 2XWar, 4XBG4, 4XSR2, 2XOR2, 2XD2, 2XBG3, MK4, T3, Spiderman, Space Gun, Gauntlet Dark Legacy, Revolution X, Crazy Taxi, Confidential Mission

Mollo

  • Indlæg: 48
  • Tilmeldt: tirs 7. nov 2017 01:30
  • Geografisk sted: Ikast Midtjylland
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Launch party Jersey Jack i Retroarkaden

Indlæglør 17. feb 2018 22:49

Hejsa ...

Så er jeg med ... Jeg ville nok forvente at hvis jeg tog turen over til jer så ville der stå nogle jersey jack maskiner man kunne prøve så man kunne få en afklaring med hjem igen om det var sådan en maskine man skulle smide penge efter. Jeg ser frem til at se jeres biks på den anden side af broen.

Fortsat god lørdag til jer.

Michael


Miniracing.dk skrev:Hej Michael,

Vi kommer til at have alle Jersey Jack maskiner stående til udstilling fra omkring 1. april, vi er bare tyvstartet lidt med de her 2 stk. og der er lidt efterspørgsel så vi er kommet til at love dem væk.

Med venlig hilsen
Retroarkaden.dk

Nanna & Jesper

Mollo skrev:Hejsa ...

Havde jeg importen af flippermaskiner og et sted som i har hvor man kan komme og spille, så ville jeg af mange forskellige årsager og ikke mindst for forretningens skyld ha nogle maskiner til at stå som man kunne komme og prøve, og se om en jersey jack maskine var the shit og om man skulle bestille sådan en. det virker forkert at i har dem i 1 dag og så ryger de 2 i har videre. tvivler på at det gavner jeres import foretagende men hvad ved jeg om forretning ;o)


Michael

SMI3

  • Indlæg: 804
  • Tilmeldt: fre 16. aug 2013 18:15
  • Geografisk sted: Klampenborg
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Launch party Jersey Jack i Retroarkaden

Indlægsøn 18. feb 2018 08:50

Og forresten kæmpe tillykke med jeres første salg.
Alt for sejt med nogle JJP maskiner ude i Danmark
Flippere :Jurassic park LE,Iron Maiden LE, AC/DC Luci, Batman66 LE, Addams Family, Metallica premium, Starwars Data east.
Arcade : Terminator 100", 4 styk twin sega Daytona, Rambo deluxe med Pioneer 60", 4 styk superbikes 2, The walking dead deluxe, Big Buck hunter deluxe 72”, Time Crisis 5 Deluxe.

På vej:
XXX

Dennis

  • Indlæg: 1128
  • Tilmeldt: tirs 9. nov 2010 12:56
  • Geografisk sted: Køge
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Launch party Jersey Jack i Retroarkaden

Indlægman 19. feb 2018 08:50

Tak for sindsyg fed dag igår Jay ;-)

JJP maskinerne overgår alt, de er så lækre.

Danmarks største/lækreste/vildeste flippersamling er nu blevet endnu mere fantastisk.

Held og lykke med JJP importen, ønsker det aller aller bedste for dig og søde Nanna.
Vedhæftede filer
FFDB8AEC-58FD-40E0-9E17-9E27844845E2.jpeg
Køb/salg/bytte af Flippermaskiner.
Brugeravatar

Michael_Randers

  • Indlæg: 460
  • Tilmeldt: søn 1. nov 2015 20:11
  • Geografisk sted: Randers
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Launch party Jersey Jack i Retroarkaden

Indlægman 19. feb 2018 10:34

Det er jo HELT galt!! :) :)

Jeg regner med at skulle i retroarkaden på torsdag for første gang da jeg alligevel er sendt til kbh ifbm arbejdet, og så misser jeg lige præcis muligheden for at prøve de 2 maskiner? Damn! Men så må jeg jo savle over dem i stedet. Håber de er vandtætte!! :)

Kan i for en god ordens skyld bekræfte at der åbnes klokken 16 på torsdag? Jeg kommer nemlig til at skulle have lidt tid til at gå inden i åbner, så hvis det bliver senere end 16 bliver jeg nok desværre nød til at aflyse.
Mvh Michael Jensen

Billede

Giv et bib hvis vi skal sparke dæk sammen en dag :)

Dennis

  • Indlæg: 1128
  • Tilmeldt: tirs 9. nov 2010 12:56
  • Geografisk sted: Køge
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Launch party Jersey Jack i Retroarkaden

Indlægman 19. feb 2018 10:36

Michael, du vil ELSKE stedet, stemningen og den vilde samling, dont worry :-)
Køb/salg/bytte af Flippermaskiner.
Brugeravatar

Michael_Randers

  • Indlæg: 460
  • Tilmeldt: søn 1. nov 2015 20:11
  • Geografisk sted: Randers
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Launch party Jersey Jack i Retroarkaden

Indlægman 19. feb 2018 12:38

Jeg er bestemt heller ikke i tvivl om at jeg vil elske stedet! Glæder mig helt vildt til at opleve det. Har endnu ikke prøvet et af alle de fantastiske steder i har i KBH ud over et meget meget hurtigt smut i Mr Muscle en dag for at prøve GB da den lige var udklommet.

Er det ikke snart på tide der er et af stederne der åbner en afdeling i Århus? :) :)
Mvh Michael Jensen

Billede

Giv et bib hvis vi skal sparke dæk sammen en dag :)
Brugeravatar

Miniracing.dk

  • Indlæg: 668
  • Tilmeldt: søn 2. dec 2012 22:46
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Launch party Jersey Jack i Retroarkaden

Indlægman 19. feb 2018 20:27

Hej Michael,

Vi åbner på slaget 16.00 som vi plejer på torsdag og glæder os til at hilse på dig.

Med venlig hilsen
Retroarkaden.dk

Nanna & Jesper

Michael_Randers skrev:Det er jo HELT galt!! :) :)

Jeg regner med at skulle i retroarkaden på torsdag for første gang da jeg alligevel er sendt til kbh ifbm arbejdet, og så misser jeg lige præcis muligheden for at prøve de 2 maskiner? Damn! Men så må jeg jo savle over dem i stedet. Håber de er vandtætte!! :)

Kan i for en god ordens skyld bekræfte at der åbnes klokken 16 på torsdag? Jeg kommer nemlig til at skulle have lidt tid til at gå inden i åbner, så hvis det bliver senere end 16 bliver jeg nok desværre nød til at aflyse.
Flippere: MM Gold, TOM, TOTAN, TZ, IJ, STTNG, CFTBL, RFM, SWE1, TFTC, CORVETTE, SS, BSD, SWDE, DM, HS2, Paragon, CP, Shrek, FH, RS, WH2O, BR, TS, TFLE, Congo, CC med CCEE, MB, GnR, Mustang LE, JD, ACDC Lucy, Metallica LE, Jokerz, SOF, RBION, HS, WW, CG, EATPM, ES, KISS, Fire, Playboy, Embryon, HH, Elektra, EB Deluxe, FG, IJ4, HG, CV
Arcade: 2XWar, 4XBG4, 4XSR2, 2XOR2, 2XD2, 2XBG3, MK4, T3, Spiderman, Space Gun, Gauntlet Dark Legacy, Revolution X, Crazy Taxi, Confidential Mission
Brugeravatar

Miniracing.dk

  • Indlæg: 668
  • Tilmeldt: søn 2. dec 2012 22:46
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Launch party Jersey Jack i Retroarkaden

Indlægfre 23. feb 2018 18:32

Til Mollo

Jeg bliver nød til at udtrykke min taknemlighed for dine gode råd om hvordan jeg skal drive min forretning. Det har ubeskrivelig værdi at modtage råd fra en hvis forretnings metoder består i at indrykke 3 købes annoncer på Den Blå Avis om dagen. Jeg ville ønske jeg kunne have nået at suge mere viden inde du forlader os. Det bliver et stort tab for os alle på Spille-Maskiner.dk når du sletter din profil(det er godt nok lidt siden du skrev du ville slette den, men en forretningsmand af din kaliber holder vel ord?) Sorgen over at du ikke længere deler ud af din visdom her på siden kommer kun til at overstiges af sorgen den dag du sletter din profil på Den Blå Avis. Du modtager nok aldrig denne besked da du måske allerede er videre til langt bedre steder, men min taknemmelighed vil altid kunne findes her. Hvis jeg må prøve at give blot lidt tilbage tænker jeg at en med dine evner er for stor til Danmark. Håber inderligt at du søger større udfordringer et sted der ude. Håber virkelig du læser og følger mit råd.

Til alle i andre dejlige mennesker jeg har lært at kende igennem denne skønne hobby, tak for alle de pæne ord og ønsker. Jeg ved i alle kommer til at savne Michael lige så meget som mig, men husk vi har hinanden så mon ikke det går alligevel.

Med venlig hilsen
Retroarkaden.dk

Jesper
Flippere: MM Gold, TOM, TOTAN, TZ, IJ, STTNG, CFTBL, RFM, SWE1, TFTC, CORVETTE, SS, BSD, SWDE, DM, HS2, Paragon, CP, Shrek, FH, RS, WH2O, BR, TS, TFLE, Congo, CC med CCEE, MB, GnR, Mustang LE, JD, ACDC Lucy, Metallica LE, Jokerz, SOF, RBION, HS, WW, CG, EATPM, ES, KISS, Fire, Playboy, Embryon, HH, Elektra, EB Deluxe, FG, IJ4, HG, CV
Arcade: 2XWar, 4XBG4, 4XSR2, 2XOR2, 2XD2, 2XBG3, MK4, T3, Spiderman, Space Gun, Gauntlet Dark Legacy, Revolution X, Crazy Taxi, Confidential Mission

Mollo

  • Indlæg: 48
  • Tilmeldt: tirs 7. nov 2017 01:30
  • Geografisk sted: Ikast Midtjylland
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Launch party Jersey Jack i Retroarkaden

Indlægfre 23. feb 2018 23:53

Hej Jesper

Utroligt lækkert lige at runde min fredag af med sådan en provokerende besked. Du hæfter dig åbenbart ved de få drengerøve der har ondt i røven over min gøren indenfor flipper og det er da helt dit eget valg men det er tydeligt at du ikke kender mig og lad mig ha lov til at sige ALLE dem jeg meget tit hjælper med mange ting indenfor flipper, arkade eller bare maskiner i alt almindelighed. Er meget uforstående overfor hvorfor din besked er så provokerende og hvorfor den kommer lige nu ud af det blå og hvad den bunder i udover mine annoncer du ikke er så vild med.


Michael
Senest rettet af Mollo lør 24. feb 2018 02:08, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Poseidon

  • Indlæg: 1301
  • Tilmeldt: ons 28. okt 2009 19:44
  • Geografisk sted: Ramløse nord sj.
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Launch party Jersey Jack i Retroarkaden

Indlæglør 24. feb 2018 01:23

Hmm... Mollo... Det er den helt forkerte vej du er på vej ned ad !
Jeg troede også at du var på vej væk fra vores forfærdelige forum...

/Roald
Pinballs i spil:
Ca 75 stk... Hele lortet kan ses her...
https://pinside.com/pinball/community/p ... collection

Til salg: Kommer løbende når de er klargjort ;)

Mollo

  • Indlæg: 48
  • Tilmeldt: tirs 7. nov 2017 01:30
  • Geografisk sted: Ikast Midtjylland
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Launch party Jersey Jack i Retroarkaden

Indlæglør 24. feb 2018 02:12

ROALD

Jeg skriver kort at jeg ikke ville ha solgt de 2 jersey jack maskiner før der var kommet nogle nye ind i butikken hvis jeg var importør af dem og det udløser en kæmpe sviner til mig i form af en hel stil og nu mener du så at JEG er på ned af den forkerte vej ? Hvis man ellers har en IQ over 30 og er født med øjne i hovedet så vil man stille spørgsmålstegn til hvilken type der sidder og stykker sådan en gang lort sammen en fredag aften. Men har man importen af jersey jack så er man åbenbart i helle for dig. Hvis i er på vej ned af "den rigtige vej" så napper jeg gerne den forkerte.
Næste

Tilbage til Flippermaskine

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 17 gæster