Efter 5 år som landedirektør har jeg, som flere ved, været kørt lidt træt i opgaven med IFPA og har længe overvejet at trække mig tilbage.
Og som nogle få andre også har hørt tale om, så har jeg den sidste tid haft hvervet mig en skygge-direktør til at følge lidt med bag kulisserne som forberedelser til denne overdragelse.
Med årets udgang og de kommende tilmeldinger til VM samt håndtering af ECS og førnævnte VM rejselegater fra vores danske dollar fees, så er det et rigtig godt tidspunkt at annoncere min fratrædelse og give faklen videre.
Derfor vil jeg gerne have at I tager rigtigt godt imod vores efterhånden velkendte tastatur troldmand;
Dennis "signout" Kjær JensenJeg vil selvfølgelig stadig stå til rådighed for Dennis, hvis han skulle have nogle tvivlsspørgsmål, men jeg vil samtidig bede jer om, at tage kontakt til Dennis -og ikke mig, hvis I fremover har brug for landedirektør hjælp.

Til sidst vil jeg gerne takke for den støtte og de rosende ord jeg har fået med på vejen igennem årene.
Og så glæder jeg mig bare til at kunne tage ud og nyde vores hobby i sølvkuglens skær, uden at skulle tænke på eller tage stilling til, hvad der foregår bag kulisserne hos IFPA.