Jeg har en Williams Police Force fra 1989 som jeg er rigtig glad for. Dog er kuglen begyndt at "hænge" nogle steder på playfieldet. Der er stadig det originale mylar diverse steder, som sidder fint og glat, og som jeg ikke har tænkt mig at fjerne.
Det hjalp meget at jeg løb playfieldet over med en mikrofiberklud med lidt glasrens på. Og har bestilt et par nye kugler også.
Men hvordan renser, og evt. vokser, I jeres playfields? Og vokser man overhovedet hvis der stadig er mylar rundt om på playfieldet? ... Hvilken type voks er godt at bruge?
Jeg vil jo gerne have maskinen til blive ved med at spille godt og bevare playfieldet i god stand

Har set at nogle sætter LED-pærer i deres flippermaskiner for at få bedre lys. Er det bare at købe et LED-sæt til maskinen og så skifte pærerne ud, eller skal der skiftes andre ting hvis man går over til LED? Synes nemlig maskinen er noget mørk i det når jeg spiller på den om aftenen og der ikke er så meget lys i gamer-rummet.
Pcb'ere søges: Bagman - Bubbles - Championship Sprint - Defender - Dig Dug - Frisky Tom - Joust - Kung Fu master - New Rally-X - Paperboy - Penta - Pole Position - Pole Position II - Radical Radial - Rally-X - Rolling Thunder - Robotron 2084 - Rug Rats - Q*bert ..... Ikke så vigtigt om det er originale eller bootlegs. Send endelig en pm.