SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er lør 27. apr 2024 15:48

2011: bedste arcade/pinball relaterede oplevelse?

Om andre maskiner eller om helt andre emner
  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

1up

  • Indlæg: 2694
  • Tilmeldt: søn 14. sep 2008 16:45
  • Geografisk sted: Bjerre (Hornsyld)
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

2011: bedste arcade/pinball relaterede oplevelse?

Indlægons 28. dec 2011 07:28

Så er 2011 ved at være overstået, og lige som sidste år, så kunne det være sjovt at høre hvad folks største arcade og/eller pinball oplevelse har været. Nye maskiner, den hellige gral, hobby relaterede rejser?

Personligt var det at endeligt at få en arcademaskine. I starten af året fik jeg en Sega New Astro City til danmark. Japansk monster med 29" skærm, og efter jeg fik skiftet de slidte sticks og knapper, så spiller den bare rigtig godt.

Runner up var min tur med kæresten til London hvor vi fik besøgt Trocadero Funland og Nacmo Station ved 'The London Eye'
Brugeravatar

Mikkel

  • Indlæg: 622
  • Tilmeldt: man 23. apr 2007 17:14
  • Geografisk sted: København NV
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: 2011: bedste arcade/pinball relaterede oplevelse?

Indlægons 28. dec 2011 11:10

Lad mig se, lad mig se.. JO!

For mig er der én ting der træder tydeligt frem som min største pinball-relaterede oplevelse i 2011: Jeg blev Danmarksmester!

Billede

I sig selv er det noget jeg kan være stolt af, men det der gør at jeg er ekstra glad for titlen er selvfølgelig at det er min første titel af den slags, men også at det skete på et år hvor de "tunge drenge" allesammen deltog.

Hvad ellers.. Jeg fik opnået det mål jeg satte ved udgangen af 2010: Træd ind i verdens top-100!

Ganske vist var det lige på et hængende hår, men det lykkedes og det er jeg rigtig godt tilfreds med :)

Og sidst men ikke mindst, så fik København endelig en pinball league: Copenhagen Pinball League

Det har været en hård fødsel for CPL og det ser ikke ud til at den er helt overstået endnu, vi må se!



Så må vi se hvad 2012 har at byde på ;)
Brugeravatar

soren

  • Indlæg: 1397
  • Tilmeldt: tirs 11. nov 2008 19:56
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: 2011: bedste arcade/pinball relaterede oplevelse?

Indlægons 28. dec 2011 17:25

At se fliphulen på Vinylbar blive til noget, var det bedste i 2011. Har været en drøm i årevis, at have sådan et sted i København.

Det værste var så, at det lukkede ned igen. Håbet har man lov at have.

Dertil kom jeg i 2011 lidt rundt og fik endeligt spillet flippere, jeg længe har ønsket mig at opleve. Der er stadig mange på listen, og jeg håber at 2012 vil give muligheder for flere kryds.

Det var også stort at se Dennis og co. arrangere en stor international turnering på dansk jord. Heavyfolket i øst var naturligvis stærkt repræsenteret og dertil flipfolk fra Tyskland, Holland, Frankrig og Italien.
Brugeravatar

Donkey

  • Indlæg: 726
  • Tilmeldt: lør 19. jun 2010 01:03
  • Geografisk sted: København N
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: 2011: bedste arcade/pinball relaterede oplevelse?

Indlægons 28. dec 2011 18:17

Da jeg endelig fik fat i en upright Centipede må være det bedste der er sket i år på arcade fronten.
http://www.killscreen.dk - Spilblog om public gaming, arcade, pinball og events!
Brugeravatar

Muerto

  • Indlæg: 942
  • Tilmeldt: søn 24. feb 2008 10:39
  • Geografisk sted: Kerteminde (5300) DK
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: 2011: bedste arcade/pinball relaterede oplevelse?

Indlægons 28. dec 2011 20:01

Hov! - har først lige set de her topics 1up, så starter lige i 2010...
Havde en masse private sammenkomster i The Shed sidste år, og Open Shed for folk her på forummet - rigtig fed oplevelse, og fedt at se maskinerne blev brugt!!! - og så blev der også lige brugt 2000KvH mere i strøm!!! :D
Fik også købt nogle fede arcade maskiner i 2010, bla. Galaga (weeh)

Fast forward til 2011..
The Shed lukkede... Øv øv, men fik da handlet lidt cabinetter, og som prikken over i'et faldt jeg lige over en...... ... . . :D
Need - More space!
Brugeravatar

Jeppedk

  • Indlæg: 339
  • Tilmeldt: søn 8. maj 2011 22:14
  • Geografisk sted: Odense
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: 2011: bedste arcade/pinball relaterede oplevelse?

Indlægfre 13. jan 2012 09:42

Bedste oplevelse i 2011...

At finde dette forum!
Det blev starten på mine arcade projekter. Tak for hjælpen allesammen, og får masser af inspiration.
Jeppe.

jeg har aldrig vundet noget i en bamsekran

Tilbage til Diverse

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 27 gæster