SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er tors 28. mar 2024 20:20

eksisterer dette ?

Om andre maskiner eller om helt andre emner
  • Forfatter
  • besked

soerendamgaard

  • Indlæg: 72
  • Tilmeldt: tirs 19. okt 2010 17:03
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

eksisterer dette ?

Indlæglør 23. jan 2016 08:16

hej alle,
ved nogen om der eksisterer deciderede kiosk´s til C64 eller Amiga ? I ved de der kabinetter man kunne spille på, og vurdere en konsol/ et spil før i tiden ?

vh.
Søren
Brugeravatar

dorkvonwaterfall

  • Indlæg: 861
  • Tilmeldt: tirs 26. jun 2007 22:56
  • Geografisk sted: midtgylland....nærmere betegnet Ikast
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: eksisterer dette ?

Indlæglør 23. jan 2016 10:40

det tror jeg ikke, da maskinerne jo bare stod fremme i butikkerne med strøm og skærm sat til, så man kunne prøve dem (hold op hvor har jeg stået mange timer i butikker og spillet på diverse maskiner)
dog har jeg på nettet set et par enkeltehjemmelavede arkademaskiner med en c64 i
Ex EFTLW,HS,SMB .... and now:
98
Brugeravatar

Bosse

  • Indlæg: 798
  • Tilmeldt: tors 19. jan 2012 01:50
  • Geografisk sted: Århus
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: eksisterer dette ?

Indlæglør 23. jan 2016 19:01

dorkvonwaterfall skrev:det tror jeg ikke, da maskinerne jo bare stod fremme i butikkerne med strøm og skærm sat til, så man kunne prøve dem


Enig.

dorkvonwaterfall skrev:hold op hvor har jeg stået mange timer i butikker og spillet på diverse maskiner



Samme her :)
Pcb'ere søges: Bagman - Bubbles - Championship Sprint - Defender - Dig Dug - Frisky Tom - Joust - Kung Fu master - New Rally-X - Paperboy - Penta - Pole Position - Pole Position II - Radical Radial - Rally-X - Rolling Thunder - Robotron 2084 - Rug Rats - Q*bert ..... Ikke så vigtigt om det er originale eller bootlegs. Send endelig en pm.

manta400

  • Indlæg: 1424
  • Tilmeldt: ons 22. jul 2009 20:50
  • Geografisk sted: viborg
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: eksisterer dette ?

Indlægsøn 24. jan 2016 09:26

jeps de stod fremme.. kan huske foto forretningen i bjerringbro hade en c64 til og stå fremme.. endte dog også med og købe en hos dem :) ca 6000 kr den gang

mvh
Brugeravatar

soren

  • Indlæg: 1397
  • Tilmeldt: tirs 11. nov 2008 19:56
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: eksisterer dette ?

Indlægsøn 24. jan 2016 13:08

En butik i Aarhus havde monteret joysticks direkte i disken. Et træbrædde der svævede frit via nogle beslag. Og så havde de skraldet nogle Arcade joystick og monteret indmaden direkte i nogle huller. Ret syret fundet på.

Computere og TV stod på reoler bag dem. Så kunne man hænge der spille indtil man blev smidt ud.

Tilbage til Diverse

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 2 gæster

cron