SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er tors 28. mar 2024 22:23

Nogen der kender t. manuelle trappevogne / trappesækkevogne?

Om andre maskiner eller om helt andre emner
  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

Bosse

  • Indlæg: 798
  • Tilmeldt: tors 19. jan 2012 01:50
  • Geografisk sted: Århus
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Nogen der kender t. manuelle trappevogne / trappesækkevogne?

Indlægons 18. mar 2015 12:49

Da jeg bor på 4 sal er jeg altid afhængig af en kammerat eller nabo når jeg skal have en arcademaskine op eller ned ad trapperne.

Så vil gerne høre om nogen af jer kender til brugen af manuelle trappevogne/trappesækkevogne ala den på det vedhæftede billede?

Vil man reelt ene mand kunne slæbe en arcademaskine op med sådan en manuel trappesækkevogn? Eller er det, som jeg tænker, i overkanten vægt og størrelsesmæssigt?

Elektriske trappevogne er ALT for dyre til overhovedet at komme ind i billedet, selvom det kunne være vildt fedt med sådan én.
Vedhæftede filer
sækkevogn.jpg
Pcb'ere søges: Bagman - Bubbles - Championship Sprint - Defender - Dig Dug - Frisky Tom - Joust - Kung Fu master - New Rally-X - Paperboy - Penta - Pole Position - Pole Position II - Radical Radial - Rally-X - Rolling Thunder - Robotron 2084 - Rug Rats - Q*bert ..... Ikke så vigtigt om det er originale eller bootlegs. Send endelig en pm.
Brugeravatar

nico

  • Indlæg: 346
  • Tilmeldt: lør 3. okt 2009 15:00
  • Geografisk sted: Østjylland
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Nogen der kender t. manuelle trappevogne / trappesækkevo

Indlægons 18. mar 2015 13:08

Selvom du har overarme som Popey (efter en gang spinat) 8)
skal der virkelig tages ved især når hjulene kipper over trappetrinnene.
har set denne model med 5 hjul..
Vedhæftede filer
5.jpg
Brugeravatar

Bosse

  • Indlæg: 798
  • Tilmeldt: tors 19. jan 2012 01:50
  • Geografisk sted: Århus
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Nogen der kender t. manuelle trappevogne / trappesækkevo

Indlægons 18. mar 2015 13:39

Hmmm det var osse det jeg tænkte. Altså at det kræver alt for mange kræfter at slæbe op alene hvis man ikke har en elektrisk sækkevogn.
Pcb'ere søges: Bagman - Bubbles - Championship Sprint - Defender - Dig Dug - Frisky Tom - Joust - Kung Fu master - New Rally-X - Paperboy - Penta - Pole Position - Pole Position II - Radical Radial - Rally-X - Rolling Thunder - Robotron 2084 - Rug Rats - Q*bert ..... Ikke så vigtigt om det er originale eller bootlegs. Send endelig en pm.

Slimjay DK

  • Indlæg: 65
  • Tilmeldt: tors 30. sep 2010 14:08
  • Geografisk sted: Frederikssund
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Nogen der kender t. manuelle trappevogne / trappesækkevo

Indlægons 18. mar 2015 15:04

Hvis du slæber nok op, så ender du vel i stuen på et tidspunkt :)
Brugeravatar

BarrySlisk

  • Indlæg: 449
  • Tilmeldt: søn 17. nov 2013 13:54
  • Geografisk sted: Roskilde
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Nogen der kender t. manuelle trappevogne / trappesækkevo

Indlægons 18. mar 2015 15:47

Nu er jeg ikke den mest....fysiske person...

Jeg havde Commando'en på en sækkevogn og mig og en kammerat havde rigelig problemer med blot at få lortet op af de to trappetrin til hoveddøren i mit 1 plans hus ;) Problemet er også at maskinen nemt kan vælte til en af siderne når man hiver og skubber (den var dog også pakket ind i nogle lag pap, så den var ret bred).
Jeg ville ikke turde alene til 4. sal, men lad os vide hvordan det går.
Enjoying something I want in my limited time on Earth is more important to me than trying to save a few hundred dollars and waiting over a decade. - koolmoecraig, KLOV member

Mr. Multiball

  • Indlæg: 831
  • Tilmeldt: søn 13. maj 2012 14:47
  • Geografisk sted: Hele Danmark
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Nogen der kender t. manuelle trappevogne / trappesækkevo

Indlægons 18. mar 2015 15:50

Hold dig fra den model.

Brug en normal og ha' altid hjælp.

Glenn

manta400

  • Indlæg: 1424
  • Tilmeldt: ons 22. jul 2009 20:50
  • Geografisk sted: viborg
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Nogen der kender t. manuelle trappevogne / trappesækkevo

Indlægons 18. mar 2015 17:22

har lige slæbt en jk kasse op på 4 sal i kbh.. fy for satan og vi var 2 om det..
jeg gør det aldrig mere ryggen er smadret 14 dage bag efter..

og det var med en almindelig sække vogn fra harald skrald til 600 kr..

fuck jeg ønsker mig en elektrisk..

mvh
Brugeravatar

Bosse

  • Indlæg: 798
  • Tilmeldt: tors 19. jan 2012 01:50
  • Geografisk sted: Århus
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Nogen der kender t. manuelle trappevogne / trappesækkevo

Indlægons 18. mar 2015 20:50

nico skrev:Selvom du har overarme som Popey (efter en gang spinat) 8)
skal der virkelig tages ved..


Tak for din endnu mere udførlige beskrivelse ved personlig kontakt :) Det har bestemt lagt alle mine håb, om at slæbe op alene med en manuel trappesækkevogn, i grus, hehe.

Slimjay DK skrev:Hvis du slæber nok op, så ender du vel i stuen på et tidspunkt :)


:lol: :lol: :lol:


BarrySlisk skrev:Jeg havde Commando'en på en sækkevogn og mig og en kammerat havde rigelig problemer med blot at få lortet op af de to trappetrin til hoveddøren i mit 1 plans hus ;)


Tror også Commando er noget tungere end de fleste universalkabinetter.
Da vi slæbte Space Gun i JK udgaven var vi tre til det, og jeg måtte love både min nabo og min kammerat der hjalp, at den aldrig skal ned i ét stykke... og der havde jeg oven i købet pillet skærmen ud inden :lol:

BarrySlisk skrev:Jeg ville ikke turde alene til 4. sal, men lad os vide hvordan det går.


Hehe, det lader til at sådan en manuel trappesækkevogn er beregnet til lettere emner end arcademaskiner, så vil ikke ud at købe én.



Mr. Multiball skrev:Hold dig fra den model.

Brug en normal og ha' altid hjælp.

Glenn


Når det bare er en alm. flipper eller arcademaskine ala DVG, CG, JK o.l så behøver man ikke sækkevogn hvis man er to.
Tror faktisk en sækkevogn vil gøre det mere besværligt.

Men her hvor jeg bor er der også en god bred trappe.

manta400 skrev:har lige slæbt en jk kasse op på 4 sal i kbh.. fy for satan og vi var 2 om det..
jeg gør det aldrig mere ryggen er smadret 14 dage bag efter..

og det var med en almindelig sække vogn fra harald skrald til 600 kr..


Jeg nyder heller ikke ligefrem at slæbe dem op selvom vi er to, men man kan jo tage en pause på halvvejen så går det.

Indtil videre er der da blevet slæbt 12 stk. op på fjerde her :)

manta400 skrev:fuck jeg ønsker mig en elektrisk.


Osse mig :D .... Det er jo netop det at man ikke skal være afhængig af andre der var meningen med mit spørgsmål :) .... nå ja, og et spinkelt håb om at en elektrisk trappevogn til 25.000,- ikke var den eneste mulighed :D
Pcb'ere søges: Bagman - Bubbles - Championship Sprint - Defender - Dig Dug - Frisky Tom - Joust - Kung Fu master - New Rally-X - Paperboy - Penta - Pole Position - Pole Position II - Radical Radial - Rally-X - Rolling Thunder - Robotron 2084 - Rug Rats - Q*bert ..... Ikke så vigtigt om det er originale eller bootlegs. Send endelig en pm.

Tilbage til Diverse

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 8 gæster