SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er lør 27. apr 2024 14:42

Respons til BerrySlisk

Om andre maskiner eller om helt andre emner
  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

Muerto

  • Indlæg: 942
  • Tilmeldt: søn 24. feb 2008 10:39
  • Geografisk sted: Kerteminde (5300) DK
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Respons til BerrySlisk

Indlægman 25. aug 2014 19:57

Du spørger hvor man kan købe nogle dedikerede maskiner henne, det ender med du har købt før jeg ser den aktuelle tråd.
Grunden til jeg spørger ind til hvad den koster, og derefter kommenterer som jeg gør er at du har givet for meget (i mine øjne)
Måske du kunne ha ladet handlen gå tilbage, og havde fundet en dedikeret et andet sted, til en tredie del af prisen.
I stedet for at ta det som konstruktiv kritik vælger du det modsatte - smide en liste op med diverse salg gennem det sidste stykke tid, som du så kommenterer på.
Hvis du havde lidt erfaring, ville du vide at i England er priserne ALTID skruet helt i top - så efter min mening kan man ikke bruge de priser til noget - lige ledes er ebay, så sent som igår blev der solgt en dedikeret Tempest til €2310 (!)

Det korte af det lange er at du er relativ ny på denne side, og når man tager sådan på vej over nogle kommentarer man spurgte efter er jeg ikke bleg for en lille bitchfight!

Så... hvad siger du til vi smider boksehandskerne?
Need - More space!
Brugeravatar

BarrySlisk

  • Indlæg: 451
  • Tilmeldt: søn 17. nov 2013 13:54
  • Geografisk sted: Roskilde
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Respons til BerrySlisk

Indlægtirs 26. aug 2014 11:47

Jeg havde slet ikke set dette indlæg.

Det er et lidt sært indlæg du kommer med her. For du spørger om vi skal smide boksehandskerne, men vælger alligevel at rippe op i det hele i samme ombæring. Udsagn, som jeg dårligt kan repondere på uden at det sikkert opfattes negativt af dig. Men jeg vil forsøge at holde det til et absolut minimum.

Det eneste jeg blev provokeret af var helt konkret at prislejet generelt skulle være 800 kr for dedikerede kabinetter og jeg mener stadig ikke at det er påvist at dette er det generelle prisniveau.

Jeg har ingen videre erfaring, men jeg er typen der mener at jo mere ekstrem en påstand er, jo mere dokumentation kræves der.

Nå, men jeg må jo tage hvad jeg kan få, så lad os da endelig smide boksehandskerne. Det er både vi og resten af forumet bedst tjent med :)
Enjoying something I want in my limited time on Earth is more important to me than trying to save a few hundred dollars and waiting over a decade. - koolmoecraig, KLOV member
Brugeravatar

Muerto

  • Indlæg: 942
  • Tilmeldt: søn 24. feb 2008 10:39
  • Geografisk sted: Kerteminde (5300) DK
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Respons til BerrySlisk

Indlægtirs 26. aug 2014 15:01

Super - er jeg helt med på :D
Need - More space!
Brugeravatar

koluda

Site Admin

  • Indlæg: 4395
  • Tilmeldt: lør 23. jul 2005 11:52
  • Geografisk sted: Vestsjælland / Gørlev (4281)
  • Highscores: 3
    Arcade winning challenges: 0

Re: Respons til BerrySlisk

Indlægtirs 26. aug 2014 18:40

Super, så klarede i det selv...:)
Brugeravatar

BarrySlisk

  • Indlæg: 451
  • Tilmeldt: søn 17. nov 2013 13:54
  • Geografisk sted: Roskilde
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Respons til BerrySlisk

Indlægtirs 26. aug 2014 20:27

Det er bare super smukt!
Enjoying something I want in my limited time on Earth is more important to me than trying to save a few hundred dollars and waiting over a decade. - koolmoecraig, KLOV member

Tilbage til Diverse

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 28 gæster