SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er lør 27. apr 2024 11:41

Hjælp en nybegynder - Enarmet

Om enarmede, reparation, vedligeholdelse osv.
  • Forfatter
  • besked

Lauridst

  • Indlæg: 4
  • Tilmeldt: tirs 16. aug 2011 18:52
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Hjælp en nybegynder - Enarmet

Indlægtirs 16. aug 2011 19:40

Hejsa

Jeg har lige anskaffet mig en enarmet tyveknægt. Det er en Triple Play fra Universal. Den giver fejlkode 50 for at døren er åben. Jeg har prøvet at slukke maskinen og holde resetknappen på printpladen inde mens jeg starter - til den har sagt tiltlyden. Det hjælper ikke. Jeg kan se når lågen er åben og jeg drejer nøgle, så lyser lågenkontakten så den er vel ok. Jeg har haft printet ude for at tjekke batteriet - det viser 3,4 volt - går ud fra det ogå er ok. Hmm hvad kan det så være - nogle gode ider eller råd?
Er helt grøn inden for dette - det er min første maskine.
Lige et tillægsspørgsmål - hvad er en tiltnøgle :?: har fået nøglerne med til maskinen.

Med venlig hilsen

Laurids

Lauridst

  • Indlæg: 4
  • Tilmeldt: tirs 16. aug 2011 18:52
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Hjælp en nybegynder - Enarmet

Indlægtirs 23. aug 2011 19:50

Har nu skiftet back-up batteri - det hjalp ikke, den siger stadigvæk fejlkode 50. Er der ikke en med forstand på dette der har et foreslag til hvad det kan være?? Skal jeg skille det store ledningsbundt der går fra lågen og se om der er en knækket ledning? - der er jo forbindelse til dørkontakten.

Mik

  • Indlæg: 133
  • Tilmeldt: tors 5. jan 2006 12:50
  • Geografisk sted: Nordjylland
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Hjælp en nybegynder - Enarmet

Indlægons 24. aug 2011 06:16

Hej

Fejl 50 kommer hver gang du tænder maskinen, og forsvinder først når rullerne har kørt 1 gang, så du skal lukke lågen "eller hive kontakten ud" og dreje nøglen så du får spænding på indkastet.
så burde den være klar hvis der ikke er andre fejl.

/michael
Billede

Lauridst

  • Indlæg: 4
  • Tilmeldt: tirs 16. aug 2011 18:52
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Hjælp en nybegynder - Enarmet

Indlægtors 25. aug 2011 16:16

Hej Michael - tak for svaret. Har nu fundet ud af at det var så banalt!!!! - der sidder en coin comparrator i, man skal indsætte en mønt i denne - magen til den slags man vil spille med. Skide smart, altså hvis man ved det :lol: så nu kører den bare!!!!!

Tak for din hjælp.

Tilbage til Enarmede

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 32 gæster