SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er tors 28. mar 2024 17:44

DEFEKT TOPGAME

Om enarmede, reparation, vedligeholdelse osv.
  • Forfatter
  • besked

Bentus66

  • Indlæg: 3
  • Tilmeldt: ons 22. nov 2017 17:30
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

DEFEKT TOPGAME

Indlægtors 23. nov 2017 19:49

Hejsa, jeg er faldet over en ældre elektrisk enarmet maskine fra compu game, med navnet TOP.GAME.

Desværre virker den ikke og jeg mistænker at der blandt andet mangler et printkort. Dette fordi at der sidder et lille print mærket COIN INT hvorfra der hænger et enradet stik. Ledningen har længde til at kunne nå møntindkastet men på dette indkast (MS-111) sidder der et toradet stik. Derfor tror jeg at jeg mangler et printkort derimellem.

Da jeg tændte maskinen første gang skete der intet ud over lidt lys i amaturerne og tre streger i displayet til banken (se billede). De efterfølgende gange har dette display været tomt men de tre streger er flyttet over i et andet display.

Jeg har absolut ingen forstand på spillemaskiner så hvis der er en der ligger inde med viden om min maskine eller evt. et diagram ville jeg værdsætte meget at høre fra dig.

Jeg har haft talt med tekniker fra Compugame, men der fik jeg bare at vide at man ikke supporterer så gamle maskiner og ikke lå inde med noget til den overhovedet.

Ps. jeg skrev et indlæg i går men kan ikke se det nogle steder så derfor dette nye.

93
94
95
96
97
Brugeravatar

markz

  • Indlæg: 73
  • Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 19:11
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: DEFEKT TOPGAME

Indlægons 27. dec 2017 19:30

hej jeg tror at dit hoved print er oversyret det plejer at være derfor gl. automater ikke vil starte op hvor i landet står automaten mvh markz

Bentus66

  • Indlæg: 3
  • Tilmeldt: ons 22. nov 2017 17:30
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: DEFEKT TOPGAME

Indlæglør 30. dec 2017 07:41

Hej markz, maskinen står i Helsingør.

Når jeg kigger ind på printene så ser de egentligt meget pæne ud, ingen tæringer osv. Læste at omkring backupbatteriet kunne der være syre skader, men jeg kan ikke engang finde noget backup batteri eller holder til et sådant.

Har du en forklaring på det "manglende print mellem printet Coin INT og selve møntindkastet. Tænker det måske var et tælleprintt der koples til told og skat, eller i den stil, så hvis der er en måde at tilslutte indkastet direkte til det Coin INT print så ville det også hjælpe mig en del hen af vejen.

Og Markz, tak for svaret
Brugeravatar

markz

  • Indlæg: 73
  • Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 19:11
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: DEFEKT TOPGAME

Indlægsøn 31. dec 2017 13:24

den skal starte op under alle omstændigheder du fokusere på noget som ikke har nogen betydning og top game var som regel klub automater som ikke hade indkast hvor kredit blev sat ind af spillehal ejeren jeg bor selv i Hørsholm og har også top game og div. stumper mvh markz

Tilbage til Enarmede

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 4 gæster