SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er tors 28. mar 2024 09:52

LED pærer

Om flippere, reparation, vedligeholdelse osv.
  • Forfatter
  • besked

Tftc

  • Indlæg: 56
  • Tilmeldt: tirs 24. jul 2012 21:48
  • Geografisk sted: Hvidovre
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

LED pærer

Indlægtors 6. apr 2017 14:29

Jeg har besluttet at skiftet alle mine pærer ud til LED i min Roadshow, hvad skal jeg være opmærksom på og hvor finder jeg dem til den bedste pris?

Per
Brugeravatar

Michael_Randers

  • Indlæg: 460
  • Tilmeldt: søn 1. nov 2015 20:11
  • Geografisk sted: Randers
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: LED pærer

Indlægtors 6. apr 2017 15:24

Pas på med kun at gå efter prisen!

Der er KÆMPE forskel på LED pærerne, og resultatet kan blive alt fra afskyeligt til ganske pænt.

Jeg bestilte nogle prøve LED'er her: http://www.pinball-led.co.uk/home/4587697737

Synes egentlig kvaliteten var ok og priserne fair. Men jeg havde bestil varm hvid i dem alle, men nogle af dem var alligevel kolde hvide (samme slags var blandede). Ud af 15 pærer var 4 af dem ikke den rigtige farvetemperatur. Jeg skrev til dem og spurgte ind til det og dokumenterede det med billeder, men efter 3 henvendelser har de stadig ikke vendt tilbage. Så personligt kommer jeg nok ikke til at handle der igen. Men om du vil tage chancen ved jeg ikke. Jeg kan jo bare have været uheldig...
Mvh Michael Jensen

Billede

Giv et bib hvis vi skal sparke dæk sammen en dag :)
Brugeravatar

hotton

  • Indlæg: 204
  • Tilmeldt: lør 7. mar 2009 20:53
  • Geografisk sted: Helsingør
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: LED pærer

Indlægtors 6. apr 2017 17:55

Prøv at kontakte Danniboy herinde,
han sælger gode lysdioder.
Han har også prøvepakke.

Tftc

  • Indlæg: 56
  • Tilmeldt: tirs 24. jul 2012 21:48
  • Geografisk sted: Hvidovre
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: LED pærer

Indlægfre 7. apr 2017 17:39

Michael_Randers skrev:Pas på med kun at gå efter prisen!

Der er KÆMPE forskel på LED pærerne, og resultatet kan blive alt fra afskyeligt til ganske pænt.

Jeg bestilte nogle prøve LED'er her: http://www.pinball-led.co.uk/home/4587697737

Synes egentlig kvaliteten var ok og priserne fair. Men jeg havde bestil varm hvid i dem alle, men nogle af dem var alligevel kolde hvide (samme slags var blandede). Ud af 15 pærer var 4 af dem ikke den rigtige farvetemperatur. Jeg skrev til dem og spurgte ind til det og dokumenterede det med billeder, men efter 3 henvendelser har de stadig ikke vendt tilbage. Så personligt kommer jeg nok ikke til at handle der igen. Men om du vil tage chancen ved jeg ikke. Jeg kan jo bare have været uheldig...



Tak for svaret, jeg har været inde og kigge på deres hjemmeside og jeg syntes at det ser godt og fair ud, jeg prøver lige at hører Dannyboy, hvad han kan tilbyde ellers tror jeg at jeg bestiller fra pinball-led.

Per

Tftc

  • Indlæg: 56
  • Tilmeldt: tirs 24. jul 2012 21:48
  • Geografisk sted: Hvidovre
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: LED pærer

Indlægfre 7. apr 2017 17:40

hotton skrev:Prøv at kontakte Danniboy herinde,
han sælger gode lysdioder.
Han har også prøvepakke.


Tak, jeg prøver at skrive til ham.

Tilbage til Flippermaskiner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 7 gæster

cron