SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er tors 28. mar 2024 17:22

Nissetrip

Om arcademaskiner, spil, tips, reparation osv.
  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

Bosse

  • Indlæg: 798
  • Tilmeldt: tors 19. jan 2012 01:50
  • Geografisk sted: Århus
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Nissetrip

Indlægfre 14. dec 2018 18:41

dorkvonwaterfall skrev:øv....jeg læste nisse-strip.....det er squ ikke det samme....


Hmmmm... er overbevist om at det må ha været ønsketænkning i stedet for læsefejl :lol:

zlkdk skrev:....Åhh den plads.


Jeg er sikker på at du har masser af plads, men at det mere drejer sig prioritet .... Du har garanteret en stue der sagtens kan nedlægges til fordel for en 15-20 spillemaskiner. I soveværelset kan der sikkert osse stå et par stykker :D :D
Pcb'ere søges: Bagman - Bubbles - Championship Sprint - Defender - Dig Dug - Frisky Tom - Joust - Kung Fu master - New Rally-X - Paperboy - Penta - Pole Position - Pole Position II - Radical Radial - Rally-X - Rolling Thunder - Robotron 2084 - Rug Rats - Q*bert ..... Ikke så vigtigt om det er originale eller bootlegs. Send endelig en pm.
Brugeravatar

zlkdk

  • Indlæg: 68
  • Tilmeldt: tors 6. apr 2017 08:50
  • Geografisk sted: Albertslund
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Nissetrip

Indlægfre 14. dec 2018 19:36

Bosse skrev:Jeg er sikker på at du har masser af plads, men at det mere drejer sig prioritet .... Du har garanteret en stue der sagtens kan nedlægges til fordel for en 15-20 spillemaskiner. I soveværelset kan der sikkert osse stå et par stykker :D :D


Ork ja.. Konen har alligevel ikke brugt for alt det ragelse hun har stående.. :lol:
Brugeravatar

BarrySlisk

  • Indlæg: 449
  • Tilmeldt: søn 17. nov 2013 13:54
  • Geografisk sted: Roskilde
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Nissetrip

Indlægfre 14. dec 2018 23:12

zlkdk skrev:Det var mere om det var en maskine du måske tidligere har spillet i de yngre år og brugt alle lommepengene på.

Jeg har ikke brugt ret mange penge for jeg havde ikke ret mange. Jeg tror at det er denne mangel der gør at jeg vil genskabe muligheden som voksen. Lidt som Michael Jacksons manglende barndom fik ham til at lave en tivolipark. Jeg var 10 år i 1985 eksempelvis.

Jeg kan huske at der var en arkadehal i City 2 til venstre for BioTrio, som biografen hed dengang. Der var på et tidspunkt en Outrun Dlx og en Thunderblade Dlx. Jeg tror at jeg prøvede Thunderblade én gang. Ellers måske nogle få spil wonderboy osv. Og så havde de en Operation Wolf..Den varjeg vild med....Synes at huske at det var den amerikanske version de havde, men hukommelsen kan snyde mig..
Enjoying something I want in my limited time on Earth is more important to me than trying to save a few hundred dollars and waiting over a decade. - koolmoecraig, KLOV member

lillelars

  • Indlæg: 90
  • Tilmeldt: lør 28. dec 2013 13:14
  • Geografisk sted: Aalborg/Aars
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Nissetrip

Indlægfre 14. dec 2018 23:46

Fedt maskine, tillykke med den, har du et bedre billeder af panelet??, måske jeg kunne hjælpe med og tegne/printe et nyt
Brugeravatar

BarrySlisk

  • Indlæg: 449
  • Tilmeldt: søn 17. nov 2013 13:54
  • Geografisk sted: Roskilde
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Nissetrip

Indlægfre 14. dec 2018 23:51

Jeg er fint tilfreds med det jeg har. Det var en joke at det var krakeleret. Sådan skal det se ud. Se selv:
https://www.escapepodonline.com/product ... el-overlay
Enjoying something I want in my limited time on Earth is more important to me than trying to save a few hundred dollars and waiting over a decade. - koolmoecraig, KLOV member

manta400

  • Indlæg: 1424
  • Tilmeldt: ons 22. jul 2009 20:50
  • Geografisk sted: viborg
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Nissetrip

Indlægtirs 18. dec 2018 19:50

hey barry.. flot maskine... fik du liv i den upright sega rally

mvh
Brugeravatar

BarrySlisk

  • Indlæg: 449
  • Tilmeldt: søn 17. nov 2013 13:54
  • Geografisk sted: Roskilde
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Nissetrip

Indlægtirs 18. dec 2018 23:42

Ikke endnu. Jeg har købt en ny PCB stack og jeg bød på et chassis for et års tid siden hvor jeg blev holdt hen fordi at han sagde at det ikke virkede alligevel og skulle til rep og så til sidst sagde han at det ikke kommer til at virke. det var i oktober. Så planen er nu, når jeg får prioriteret det, at få det oprindelige fikset af en gut i England.
Enjoying something I want in my limited time on Earth is more important to me than trying to save a few hundred dollars and waiting over a decade. - koolmoecraig, KLOV member

manta400

  • Indlæg: 1424
  • Tilmeldt: ons 22. jul 2009 20:50
  • Geografisk sted: viborg
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Nissetrip

Indlægons 19. dec 2018 09:47

hold da op en omgang... det skal nok lykkes.

mvh
Brugeravatar

toonz

  • Indlæg: 231
  • Tilmeldt: ons 31. aug 2016 10:21
  • Geografisk sted: Copenhagen
  • Highscores: 8
    Arcade winning challenges: 0

Re: Nissetrip

Indlægtors 20. dec 2018 00:34

Tillykke med maskinen den er suuuuuper flot. Det skulle vel ikke være den fra TNT amusement?
Love 90's Fighter Games. Always interested in Midway cabinets. Looking for Primal Rage, Killer Instinct I, Street Fighter II and Konami 4 Player.
Brugeravatar

BarrySlisk

  • Indlæg: 449
  • Tilmeldt: søn 17. nov 2013 13:54
  • Geografisk sted: Roskilde
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Nissetrip

Indlægtors 20. dec 2018 13:12

Jo, det er det.
Enjoying something I want in my limited time on Earth is more important to me than trying to save a few hundred dollars and waiting over a decade. - koolmoecraig, KLOV member
Foregående

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 7 gæster

cron