SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er ons 24. apr 2024 23:18

Bubble wrap, ok?

Om arcademaskiner, spil, tips, reparation osv.
  • Forfatter
  • besked

Mr. Multiball

  • Indlæg: 831
  • Tilmeldt: søn 13. maj 2012 14:47
  • Geografisk sted: Hele Danmark
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Bubble wrap, ok?

Indlæglør 21. mar 2015 06:45

Du er sku cool Finn.

BarrySlisk - jeg syntes du skulle tage mod Finns tilbud og finde en måde at komme ud til ham på og få tjekket de spil så du kan få løst dit problem og vi alle kan komme videre?

Hvor i lejre kommune holder du til?

Glenn
Brugeravatar

BarrySlisk

  • Indlæg: 451
  • Tilmeldt: søn 17. nov 2013 13:54
  • Geografisk sted: Roskilde
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Bubble wrap, ok?

Indlæglør 21. mar 2015 09:03

Så vi alle kan komme videre? Jeg håber ikke at mit indlæg er en byrde for jer? :lol: Jeg holder til i Gevninge.

Jeg vil prøve at se om jeg får tid til at besøge Finn. Jeg har blot et sygt barn og familie crap i denne weekend. Men under alle omstændigheder lader jeg tvivlen komme ebay sælgeren til gode.

Jeg vil skrive til ham og glatte lidt ud.
Enjoying something I want in my limited time on Earth is more important to me than trying to save a few hundred dollars and waiting over a decade. - koolmoecraig, KLOV member
Brugeravatar

Elgen

  • Indlæg: 1260
  • Tilmeldt: tors 12. jan 2006 10:17
  • Geografisk sted: Vanløse
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Bubble wrap, ok?

Indlæglør 21. mar 2015 11:02

Nu ved jeg jo ikke hvad du har startet med at skrive til ham, men synes da ikke han skriver specielt grimt. Han giver dig endda gode råd om hvad du skal gøre.
Men få dig et voltmeter (når man leger med arcade, kan man ikke leve uden) og mål på kantstikket om PCB får 5V og -5V. 5V må ikke være under 4.8V og skal helst være 5V-5.2V... hvis den ikke er det, må du skrue op på din PSU.
Er det i øvrigt bootlegs eller originaler. Gamle bootlegs har tit en tendens til at sluge mere strøm, og det sænker spændingen.
Brugeravatar

BarrySlisk

  • Indlæg: 451
  • Tilmeldt: søn 17. nov 2013 13:54
  • Geografisk sted: Roskilde
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Bubble wrap, ok?

Indlæglør 21. mar 2015 19:02

Elgen skrev:Nu ved jeg jo ikke hvad du har startet med at skrive til ham, men synes da ikke han skriver specielt grimt.

Beskrev blot fejlen, som jeg oplevede den i den boks ebay giver en til at forklare hvorfor man vil returnere. Jeg er måske bare en følsom fyr.

Elgen skrev:Er det i øvrigt bootlegs eller originaler.

Originals all the way.

Elgen skrev:Men få dig et voltmeter

Ja, det burde jeg måske få mig.

Jeg har i øvrigt fået testet DD i et andet kabinet med LCD computer monitor. Skærmen ruller som en gammel filmfremviser af og til gør, men det booter og man kan spille.

Jeg var ikke klar over at boards var så følsomme overfor forskellige setups..
Enjoying something I want in my limited time on Earth is more important to me than trying to save a few hundred dollars and waiting over a decade. - koolmoecraig, KLOV member
Brugeravatar

Elgen

  • Indlæg: 1260
  • Tilmeldt: tors 12. jan 2006 10:17
  • Geografisk sted: Vanløse
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Bubble wrap, ok?

Indlæglør 21. mar 2015 19:29

Det med at det ruller, er bare fordi LCD-skærmen ikke kan synce med det board. Det kan du indstille dig ud af på en rigtig arcademonitor };-D

Jo boards er ret forskellige, især gamle boards. Bl.a. derfor det er muligt af stille spænding på PSU og en rigtig arcademonitor har så mange instillingsmuligheder.

Det lyder meget som om det er spændingen på 5V-linjen du skal ha' beefet lidt op i dit CG-kabinet. Du skrev at du plejer at bruge det til dit mange-i-een. Det er et helt nyt board fremstillet med moderne komponenter. Det trækker derfor ikke så meget strøm som dit DD åbenbart gør, og sænker derfor heller ikke spændingen så meget.
Men vent til du har et volmeter at måle med (med mindre du er cowboy-style };-P).
Brugeravatar

BarrySlisk

  • Indlæg: 451
  • Tilmeldt: søn 17. nov 2013 13:54
  • Geografisk sted: Roskilde
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Bubble wrap, ok?

Indlæglør 21. mar 2015 22:38

Hmm...Det kan jo ødelægge ens fine JAMMA switcher planer.
Enjoying something I want in my limited time on Earth is more important to me than trying to save a few hundred dollars and waiting over a decade. - koolmoecraig, KLOV member

Johnny rasmussen

  • Indlæg: 956
  • Tilmeldt: tors 6. dec 2007 12:41
  • Geografisk sted: bornholm
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Bubble wrap, ok?

Indlæglør 21. mar 2015 23:22

elgen hæ hæ du gentager alt jeg har skrevet tidligere i tråden :D
Hilsen Johnny
Foregående

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Majestic-12 [Bot] og 9 gæster

cron