SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er ons 24. apr 2024 09:49

Hvor finder jeg eksperten?

Om arcademaskiner, spil, tips, reparation osv.
  • Forfatter
  • besked

zmaller

  • Indlæg: 1
  • Tilmeldt: fre 9. maj 2014 11:35
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Hvor finder jeg eksperten?

Indlægfre 9. maj 2014 11:42

Hej
Jeg er helt ny på dette forum, så jeg håber at jeg poster det rigtige sted.

Jeg har en SEGA Rally arcade maskine, som volder mig problemer.
Den venstre maskine starter ikke ordentligt op. Den viser først noget kinesisk skrift, og så drejer rattet en halv omgang, og så går skærmen bare i sort - og forbliver sort.
Til tider, bliver skærmen også helt grå, og forbliver sådan. Jeg tror selv, at det måske kan være grafikkortet.
Den anden maskine starter perfekt.

Har i nogle ideer til hvad det kan være.

Kan i anbefale, nogen jeg kan tage kontakt til som yder service på disse maskiner.
Maskinen står nær Horsens.

På forhånd tak

Mvh.
Martin Rasmussen
Vedhæftede filer
foto (1).JPG
Brugeravatar

Miniracing.dk

  • Indlæg: 668
  • Tilmeldt: søn 2. dec 2012 22:46
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Hvor finder jeg eksperten?

Indlægfre 9. maj 2014 14:49

Hej Martin,

Jeg har selv har meget "sjov" med mine SR2. Start med at pille alle boards ud af computeren og rens dem for støv mm. De ligger i 3 lag så skil dem fra hinanden og prøv at samle det hele igen. Det er der de fleste af mine problemer er kommet fra. Tjek også at alle dine køleblæsere virker.

Hvis ikke det virker så begynd at flytte ting mellem de 2 sider, på den måde er det til at finde ud af hvor fejlen ligger.

Mvh. Retroarkaden.dk

Jesper
Flippere: MM Gold, TOM, TOTAN, TZ, IJ, STTNG, CFTBL, RFM, SWE1, TFTC, CORVETTE, SS, BSD, SWDE, DM, HS2, Paragon, CP, Shrek, FH, RS, WH2O, BR, TS, TFLE, Congo, CC med CCEE, MB, GnR, Mustang LE, JD, ACDC Lucy, Metallica LE, Jokerz, SOF, RBION, HS, WW, CG, EATPM, ES, KISS, Fire, Playboy, Embryon, HH, Elektra, EB Deluxe, FG, IJ4, HG, CV
Arcade: 2XWar, 4XBG4, 4XSR2, 2XOR2, 2XD2, 2XBG3, MK4, T3, Spiderman, Space Gun, Gauntlet Dark Legacy, Revolution X, Crazy Taxi, Confidential Mission

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 8 gæster