SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er tors 28. mar 2024 17:22

Billig flippermaskine til nybegynder

Køb og salg af flippermaskiner
  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

rodclemen

  • Indlæg: 18
  • Tilmeldt: lør 19. sep 2020 09:06
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Billig flippermaskine til nybegynder

Indlægtirs 6. okt 2020 12:56

Hej,

Jeg er helt ny indenfor flipper verdenen og er igang med noget virtuel flippermaskine, men har indset at jeg nok ikke få den rigtige oplevelse uden at eje en rigtig maskine :)

Er det helt urealistisk at finde en sjov flipper til omkring 10-12.000kr? Det er der mit budget ligger lige pt.
Maskinen behøver selvfølgelig ikke være tip top stand, men dog fungere ordentlig :) men jeg kan godt forestille mig at det der med at selv sætte den I stand og rengøre etc. Er noget jeg ville syntes var sjovt også (tænder ihvertfald på at se YouTube videoer om det).

Har set mig varm på Ninja turtles maskinen og set den til salg på dba til 20.000,- hvilket virker rimeligt, men budgettet er bare ikke til det desværre.

Hilsen
Rod

Stentoft

  • Indlæg: 11
  • Tilmeldt: tors 18. feb 2010 12:55
  • Geografisk sted: Middelfart
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Billig flippermaskine til nybegynder

Indlægtirs 6. okt 2020 14:55

Hej Rod

Velkommen til. Pas på, det er en farlig hobby..
Mange tænker de kan nøjes med en sjov og billig maskine, og et par år senere er alle ledige m2 fyldt op med det skidt ;)

Det er muligt at finde en maskine til 10k-12k, men jeg vil anbefale at bruge lidt mere. Mange sjove maskiner kan findes lidt højere. Hvor bor du i landet?

Jeg vil anbefale at få prøvet lidt forskellige maskiner inden du køber.
Hvis du er helt blank på hvilke maskiner der er populære, kan hjemmesiden Pinside eller IPDB give et vink i den rigtige retning. Her kan du finde anmeldelser for de fleste maskiner. https://pinside.com/pinball/top-100
Bare husk at priser og popularitet skal tages med et gran salt.

Turtles til 20k er ikke et særlig godt tilbud, denne maskine rangerer f.eks. 317 ud af 346 maskiner nogensinde produceret, så er ikke ligefrem et hit.
Brugeravatar

rodclemen

  • Indlæg: 18
  • Tilmeldt: lør 19. sep 2020 09:06
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Billig flippermaskine til nybegynder

Indlægtirs 6. okt 2020 15:46

tak for input!

jeg vil aldrig kunne bestemme mig tror jeg, for de maskiner jeg tænder helt vildt på er sikkert de mest populære ( tales of the arabian nights of flintstones syntes jeg er super fede - og så prøvede jeg visual pinball udgaven af getaway, som virker mega fed)

Jeg bor i København og tager ud til pinlab i aften og kigger - og så forelsker jeg mig sikkert i nogle andre maskiner - når det hele er så nyt tror jeg bare jeg er forelsket i pinball generelt :) så alle modellerne er lækre ;) kan dog mærke at jeg ikke tænder på de helt gamle pinball maskiner.

/Rod
Brugeravatar

united

  • Indlæg: 317
  • Tilmeldt: lør 26. aug 2006 12:04
  • Geografisk sted: Valby
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Billig flippermaskine til nybegynder

Indlægtirs 6. okt 2020 21:09

Hej Rod,

Ja - se dig lidt omkring!

Kom gerne ned i Flipperkælderen om fredagen, vi har af og til maskiner til salg.

Ellers kan du flippe en hel aften for 150kr på vores 30 maskiner.

Brian
United

Valbychamp
Brugeravatar

rodclemen

  • Indlæg: 18
  • Tilmeldt: lør 19. sep 2020 09:06
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Billig flippermaskine til nybegynder

Indlægtirs 6. okt 2020 21:24

united skrev:Hej Rod,

Ja - se dig lidt omkring!

Kom gerne ned i Flipperkælderen om fredagen, vi har af og til maskiner til salg.

Ellers kan du flippe en hel aften for 150kr på vores 30 maskiner.

Brian


jeg kommer og kigger på fredag, hvis arbejde ikke trækker ud :)

Tilbage til Flippermaskine

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 12 gæster

cron