SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er tors 28. mar 2024 12:46

Retroarkaden.dk importør af Heighway Pinball

Køb og salg af flippermaskiner
  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

Miniracing.dk

  • Indlæg: 668
  • Tilmeldt: søn 2. dec 2012 22:46
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Retroarkaden.dk importør af Heighway Pinball

Indlæglør 21. apr 2018 15:23

Hej alle,

Retroarkaden.dk er blevet distributør af Heighway Pinball i Danmark. Nogen vil mene det er et sats og det er vi helt sikkert enige i. Heighway har i dag et rigtigt dårligt ry, men de kæmper sig langsomt, men sikkert frem. Hos Retroarkaden.dk syntes vi bare at alt pinball er fedt og ønsker at støtte op om dem. Vi har derfor købt 2 Alien LE hjem og de blev faktisk solgt på blot 24 timer efter vi havde lagt opslaget op. Det betyder desværre også at vi ikke får en Alien i Retroarkaden før om 1-2 måneder.

Priserne på Alien:

Alien std. 51.000 ex moms
Alien LE. 57.000 ex moms

Med venlig hilsen
Retroarkaden.dk

Nanna & Jesper
Vedhæftede filer
40786924-7E35-4EED-81C2-1C947EC8133A.jpeg
AE5D5A40-83B5-4F88-BA65-2B90B8F3789A.jpeg
Flippere: MM Gold, TOM, TOTAN, TZ, IJ, STTNG, CFTBL, RFM, SWE1, TFTC, CORVETTE, SS, BSD, SWDE, DM, HS2, Paragon, CP, Shrek, FH, RS, WH2O, BR, TS, TFLE, Congo, CC med CCEE, MB, GnR, Mustang LE, JD, ACDC Lucy, Metallica LE, Jokerz, SOF, RBION, HS, WW, CG, EATPM, ES, KISS, Fire, Playboy, Embryon, HH, Elektra, EB Deluxe, FG, IJ4, HG, CV
Arcade: 2XWar, 4XBG4, 4XSR2, 2XOR2, 2XD2, 2XBG3, MK4, T3, Spiderman, Space Gun, Gauntlet Dark Legacy, Revolution X, Crazy Taxi, Confidential Mission
Brugeravatar

junkwavepete

  • Indlæg: 1130
  • Tilmeldt: søn 22. sep 2013 21:26
  • Geografisk sted: 1956 - Frederiksberg C
  • Highscores: 1
    Arcade winning challenges: 0

Re: Retroarkaden.dk importør af Heighway Pinball

Indlæglør 21. apr 2018 18:11

Har Glenn nu været på spil igen?
Øv, havde glædet mig til at prøve skidtet ordentligt...
Pins: Godzilla LE 540-Jackbot-Jurassic Park Pro-Creature-Theatre Of Magic-Frontier-Avengers IQ Pro-Turtles Pro-Led Zeppelin Pro
Sold: Super Mario Bros-AC/DC Pro-The Walking Dead LE 240-The Simpsons Pinball Party-X-Men Pro-X-Men Pro-Demolition Man-Star Trek LE 790-The Addams Family-Guardians PRO-Iron Maiden Pro-Batman: The Dark Knight-RollerCoaster Tycoon-Iron Man-Fish Tales-Terminator 3-Star Wars PRO-Corvette-No Fear

IFPA# 21932

Dennis

  • Indlæg: 1128
  • Tilmeldt: tirs 9. nov 2010 12:56
  • Geografisk sted: Køge
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Retroarkaden.dk importør af Heighway Pinball

Indlæglør 21. apr 2018 19:30

Kæmpe tillykke Jay.
Vedhæftede filer
3FF7D884-BBF3-4C9F-9AE0-5D45C1520658.jpeg
Køb/salg/bytte af Flippermaskiner.
Brugeravatar

caramba

  • Indlæg: 51
  • Tilmeldt: tirs 24. jan 2017 13:31
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Retroarkaden.dk importør af Heighway Pinball

Indlægfre 27. apr 2018 23:15

"Hos Retroarkaden.dk syntes vi bare at alt pinball er fedt og ønsker at støtte op om dem"

Det virker mere som dårlig dømmekraft....et af de mest udskældte flipperfirmaer, og I vølger at støtte op om
det i 11 time, lige inden de lukker. Det er underligt.
Brugeravatar

Miniracing.dk

  • Indlæg: 668
  • Tilmeldt: søn 2. dec 2012 22:46
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Retroarkaden.dk importør af Heighway Pinball

Indlæglør 28. apr 2018 16:33

Caramba,

Det var desværre en alt for kort fornøjelse for Heighway. De har bygget en fantastisk maskine i Alien og derfor valgte vi at støtte op om dem. Jeg tror der er få i Danmark der ved mere om Heighway end jeg gør. Jeg har haft utallige samtaler med investorerne bag og jeg troede på de ville få vendt skuden. Mit gæt er at du har din viden fra Pinside, jeg har min fra hestens mund. Det er desværre ikke sådan at hesten altid fortæller hele sandheden. Min dårlige dømmekraft(ifølge dig)må jeg vel leve med, men jeg har trods alt fået 3 Alien LE til Danmark som andre Pinball enthuiaster i Danmark får mulighed for at spille i et eller andet omfang. Til alle dem der har mistet penge til Heighway kan jeg kun sige jeg føler med dem og det gælder også investorerne bag. Ingen havde fortjent det skulle ende sådan, men det skyldes set med mine øjne Andrew Heighway. For os endte historien nogenlunde heldigt da vi trods alt fik de maskiner vi har betalt for. Personligt håber jeg at nogen kan redde stumperne ud af asken og producere flere Alien for det er en fed maskine. Hvis ingen støtter op om de nye firmaer kommer der aldrig flere til og set med vores briller er flere producenter positivt for hobbyen. Jeg vil nu fortsætte med at bruge min dårlige dømmekraft på at få nogle flere fede maskiner til Danmark til stor glæde for mig selv og andre. Ha en dejlig dag.

Med venlig hilsen
Retroarkaden.dk

Jesper
Flippere: MM Gold, TOM, TOTAN, TZ, IJ, STTNG, CFTBL, RFM, SWE1, TFTC, CORVETTE, SS, BSD, SWDE, DM, HS2, Paragon, CP, Shrek, FH, RS, WH2O, BR, TS, TFLE, Congo, CC med CCEE, MB, GnR, Mustang LE, JD, ACDC Lucy, Metallica LE, Jokerz, SOF, RBION, HS, WW, CG, EATPM, ES, KISS, Fire, Playboy, Embryon, HH, Elektra, EB Deluxe, FG, IJ4, HG, CV
Arcade: 2XWar, 4XBG4, 4XSR2, 2XOR2, 2XD2, 2XBG3, MK4, T3, Spiderman, Space Gun, Gauntlet Dark Legacy, Revolution X, Crazy Taxi, Confidential Mission
Brugeravatar

mosegrisen

  • Indlæg: 143
  • Tilmeldt: man 21. jan 2008 22:27
  • Geografisk sted: Århus
  • Highscores: 3
    Arcade winning challenges: 0

Re: Retroarkaden.dk importør af Heighway Pinball

Indlæglør 28. apr 2018 21:34

:roll: Jeg vil sgu da gerne eje en Alien .?

Jeg har åbenbart læst forkert på dåsen med caramba ude i værkstedet, mente der stod den skulle fjerne hylen og mislyde, :wink:

Hilsen Søren
Uhhhhmmm BACON
Brugeravatar

zaifer

  • Indlæg: 86
  • Tilmeldt: lør 21. mar 2009 16:52
  • Geografisk sted: Frederiksværk
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Retroarkaden.dk importør af Heighway Pinball

Indlægsøn 29. apr 2018 17:30

Ja jeg er ked af ikke at få min Alien LE, det har kostet nogle penge! Men så må man jo håbe
at man har lært noget af det. Jeg ville nu stadig meget gerne have en Alien. Øv et drømme
tema der sikkert løber lige ned i afløbet, jeg tror ikke FOX laver den fejl to gange!
Mine pins. MB - AFM - MM - Tron - W?D - JY - CV - ACDC LTBR #104 - Xmen Volverine LE #125 Alien LE #364 - TNA - Game of Thrones Premium - Stranger things Premium - Ghostbusters Premium
Brugeravatar

hotton

  • Indlæg: 204
  • Tilmeldt: lør 7. mar 2009 20:53
  • Geografisk sted: Helsingør
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Retroarkaden.dk importør af Heighway Pinball

Brugeravatar

toonz

  • Indlæg: 231
  • Tilmeldt: ons 31. aug 2016 10:21
  • Geografisk sted: Copenhagen
  • Highscores: 8
    Arcade winning challenges: 0

Re: Retroarkaden.dk importør af Heighway Pinball

Indlægman 30. apr 2018 14:25

Wow den ser vild ud. Glæder mig til at komme ud og prøve en når den lander hos jer om nogen måneder. :D
Love 90's Fighter Games. Always interested in Midway cabinets. Looking for Primal Rage, Killer Instinct I, Street Fighter II and Konami 4 Player.

Tilbage til Flippermaskine

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 14 gæster

cron