SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er tors 28. mar 2024 19:15

Playfield Protector, PinSound, Pinball.center, Pin Stadium

Køb og salg af flippermaskiner
  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

lykkeman

  • Indlæg: 80
  • Tilmeldt: fre 21. apr 2017 10:47
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Playfield Protector, PinSound, Pinball.center, Pin Stadium

Indlægsøn 14. jan 2018 00:24

Hej alle

Jeg er i den lykkelige situation, at jeg kan få lov til at sælge Playfield Protector og PinSound i Danmark.

Tag fat i mig på tlf: 2232 0391 (gerne SMS) eller mail: jacob.lykke@outlook.com og jeg kan give en lidt bedre pris end på deres respektive hjemmesider.


Playfield Protector:
Da det er individuelt fra maskine til maskine, er det svært for mig at have dem på lager. Jeg håber, at folk byder ind på at købe og beskytte deres Playfield. For at jeg kan få en god pris, skal jeg samle en lidt større bestilling. Så hvis man kan vente til jeg bestiller, kan jeg til gengæld tilbyde 10% rabat i forhold til priserne på https://www.playfield-protectors.com.

Priseksempel:
Playfield Protector til The Shadow (119€) sælges for 805kr. inkl. moms plus dansk fragt.

På sigt hvis der er stor efterspørgsel, kan jeg forhåbentlig opbygge et lager, så der ikke vil være ventetid. Hvis du skal bruge en Playfield Protector nu og her, forhandler jeg dem også gerne, dog uden 10% rabat.

Hvis der er nogen der ikke kender Playfield Protector, er det et 0,5 mm tyk, gennemsigtigt sikkerhedslag, som samtidig får din playfield til at føles som ny. Super fedt produkt, som jeg har på alle mine maskiner.


PinSound:
Her behøver man ikke vente på andre bestillinger. Jeg får et lille lager, (da det er samme board til alle maskiner) så jeg kan sende det med det samme.
Her tilbyder jeg 10% rabat i forhold til priserne på https://www.pinsound.org.
Ved bestilling er det vigtig at fortælle, om det er til en Data East (her medfølger en Power booster). Til andre maskiner medfølger en "stereo harness". Hvis du ikke ønsker dette, kan jeg desværre ikke tilbyde rabat.
Se på https://www.pinsound.org om din maskine er understøttet eller spørg mig. For at få mest muligt ud af PinSound board anbefales nye højtalere som sælges seperat (fra 810kr.) eller tilslutning af høretelefoner.

Priseksempel:
PinSound board til WPC-95 plus "stereo harness" (335€) sælges for 2262kr. inkl. moms plus dansk fragt.

Hvis nogen ikke kender PinSound, er det et fantastisk produkt, der forbedrer lydkvaliteten i din flipper. Man udskifter lydkortet, og kan derfra opdatere sin lyd fra hjemmesiden i højkvalitets lyd. For nogle maskiner er der lavet helt ny lyd. For eksempel Terminator 2 og Data East Star Wars, hvor man blandt meget andet nu kan få den originale musik og lyd fra filmene. Der er også mulighed for at beholde det originale mix, hvis man ønsker det. Der kan desuden skiftes "on-the-go" mellem lydmix. Hvis man nørder med det, er det i øvrigt muligt at lave sit eget mix.
Derudover er der line-out til høretelefoner og mulighed for indstilling af treble og bass. Desuden får man lyden i stereo.
Gå ind på https://www.pinsound.org eller søg på "PinSound" på Youtube for at se (og høre) hvor godt en gammel flipper kan lyde.


Da jeg selv elsker at passe på og forbedre mine maskiner, synes jeg, at det kunne være spændende at udbrede disse produkter til jer også, og prøve at gøre det til en god pris.

Jeg håber, at I vil støtte mit lille initiativ ved at købe gennem mig, når/hvis I får brug for Playfield Protector og/eller PinSound board.
Senest rettet af lykkeman søn 21. jan 2018 12:10, rettet i alt 1 gang.
Venlig hilsen
Jacob Lykke

Nuværende pin: Iron Maiden Premium, 1/2 Tales from the Crypt, White Water
Tidligere pins: No Fear, The Shadow, Revenge from Mars, Johnny Mnemonic, Terminator 2, Guardians of the Galaxy Pro

Dennis

  • Indlæg: 1128
  • Tilmeldt: tirs 9. nov 2010 12:56
  • Geografisk sted: Køge
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Forhandler af Playfield Protector og PinSound

Indlægsøn 14. jan 2018 00:46

Kæft hvor er det fedt.
Dejligt der kommer Dansk flipper butik.
Håber udbuddet bliver større med tiden, og alle støtter op omkring det.
Thumbs up herfra :-)
Køb/salg/bytte af Flippermaskiner.

SMI3

  • Indlæg: 804
  • Tilmeldt: fre 16. aug 2013 18:15
  • Geografisk sted: Klampenborg
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Forhandler af Playfield Protector og PinSound

Indlægsøn 14. jan 2018 07:19

Du kan sælge mig en til Guardians of the Galaxy LE og en til Attack from mars remake LE.

Mvh
Michael
Flippere :Jurassic park LE,Iron Maiden LE, AC/DC Luci, Batman66 LE, Addams Family, Metallica premium, Starwars Data east.
Arcade : Terminator 100", 4 styk twin sega Daytona, Rambo deluxe med Pioneer 60", 4 styk superbikes 2, The walking dead deluxe, Big Buck hunter deluxe 72”, Time Crisis 5 Deluxe.

På vej:
XXX
Brugeravatar

dorkvonwaterfall

  • Indlæg: 861
  • Tilmeldt: tirs 26. jun 2007 22:56
  • Geografisk sted: midtgylland....nærmere betegnet Ikast
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Forhandler af Playfield Protector og PinSound

Indlægsøn 14. jan 2018 08:42

Hvad er det for en Power Booster til DE maskiner?

Den har jeg ikke hørt om før, og har da selv et Pinsound board i min GnR

EDIT: google havde svaret.....
Ex EFTLW,HS,SMB .... and now:
98
Brugeravatar

lykkeman

  • Indlæg: 80
  • Tilmeldt: fre 21. apr 2017 10:47
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Forhandler af Playfield Protector og PinSound

Indlægsøn 14. jan 2018 10:19

SMI3 skrev:Du kan sælge mig en til Guardians of the Galaxy LE og en til Attack from mars remake LE.

Mvh
Michael


Hej Michael

Mange tak du er skrevet op. Hvis bestillingerne kommer lige så hurtigt ind som din, bestiller jeg meget snart.

Kan du ikke sende en sms (22320391) eller mail (jacob.lykke@outlook.com) med dine oplysninger så hører du fra mig.

Venlig hilsen
Jacob
Venlig hilsen
Jacob Lykke

Nuværende pin: Iron Maiden Premium, 1/2 Tales from the Crypt, White Water
Tidligere pins: No Fear, The Shadow, Revenge from Mars, Johnny Mnemonic, Terminator 2, Guardians of the Galaxy Pro
Brugeravatar

lykkeman

  • Indlæg: 80
  • Tilmeldt: fre 21. apr 2017 10:47
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Forhandler af Playfield Protector og PinSound

Indlægsøn 14. jan 2018 10:20

dorkvonwaterfall skrev:Hvad er det for en Power Booster til DE maskiner?

Den har jeg ikke hørt om før, og har da selv et Pinsound board i min GnR

EDIT: google havde svaret.....


Fedt... Lyder det godt?
Venlig hilsen
Jacob Lykke

Nuværende pin: Iron Maiden Premium, 1/2 Tales from the Crypt, White Water
Tidligere pins: No Fear, The Shadow, Revenge from Mars, Johnny Mnemonic, Terminator 2, Guardians of the Galaxy Pro

F348

  • Indlæg: 20
  • Tilmeldt: tirs 13. okt 2009 18:11
  • Geografisk sted: Norge
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Forhandler af Playfield Protector og PinSound

Indlægsøn 14. jan 2018 11:43

Hey Jacob

I like your idea, as I have a Pinsound board in my Guns N' Roses too, and I looove it.
Question is, will you charge me for tax (moms) as I live outside of the EU (Norge)??
The reason I ask is because when I buy stuff from Minestry Of Pinball, they DON'T charge me the tax, and I pay the tax when the item reach Norway...so thats cool..
But if I buy the from Pinsound in France, then they'll charge me for tax...+ tax again when it reach Norway, which is not fair IMO.

Plz lemme know :)

Mvh
Pål
http://www.pinballowners.com/f348 + Gauntlet, Jamma og Bamsekran ;)
Brugeravatar

dorkvonwaterfall

  • Indlæg: 861
  • Tilmeldt: tirs 26. jun 2007 22:56
  • Geografisk sted: midtgylland....nærmere betegnet Ikast
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Forhandler af Playfield Protector og PinSound

Indlægsøn 14. jan 2018 12:16

lykkeman skrev:
Fedt... Lyder det godt?



bedste investering EVER!!! :twisted:
Ex EFTLW,HS,SMB .... and now:
98
Brugeravatar

lykkeman

  • Indlæg: 80
  • Tilmeldt: fre 21. apr 2017 10:47
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Forhandler af Playfield Protector og PinSound

Indlægsøn 14. jan 2018 12:37

Dennis skrev:Kæft hvor er det fedt.
Dejligt der kommer Dansk flipper butik.
Håber udbuddet bliver større med tiden, og alle støtter op omkring det.
Thumbs up herfra :-)


Takker. Det kunne være fedt at kunne ende ud med en reel webshop/butik med alle mulige lækre ting :-)
Venlig hilsen
Jacob Lykke

Nuværende pin: Iron Maiden Premium, 1/2 Tales from the Crypt, White Water
Tidligere pins: No Fear, The Shadow, Revenge from Mars, Johnny Mnemonic, Terminator 2, Guardians of the Galaxy Pro
Brugeravatar

lykkeman

  • Indlæg: 80
  • Tilmeldt: fre 21. apr 2017 10:47
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Forhandler af Playfield Protector og PinSound

Indlægsøn 14. jan 2018 12:40

dorkvonwaterfall skrev:
lykkeman skrev:
Fedt... Lyder det godt?



bedste investering EVER!!! :twisted:


Dejligt at høre! :-) Jeg bestiller også selv til mine maskiner ved første bestilling inkl. højtaller kit
Venlig hilsen
Jacob Lykke

Nuværende pin: Iron Maiden Premium, 1/2 Tales from the Crypt, White Water
Tidligere pins: No Fear, The Shadow, Revenge from Mars, Johnny Mnemonic, Terminator 2, Guardians of the Galaxy Pro
Brugeravatar

lykkeman

  • Indlæg: 80
  • Tilmeldt: fre 21. apr 2017 10:47
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Forhandler af Playfield Protector og PinSound

Indlægsøn 14. jan 2018 12:46

F348 skrev:Hey Jacob

I like your idea, as I have a Pinsound board in my Guns N' Roses too, and I looove it.
Question is, will you charge me for tax (moms) as I live outside of the EU (Norge)??
The reason I ask is because when I buy stuff from Minestry Of Pinball, they DON'T charge me the tax, and I pay the tax when the item reach Norway...so thats cool..
But if I buy the from Pinsound in France, then they'll charge me for tax...+ tax again when it reach Norway, which is not fair IMO.

Plz lemme know :)

Mvh
Pål


Hej Pål

I have to figure out how I do, but if Ministry Of Pinball can do it - so can I :-)

If you need one now, I'll send it to you personally until I figure out how to do it proper
Venlig hilsen
Jacob Lykke

Nuværende pin: Iron Maiden Premium, 1/2 Tales from the Crypt, White Water
Tidligere pins: No Fear, The Shadow, Revenge from Mars, Johnny Mnemonic, Terminator 2, Guardians of the Galaxy Pro

F348

  • Indlæg: 20
  • Tilmeldt: tirs 13. okt 2009 18:11
  • Geografisk sted: Norge
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Forhandler af Playfield Protector og PinSound

Indlægsøn 14. jan 2018 16:45

Ok, thanks for your reply sir.
For the time being I'm good for a new board, but will probably buy in the near future.
Would be awesome if you could maybe put up a webshop too? ;)

Thanks again
:)
http://www.pinballowners.com/f348 + Gauntlet, Jamma og Bamsekran ;)
Brugeravatar

lykkeman

  • Indlæg: 80
  • Tilmeldt: fre 21. apr 2017 10:47
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Forhandler af Playfield Protector og PinSound

Indlægsøn 14. jan 2018 18:45

F348 skrev:Ok, thanks for your reply sir.
For the time being I'm good for a new board, but will probably buy in the near future.
Would be awesome if you could maybe put up a webshop too? ;)

Thanks again
:)


The webshop is coming, but I can't say when. Just write to me here or an email and hopefully I can help :-)
Venlig hilsen
Jacob Lykke

Nuværende pin: Iron Maiden Premium, 1/2 Tales from the Crypt, White Water
Tidligere pins: No Fear, The Shadow, Revenge from Mars, Johnny Mnemonic, Terminator 2, Guardians of the Galaxy Pro
Brugeravatar

lykkeman

  • Indlæg: 80
  • Tilmeldt: fre 21. apr 2017 10:47
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Forhandler af Playfield Protector og PinSound

Indlægsøn 21. jan 2018 11:56

Der mangler 2 bestillinger af playfield protectorer til at jeg kan bestille første gang. Kom så :-)
Venlig hilsen
Jacob Lykke

Nuværende pin: Iron Maiden Premium, 1/2 Tales from the Crypt, White Water
Tidligere pins: No Fear, The Shadow, Revenge from Mars, Johnny Mnemonic, Terminator 2, Guardians of the Galaxy Pro
Brugeravatar

lykkeman

  • Indlæg: 80
  • Tilmeldt: fre 21. apr 2017 10:47
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Forhandler af Playfield Protector og PinSound

Indlægsøn 21. jan 2018 12:08

Jeg har arbejdet på at få flere aftaler hjem.

Jeg kan tilbyde
- produkter (såsom) PowerBladez og PinBlades fra PinGraffix i USA.
- Jeg har fået en prøve aftale med http://www.Pinball.center. Jeg håber på at den bliver permanent, så til at starte med lader jeg alt rabat gå til jer i håb om at der kommer en masser bestillinger. Det er specielt deres egen NoFlix LED jeg på sigt kan få en god aftale på.
- Jeg har været i snak med Pin Stadium Lights, og jeg har købt en sending af deres fantastiske produkt med UV+Glow og GI module.

Skriv til mig på Jacob.lykke@outlook.com hvis/når I er interesseret eller send en sms på 22320391
Venlig hilsen
Jacob Lykke

Nuværende pin: Iron Maiden Premium, 1/2 Tales from the Crypt, White Water
Tidligere pins: No Fear, The Shadow, Revenge from Mars, Johnny Mnemonic, Terminator 2, Guardians of the Galaxy Pro
Næste

Tilbage til Flippermaskine

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 7 gæster