SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er fre 29. mar 2024 02:26

Pristjek: ES, JD og Alvin G. Football

Køb og salg af flippermaskiner
  • Forfatter
  • besked

FrederikFrost

  • Indlæg: 210
  • Tilmeldt: lør 19. mar 2011 19:34
  • Geografisk sted: Ledøje
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Pristjek: ES, JD og Alvin G. Football

Indlægsøn 19. mar 2017 20:28

Hej folkens.

Jeg har været lidt væk fra flipper scenen det sidste 1½ års tid, og søger lidt råd mht. prissætning ved salg af flippermaskiner.

Jeg har en Earthshaker, en Judge Dredd og en Alvin G. Football som jeg er interesseret i at sælge pga. plads mangel. Salget skal bruges til at finansiere en enkelt maskine, så jeg kunne godt tænke mig at komme tæt på en god forståelse for markedet.
Når jeg ser på DBA og lign. så virker priserne lidt i den høje ende, hvilket er årsagen til at jeg skriver her.

Jeg har ikke nogen billeder på hånden, og jeg ved at det er umuligt at prissætte uden, men jeg leder ikke efter en specifik pris, mere en pris niveau.

ES - Ikke i den bedste stand. Udbedret syreskade, insert decals er custom og lidt andre småskavanker. Jeg har et sinking building mod som kan inkluderes.
JD - Ok stand, clearcoated playfield, Repro eagle, ingen problemer med Deadworld (Ikke mod, normal deadworld), mangler 1 reaktor plastik, cabinet faded- men jeg har ekstra decals til den som kunne inkluderes.
Alvin G. Football - God stand, manglende topper.

Håber at der er nogen der vil komme med lidt guldkorn. Man kan også skrive til mig i en PB hvis det foretrækkes :)

Go' dag derude.
Maskiner: Whoa Nellie, Iron Man VE, The Getaway, Judge Dredd, Whirlwind og Lord of the Rings

Brian C.

  • Indlæg: 146
  • Tilmeldt: tirs 22. aug 2006 21:34
  • Geografisk sted: Esbjerg
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pristjek: ES, JD og Alvin G. Football

Indlægsøn 19. mar 2017 21:51

Hej med dig

Jeg kunne godt være int. i EarthShaker eller/og alvin football.

Ved ikke helt med priser, men du har ret i at dem i dba er for dyre. Men det er vel også de samme handlere som altid har maskiner til overpris.

Hvilken maskine er det du vil købe - er blot nysgerrig!

mvh Brian

FrederikFrost skrev:Hej folkens.

Jeg har været lidt væk fra flipper scenen det sidste 1½ års tid, og søger lidt råd mht. prissætning ved salg af flippermaskiner.

Jeg har en Earthshaker, en Judge Dredd og en Alvin G. Football som jeg er interesseret i at sælge pga. plads mangel.

Salget skal bruges til at finansiere en enkelt maskine, så jeg kunne godt tænke mig at komme tæt på en god forståelse for markedet.
Når jeg ser på DBA og lign. så virker priserne lidt i den høje ende, hvilket er årsagen til at jeg skriver her.

Jeg har ikke nogen billeder på hånden, og jeg ved at det er umuligt at prissætte uden, men jeg leder ikke efter en specifik pris, mere en pris niveau.

ES - Ikke i den bedste stand. Udbedret syreskade, insert decals er custom og lidt andre småskavanker. Jeg har et sinking building mod som kan inkluderes.
JD - Ok stand, clearcoated playfield, Repro eagle, ingen problemer med Deadworld (Ikke mod, normal deadworld), mangler 1 reaktor plastik, cabinet faded- men jeg har ekstra decals til den som kunne inkluderes.
Alvin G. Football - God stand, manglende topper.

Håber at der er nogen der vil komme med lidt guldkorn. Man kan også skrive til mig i en PB hvis det foretrækkes :)

Go' dag derude.
[size=85]Silver ball slave.

FrederikFrost

  • Indlæg: 210
  • Tilmeldt: lør 19. mar 2011 19:34
  • Geografisk sted: Ledøje
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pristjek: ES, JD og Alvin G. Football

Indlægsøn 19. mar 2017 22:22

Brian C. skrev:Hej med dig

Jeg kunne godt være int. i EarthShaker eller/og alvin football.

Ved ikke helt med priser, men du har ret i at dem i dba er for dyre. Men det er vel også de samme handlere som altid har maskiner til overpris.

Hvilken maskine er det du vil købe - er blot nysgerrig!

mvh Brian

FrederikFrost skrev:Hej folkens.

Jeg har været lidt væk fra flipper scenen det sidste 1½ års tid, og søger lidt råd mht. prissætning ved salg af flippermaskiner.

Jeg har en Earthshaker, en Judge Dredd og en Alvin G. Football som jeg er interesseret i at sælge pga. plads mangel.

Salget skal bruges til at finansiere en enkelt maskine, så jeg kunne godt tænke mig at komme tæt på en god forståelse for markedet.
Når jeg ser på DBA og lign. så virker priserne lidt i den høje ende, hvilket er årsagen til at jeg skriver her.

Jeg har ikke nogen billeder på hånden, og jeg ved at det er umuligt at prissætte uden, men jeg leder ikke efter en specifik pris, mere en pris niveau.

ES - Ikke i den bedste stand. Udbedret syreskade, insert decals er custom og lidt andre småskavanker. Jeg har et sinking building mod som kan inkluderes.
JD - Ok stand, clearcoated playfield, Repro eagle, ingen problemer med Deadworld (Ikke mod, normal deadworld), mangler 1 reaktor plastik, cabinet faded- men jeg har ekstra decals til den som kunne inkluderes.
Alvin G. Football - God stand, manglende topper.

Håber at der er nogen der vil komme med lidt guldkorn. Man kan også skrive til mig i en PB hvis det foretrækkes :)

Go' dag derude.


Hej Brian

Jeg må indrømme at jeg ikke har besluttet mig endnu. Tænker på en af følgende: LOTR, SS, CV, Dialed In, AFM remake(alt efter prisen). Men andet kunne også have interesse.

Vedrørende salg så havde jeg tænkt mig i udgangspunktet lige at bruge et par dage på at kigge lidt omkring før jeg ville sælge. Jeg tænker også at det lige kræver lidt billeder før jeg kan tillade mig at sætte noget til salg, så der ikke er overraskelser for de involverede :)
Maskiner: Whoa Nellie, Iron Man VE, The Getaway, Judge Dredd, Whirlwind og Lord of the Rings

champen21

  • Indlæg: 20
  • Tilmeldt: tirs 8. dec 2009 16:07
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pristjek: ES, JD og Alvin G. Football

Indlægman 20. mar 2017 11:27

Hej kan du kontakte mig på 41299871 er muligvis intreserret i dine flippermaskiner :)

Classe

  • Indlæg: 1
  • Tilmeldt: man 20. mar 2017 21:36
  • Geografisk sted: Torslanda, Sverige
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pristjek: ES, JD og Alvin G. Football

Indlægman 20. mar 2017 21:42

Hej,

Jag är mycket intresserad i att köpa ditt Alvin G. Football-flipper. Kontakta mig gärna på clas.kron @ gmail.com eller +46709595119.

Tack på förhand.

Med vänlig hälsning
Clas Kron
Brugeravatar

Kvistgaard

  • Indlæg: 426
  • Tilmeldt: tors 3. jan 2008 17:00
  • Geografisk sted: Dronninglund
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pristjek: ES, JD og Alvin G. Football

Indlægsøn 9. apr 2017 22:50

Vil du sælge din Alvin G? Jeg kunne godt være interessset.


Sent from my iPhone using Tapatalk
/Kvistgaard

FrederikFrost

  • Indlæg: 210
  • Tilmeldt: lør 19. mar 2011 19:34
  • Geografisk sted: Ledøje
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pristjek: ES, JD og Alvin G. Football

Indlægtirs 11. apr 2017 14:11

Hej Kvistgaard.

Ja.

Der er gået lidt tid, men planen er at få alle sammen sat til salg mod slutningen af ugen. Jeg er lidt presset med noget simulator check i morgen og så arbejde torsdag, men fredag / lørdag skal jeg nok få tid til at få taget en masse billeder og tænke over hvordan jeg skal få strikket et opslag sammen.

Mvh,
Frederik
Maskiner: Whoa Nellie, Iron Man VE, The Getaway, Judge Dredd, Whirlwind og Lord of the Rings

Tilbage til Flippermaskine

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 11 gæster

cron