SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er fre 29. mar 2024 08:42

kan slettes.

Køb og salg af flippermaskiner
  • Forfatter
  • besked

TONSER*HENRIK

  • Indlæg: 41
  • Tilmeldt: lør 12. okt 2013 19:50
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

kan slettes.

Indlægman 3. okt 2016 19:26

Da der ikke var nogen der hoppede på, er de røget på dba.
Senest rettet af TONSER*HENRIK søn 23. okt 2016 17:31, rettet i alt 2 gange.
Brugeravatar

Poseidon

  • Indlæg: 1301
  • Tilmeldt: ons 28. okt 2009 19:44
  • Geografisk sted: Ramløse nord sj.
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Sælges: Twilight Zone & The Adams Family

Indlægman 3. okt 2016 21:14

Hej Henrik

Roald her... Ikke Roland ;)
Yes... Jeg var forbi Niels Henrik sent igår på vej hjem fra Belgien...Gaaaaab.
Og her er den sms som jeg sendte tilbage efter vi havde talt sammen og du havde tilbudt dem til mig for de 60.

Hej Roland. Tak for snakken. Er 40000 kr. dit max bud? Jeg vil godt sælge dem for 60000 kr. Det kan jo være jeg vender tilbage, hvis de bliver svære at komme af med. Mvh Henrik


Hej Henrik... Selv tak.
Jeg tror ikke du får svært ved at komme af med dem ! Det er bare et spørgsmål om prisen :) Jeg siger pænt nej tak for tilbuddet på de 60. De 40 var som de står nu og at jeg overtog den regning som også kommer fra Niels Henrik... Plus der vil komme omkostninger til diverse nye dele...gummi starpost nyt plastiksæt til TZ Plus der var noget slid på nogle Adams inserts, skruen på TZ playfield og andre mindre ting. Min vurdering ligger nok omkring de 50 når de står klargjort.. Du kan godt være heldig at få op til 55-60 evt hvis du laver en auktion hvor folk kan byde.. Og køber jeg dem kommer jeg heller ikk og brokker mig efterfølgende. Ellers er du velkommen til at vende tilbage :) held og lykke med salget... Jeg følger med på sidelinjen :) mvh Roald

Når du nu selv "bringer mig på banen" giver jeg gerne mit "syn" på maskinerne (og jeg er jo ikke sælger eller nogen eftersynsmand) så mit råd er tag selv ned og se dem og vurder om det er noget for dig :)
Jeg brugte 3-4 min på det sammen med Niels Henrik

TZ havde en del brækket plastik noget af dem fra varme skade fra en glødepære. Det der sprang mig i øjnene var en skrue nedenunderfra som gik lidt op i playfield :( jeg kiggede på boards sammen med Niels Henrik og der så ikke ud til at være syreskadet eller andet galt... Men jeg så den ikke med strøm på ! Og så var den bare alm beskidt. Kan sikkert sagtens blive en fin maskine men ingen collector pin.

TAF så egentlig fin ud men der var 5-7 inserts med slid på... Ikke noget voldsomt men det var der...beskidt osv.. Skulle vist have skiftet front decal. Så den ikke med strøm på ! Kan sikkert sagtens blive en fin maskine men ingen collector pin.

Igen... Tag selv ned og se/prøv dem... Jeg har ingen aktier i maskinerne men tager gerne imod vurderingssalær ;)
Jeg ved heller ikk om Niels Henrik gider tage en masse billeder inden han overhovedet har kigget på hvad der skal gøres ved maskinerne !!! Eller måske skulle man vente til de står klargjorte...

Nå ja og så nævnte du jo også selv at du nok havde givet lidt for meget for dem hos Heinrich, uden at jeg ved hvad det er ? Eller vil blande mig i det !

Adios
ROALD
Pinballs i spil:
Ca 75 stk... Hele lortet kan ses her...
https://pinside.com/pinball/community/p ... collection

Til salg: Kommer løbende når de er klargjort ;)
Brugeravatar

Michael_Randers

  • Indlæg: 460
  • Tilmeldt: søn 1. nov 2015 20:11
  • Geografisk sted: Randers
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Sælges: Twilight Zone & The Adams Family

Indlægons 5. okt 2016 08:19

Hej Henrik

Er du overhovedet interesseret noget bytte, eller kun ren handel? Både en TAF og en TZ er på listen over maskiner jeg rigtig godt kunne tænke mig at prøve at eje, men det vil nok efterhånden kræve at jeg skiller mig af med en af mine egne (jvf konen og økonomien :)
Mvh Michael Jensen

Billede

Giv et bib hvis vi skal sparke dæk sammen en dag :)

TONSER*HENRIK

  • Indlæg: 41
  • Tilmeldt: lør 12. okt 2013 19:50
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Sælges: Twilight Zone & The Adams Family

Indlægfre 7. okt 2016 14:48

slettes - kan man ikke det selv?
Senest rettet af TONSER*HENRIK søn 23. okt 2016 17:31, rettet i alt 1 gang.

pinman

  • Indlæg: 96
  • Tilmeldt: lør 6. feb 2016 15:52
  • Geografisk sted: Odense
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Sælges: Twilight Zone & The Adams Family

Indlægons 19. okt 2016 16:05

Damn - det er altså to fede maskiner jeg godt gad have i min samling.

Men 55.000 ???? Argh - det har jeg ikke lige på kontoen. Synes egentlig prisen lyder fornuftig - men det synes min bankkonto ikke :-) Og så har jeg ikke engang været omkring udfordringen med konen :-) Det bliver ikke nemt det her :?

Nå - men det skal prøves. Hvis du vil smide mig en PM med din ABSOLUT laveste pris, så skal jeg prøve at tale med banken, konen og mit indre jeg ...

Jeg bor I Odense. Kan overtage dem uanset stand.

Go' dag
Henrik (ja - jeg hedder også Henrik :-))

Tilbage til Flippermaskine

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 24 gæster

cron