SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er tors 28. mar 2024 19:44

Frenzy

Redaktør: 1up

  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

Donkey

  • Indlæg: 726
  • Tilmeldt: lør 19. jun 2010 01:03
  • Geografisk sted: København N
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Frenzy

Indlægons 22. jan 2014 11:36

Thaaank you! Det var et crazy spil.. Kunne godt have spillet længere mht ekstra liv, men havde ikke lige planlagt så langt et spil, så stoppede kort efter millionen. Men har fået blod på tanden, og prøver igen i weekenden når der er mere tid :)
http://www.killscreen.dk - Spilblog om public gaming, arcade, pinball og events!

fliplismc

  • Indlæg: 1110
  • Tilmeldt: tirs 23. nov 2010 00:38
  • Geografisk sted: Vejle - Jylland
  • Highscores: 18
    Arcade winning challenges: 0

Re: Frenzy

Indlægons 22. jan 2014 14:23

Ja det er som regel de gode spil der kommer når man mindst venter det. Men 6-8 timer er godt nok også lang tid! Du bliver nød til at streame! Joel West skal jo til at passe på ;)
BilledeBillede
Brugeravatar

Donkey

  • Indlæg: 726
  • Tilmeldt: lør 19. jun 2010 01:03
  • Geografisk sted: København N
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Frenzy

Indlægons 22. jan 2014 15:35

Præcis. Men med forberedelse tror jeg ikke det er noget problem at spille længere. Der skal dog en god del træning til at nå Joel's 40+ timers spilletid :) Kan desværre ikke streame pt, da min PC jeg spiller fra er noget gammelt lort (plus jeg spiller i fullscreen). Min mac skal først opdateres med helt nyt styresystem, twitch.tv virker slet ikke på den. Men går i bootcamp med MAME, og så håber jeg at Muerto en dag får anskaffet sig et Frenzy board, og så er det en tur til The Shed igen :)
http://www.killscreen.dk - Spilblog om public gaming, arcade, pinball og events!
Brugeravatar

1up

  • Indlæg: 2694
  • Tilmeldt: søn 14. sep 2008 16:45
  • Geografisk sted: Bjerre (Hornsyld)
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Frenzy

Foregående

Tilbage til Arcade High Scores

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 2 gæster