SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er ons 24. apr 2024 08:24

Turnering "Pinball 1st. floor"

Alle spillemaskine relevante events annonceres her i denne kategori

Redaktør: TheRealEd

  • Forfatter
  • besked

haj

  • Indlæg: 2
  • Tilmeldt: ons 20. feb 2013 21:33
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Turnering "Pinball 1st. floor"

Indlægtors 14. mar 2013 14:01

KCL er = Katrine Choe Larsen

hskov

  • Indlæg: 534
  • Tilmeldt: man 25. aug 2008 18:22
  • Geografisk sted: Horsens
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Turnering "Pinball 1st. floor"

Indlægfre 15. mar 2013 20:10

Hej Bo
Er der mulighed for at købe noget frokost eller skal man selv tage en sandwich med under armen?
Brugeravatar

Top20

  • Indlæg: 1507
  • Tilmeldt: ons 14. nov 2012 22:20
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Turnering "Pinball 1st. floor"

Indlægfre 15. mar 2013 23:36

Hej Hans, tak for spørgsmålet. Man skal have spist frokost inden arrangementet, alternativt tage noget med. Der kan købes forskellige chokoladebarer, øl og vand samt et stykke frugt. Aftensmaden serveres efter kvalrunden, altså ca. Kl. 17. Menuen består af frikadeller, kyllingespyd, kartoffelsalat, coleslaw og hjemmelavet laksepastasalat samt brød og smør. Vi ses i morgen til en top hyggelig og spændende turnering. Hilsner Bo
Mine pins - Bally/Williams: CFTBL, FH, TZ, MB, INDY500, WH2O, FT, JB, WC94, FG - STERN: Metalica Pro, Startrek Premium, AC/DC LUCI, Mustang LE, IRONMAN VAULT, TRON, KISS, GOT, Aerosmith, Munsters Premium, Avatar, Walking dead, led Zeppelin, Godzilla - SEGA Godzilla - Gotlieb Monday Night Football

Johnny rasmussen

  • Indlæg: 956
  • Tilmeldt: tors 6. dec 2007 12:41
  • Geografisk sted: bornholm
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Turnering "Pinball 1st. floor"

Indlæglør 16. mar 2013 02:48

hej til ære for os for udkands dk som desværre ikke kan deltage ville det være fedt hvis i lige smider et hd camara på stativ så vi kan stene de mest hardcore ruske meskinerne i de sidste runter er den en muglighed? jeg elsker se profferne når de redder mist ball osv med snille er det en muglighed?
Hilsen Johnny
Hilsen Johnny
Brugeravatar

Poseidon

  • Indlæg: 1301
  • Tilmeldt: ons 28. okt 2009 19:44
  • Geografisk sted: Ramløse nord sj.
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Turnering "Pinball 1st. floor"

Indlægman 18. mar 2013 07:57

Hej Bo (og hjælpere)

Jeg har allerede sagt det til dig personligt, men siger det gerne igen....
Tak for et super fedt arr. Det hele kørte kanon god stemning og maskiner som spillede næsten non stop
Lidt udfordringer på point samtælling men det er bare en tidsrøver !
Det største minus var at de jævla :) svenskara fik TAF med hjem !
Thumps up ;)

Mvh Roald
Pinballs i spil:
Ca 75 stk... Hele lortet kan ses her...
https://pinside.com/pinball/community/p ... collection

Til salg: Kommer løbende når de er klargjort ;)

pompeq

  • Indlæg: 341
  • Tilmeldt: tirs 29. dec 2009 22:47
  • Geografisk sted: Malmö, Sverige
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Turnering "Pinball 1st. floor"

Indlægman 18. mar 2013 12:53

Stort tack för en jättebra tävling. Spelen var fina, maten var väldigt god, lokalen mycket fin och som vanligt är alla danskar oerhört trevliga. (Förutom Jox... 1-1... You know what i mean :-)

Nästa gång tar vi med ett bra dataprogram som heter Excel. Det kan addera och subtrahera automatiskt! Morgondagens teknik redan idag ;-)

Superbra jobbat Bo och alla som har hjälpt dig!!!!

Vi kommer nästa år :-)
Brugeravatar

Top20

  • Indlæg: 1507
  • Tilmeldt: ons 14. nov 2012 22:20
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Turnering "Pinball 1st. floor"

Indlægman 18. mar 2013 15:46

Kære alle

Tusind tak her fra arrangøren. Jeg er meget glad for den stemning og det humør alle mødte op med. Tak for de fine ord på dagen og her på tråden.

Så ja, næste år i marts kan i regne med endnu en "Pinball 1. st. floor" - og præmie, ja det vil der selvfølgelig være igen :-)

Resultatliste på main og one ball kommer snart her på tråden, og Mikkel plejer at være hurtig til at få det sendt til USA, så vi kan blive opdaterede.
Et par kommentarer skal der med herfra:

Tillykke til Marcus - Finalen bar præg af i begge var trætte, men sikke en vej til finalen, flot gået.
Og til finaletaberen Mads. Du er for gammel og træt, Danmarks håb blev slået i fair kamp, men det er jo også klart med 3,4 eller 5 børn - rygterne løber :-)

Roald, anden semifinale i træk, og så i det felt. Helt utrolig flot spillet, der er ikke længe til du befinder dig i Danmarks Top5. Sejt gået.

Søren Worre - tænk at vores kampe pludselig kan bleve klassiske opgør. Jeg gruer for at trække dig op af hatten næste gang. Jeg bliver dog nød til at hygge mig over stattistikken på 2-0 i mit favør :-)

Hans Brian - Du svigtede min tillid som min outsider :)

Og til alle jer andre - tak for jeres engagement - det hele er lidt sjovere med en flok entusiaster der i den grad går op i deres spil.

Mange hilsner
BOM
Senest rettet af Top20 man 18. mar 2013 16:41, rettet i alt 2 gange.
Mine pins - Bally/Williams: CFTBL, FH, TZ, MB, INDY500, WH2O, FT, JB, WC94, FG - STERN: Metalica Pro, Startrek Premium, AC/DC LUCI, Mustang LE, IRONMAN VAULT, TRON, KISS, GOT, Aerosmith, Munsters Premium, Avatar, Walking dead, led Zeppelin, Godzilla - SEGA Godzilla - Gotlieb Monday Night Football
Brugeravatar

Donkey

  • Indlæg: 726
  • Tilmeldt: lør 19. jun 2010 01:03
  • Geografisk sted: København N
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Turnering "Pinball 1st. floor"

Indlægman 18. mar 2013 16:09

Fik dog hverken prøvet Spiderman eller Avatar, og kun TZ og AFM 2 gange, hvilket var lidt nedtur. Men mon ikke chancen kommer en anden gang. Ellers et solidt arrangement, hatten af for hele 1st floor crewet! Jeg er klar igen næste år. 8)
http://www.killscreen.dk - Spilblog om public gaming, arcade, pinball og events!
Brugeravatar

spilleman

  • Indlæg: 1271
  • Tilmeldt: lør 9. aug 2008 12:51
  • Geografisk sted: 4735 Mern
  • Highscores: 1
    Arcade winning challenges: 0

Re: Turnering "Pinball 1st. floor"

Indlægman 18. mar 2013 19:47

Hej Bo
og alle i andre flippernørder

Takker for en fed turnering, god mad og dejlig selvskab vi ser frem til at komme igen næste år

og Til dig Mads så tilgiver jeg dig måske i år 2027 for at du tog min 1st. plads i One Ball ;-)


Hilsen Lilian og Dennis

msh

  • Indlæg: 8
  • Tilmeldt: ons 15. aug 2012 17:55
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Turnering "Pinball 1st. floor"

Indlægtirs 19. mar 2013 02:18

Tack för en mycket bra tävling, och bästa priset någonsin :) kommer garanterat nästa gång.

Johnny rasmussen

  • Indlæg: 956
  • Tilmeldt: tors 6. dec 2007 12:41
  • Geografisk sted: bornholm
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Turnering "Pinball 1st. floor"

Indlægtirs 19. mar 2013 05:56

wov fed præmie taf :shock: og så donkey jeg er ikke hardcore men iverfald spidermen der er du ikke gået glip af noget efter min mening ellers kan jeg bare ikke finde ud af den det er en stor muglighed :mrgreen: avatar har jeg ikke prøvet endnu men jeg vil sige bally williams der er sku kælet 1000 mere for så de er sku mere spænedene efter min mening næsten uanset model stern virker udsenset messigt såmom de har sparet på blækkert ramper og små finurligheder men nok om det der var jo inge der spurte er der inge der har optaget videoer??
Hilsen Johnny
Brugeravatar

Donkey

  • Indlæg: 726
  • Tilmeldt: lør 19. jun 2010 01:03
  • Geografisk sted: København N
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Turnering "Pinball 1st. floor"

Indlægtors 21. mar 2013 02:04

Ingen video men har da et par billeder.
Vedhæftede filer
1.jpg
2.jpg
3.jpg
http://www.killscreen.dk - Spilblog om public gaming, arcade, pinball og events!

ELK

  • Indlæg: 1608
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 08:12
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Turnering "Pinball 1st. floor"

Indlægtors 21. mar 2013 21:55

Kæmpe tak til dig Bo for et Pinball 1st Class arrangement!

Det er længe siden jeg har set så mange spille pinball på så højt niveau i Danmark. Det var stort at opleve.

Selv er jeg først lige ved at komme mig over nederlaget til Sverige. Flovt at man spænder ben for store danske krigere som Lars LAJ Ørskov og Roald - for så at falde igennem når det gælder. Det havde de to f.eks aldrig gjort. Men hvilken kulisse. Og fantastisk stemning.

Største overraskelse selvfølgelig at Danmarksmesteren Mikkel Sjølin blev taget ud af turneringen så relativt tidligt. Men det siger noget om grundniveauet i dansk pinball har flyttet sig. Og så er Niels Henrik måske også den mest underspillede pinballspiller i landet.

Tak igen Bo. Også til de mange gode folk der hjalp.

Mads

PS. Dennis! Formand! For hylen det må du undskylde. Jeg gjorde jo bare som du havde vist mig ;-)
Foregående

Tilbage til Events

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 13 gæster