SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er tors 28. mar 2024 17:19

Landechefen er død, længe leve landechefen

Alle spillemaskine relevante events annonceres her i denne kategori

Redaktør: TheRealEd

  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

FlyveHest

  • Indlæg: 774
  • Tilmeldt: ons 11. sep 2013 20:59
  • Geografisk sted: Ballerup, Danmark
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Landechefen er død, længe leve landechefen

Indlægtors 27. feb 2020 18:45

Hej alle,

Det er med bedrøvet stemme at jeg må meddele at jeg trækker mig som IFPA landechef med umiddelbar effekt.

Den abrupte exit er lidt en kaskade af hændelse, som skrevet i en anden tråd her har der længe været snak om et spiller-gebyr, og i denne dialog er det gået op for mig at min oplevelse af IFPAs generelle syn på europa og organisering ikke harmonerer med mine egne, så derfor blev det tid til at tage hat og jakke, og takke af for denne gang.

På den anden side kan jeg med en vis stolthed præsentere den nye landechef, Emil 'ED' Dreiborg, som træder til med det samme, giv ham et klap på skulderen næste gang i plunger ud sammen ;)

Og, hvis nogen skulle bekymre sig om den slags, så er det ikke således at jeg checker ud fra pinball miljøet, jeg vil stadig være at finde i kælderen på Nørrebro med en gylden dame og Long Cool Woman i højtaleren (når LAU har vagten), fra tid til anden :)
Billede

ELK

  • Indlæg: 1608
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 08:12
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Landechefen er død, længe leve landechefen

Indlægtors 27. feb 2020 20:06

Kæmpe respekt din vej FLY!

Du har været en glimrende landedirektør - eller som du altid så beskedent har kaldt dig selv i de internationale fora ‘landekoordinator’. Altid eftertænksom. Altid velformuleret. Altid arbejdet for hensynet til sporten og det bedste for alle spillere.

TAK!

Anledningen er noget hø. Til gengæld er afløseren lige i øjet. Med så meget talent og engagement er man også forpligtet til at tage noget af papirarbejdet. Godt valg og kæmpe VELKOMMEN EDDIE!

Husk en god landedirektør taler Danmarks sag i den internationale føderation OG hjælper herhjemme up and comming Tournament Directors samt samler miljøet på en god måde om de vigtige spørgsmål hvor der er brug for noget koordinering og kommunikation på tværs. Eller også laver han noget andet. DU BESTEMMER EDDIE.

Giv den chancen!
Brugeravatar

soren

  • Indlæg: 1397
  • Tilmeldt: tirs 11. nov 2008 19:56
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Landechefen er død, længe leve landechefen

Indlægtors 27. feb 2020 20:11

Tak for indsatsen, Flyer.

Jeg sørger for at der er gyldne damer i morgen.

Velkommen til Ed.
Brugeravatar

Top20

  • Indlæg: 1507
  • Tilmeldt: ons 14. nov 2012 22:20
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Landechefen er død, længe leve landechefen

Indlægtors 27. feb 2020 22:45

Kære Peter - kæmpe respekt for alt du har gjort. Også tak fra hele Pinlab med alt hjælpen til turneringer.
Håber vi ses ind i mellem.

ED - tak for du er klar til en tørn på DK’s vegne

Hilsner Bo
Mine pins - Bally/Williams: CFTBL, FH, TZ, MB, INDY500, WH2O, FT, JB, WC94, FG - STERN: Metalica Pro, Startrek Premium, AC/DC LUCI, Mustang LE, IRONMAN VAULT, TRON, KISS, GOT, Aerosmith, Munsters Premium, Avatar, Walking dead, led Zeppelin, Godzilla - SEGA Godzilla - Gotlieb Monday Night Football
Brugeravatar

TheRealEd

  • Indlæg: 1154
  • Tilmeldt: ons 22. jun 2016 02:10
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Landechefen er død, længe leve landechefen

Indlægtors 27. feb 2020 22:45

Jeg siger mange tak til Peter FLY Reinhold, for den store tillid det har været at overdrage faklen til mig..!
Samtidigt skal der lyde et stort tak for alt dit arbejde, som jeg har oplevet gennem de 4 år jeg nu har været bidt af flippersygen..!
Folk skal også vide, at FLY selvfølgelig har lovet at stå til rådighed for mig, hvis jeg skulle få brug for support... Og samtidig har vi som altid Mads ELK Kristensen med ude i nødsporet...

Jeg skal gøre mit bedste for at imødekomme alle sider dansk pinball, både nationalt og internationalt, og jeg vil fortsætte med at gøre hvad jeg kan, for at lokke endnu flere hoveder med i klubben...

Det bliver en spændende udfordring og jeg glæder mig til rejsen med jer alle sammen...
|×[ED ]×|

Mr. Multiball

  • Indlæg: 831
  • Tilmeldt: søn 13. maj 2012 14:47
  • Geografisk sted: Hele Danmark
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Landechefen er død, længe leve landechefen

Indlægfre 28. feb 2020 06:00

Hey Fly

Ses på den anden side af skrivebordet. Og tak for alt du har hjulpet med.

Hey Ed

Satme godt du gider.

Glenn
Brugeravatar

Poseidon

  • Indlæg: 1301
  • Tilmeldt: ons 28. okt 2009 19:44
  • Geografisk sted: Ramløse nord sj.
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Landechefen er død, længe leve landechefen

Indlægfre 28. feb 2020 10:37

Tak for din kæmpe indsats FLY.. altid en fornøjelse at kunne spørge dig til råds ;)
ED er den perfekte erstatning ;) selv pin player og inde i reglerne...

/Roald
Pinballs i spil:
Ca 75 stk... Hele lortet kan ses her...
https://pinside.com/pinball/community/p ... collection

Til salg: Kommer løbende når de er klargjort ;)
Brugeravatar

Bosse

  • Indlæg: 798
  • Tilmeldt: tors 19. jan 2012 01:50
  • Geografisk sted: Århus
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Landechefen er død, længe leve landechefen

Indlæglør 29. feb 2020 00:22

FlyveHest skrev:Den abrupte exit er lidt en kaskade af hændelse, som skrevet i en anden tråd her


Hej Flyvehest. Kan du give et link til den ovenfor beskrevne tråd, så os der ikke er så indforståede kan forsøge at forstå hvad der ligger til grundlag for din exit?
Pcb'ere søges: Bagman - Bubbles - Championship Sprint - Defender - Dig Dug - Frisky Tom - Joust - Kung Fu master - New Rally-X - Paperboy - Penta - Pole Position - Pole Position II - Radical Radial - Rally-X - Rolling Thunder - Robotron 2084 - Rug Rats - Q*bert ..... Ikke så vigtigt om det er originale eller bootlegs. Send endelig en pm.
Brugeravatar

FlyveHest

  • Indlæg: 774
  • Tilmeldt: ons 11. sep 2013 20:59
  • Geografisk sted: Ballerup, Danmark
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Landechefen er død, længe leve landechefen

Indlæglør 29. feb 2020 10:41

Bosse skrev:Hej Flyvehest. Kan du give et link til den ovenfor beskrevne tråd, så os der ikke er så indforståede kan forsøge at forstå hvad der ligger til grundlag for din exit?


Det kan du tro, men du skal lige lægge mærke til du har beskåret din citering lige kraftigt nok, min reference til den anden tråd er til denne, hvor jeg fortæller at IFPA har leget med ideen om et spiller-gebyr for at få en turnering IFPA sanktioneret, således den kan indtjene WPPR point til ranglisten.

Hvad der så er sket i mellemtiden er det at IFPA bestyrelsen har vedtaget at dette gebyr bliver aktiveret pr. 1/1/2021 for hele verden, det er allerede i brug i nordamerika og har været det et stykke tid.

Gebyret meget kort: For at en turnering skal blive pointgivende på ranglisten, skal TDen indbetale 1€ pr. spiller, og indtil dette er sket vil turneringen være i en afventende position, og ikke give WPPR point.

Jeg føler at dette er en af de mest fundamentale ændringer i IFPA regi nogensinde, det kan ikke sammenlignes med regelændringer, turneringsstruktur tilpasninger eller noget andet jeg har set tidligere, det er nede og rode med hvad jeg synes er noget helt grundlæggende, og beslutningen er truffet af en bestyrelse der har erfaringer fra et amerikansk synspunkt, hvor regler og lovgivning omkring finansiel involvering i frivilligt regi, er fundamentalt forskellige for hvordan det er her i Europa, ja, bare på tværs af lande i norden er der væsensforskelle på hvordan noget sådan håndteres.

Efter udmeldingen har der ikke været meget interesse for at høre på hvad de europæiske landechefer havde af kommentarer, og døren blev ultimativt smækket med et "Sådan bliver det, lev med det!", og der må jeg indrømme at filmen knækkede for mig.

En ting jeg synes er vigtig at notere er at jeg på ingen måde er imod ideen om at betale for deltagelse / medlemsskab i IFPA, ejheller at bestyrelse eller meget aktive medlemmer af organisationen bliver kompenseret for deres arbejde, jeg har egentligt talt undret mig over hvorfor det var gratis at være med i IFPA, siden jeg startede på kompetitiv pinball.

Men, jeg synes også det er enormt vigtigt at noget sådan håndteres på en hensigtsmæssig måde, og at der er en vis transparens og formål med de indsamlede midler, hvilket jeg bestemt ikke føler der er nu.
Billede

Tilbage til Events

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 23 gæster