SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er tors 28. mar 2024 15:15

Parkering, marketenderiet

Alle spillemaskine relevante events annonceres her i denne kategori

Redaktør: TheRealEd

  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

REX

  • Indlæg: 686
  • Tilmeldt: tors 2. maj 2013 15:03
  • Geografisk sted: CPH
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Parkering, marketenderiet

Indlægman 14. maj 2018 09:27

Hej Alle.

Kunne man ikke forestille sig at der bliver lavet en officiel parkeringsvejledning til marketenderiet.

Jeg har parkeret i, på, og rundt om i området utallige gange - og jeg er stadig ikke klar på de mange super åndsvage, forvirrende regler.

Jeg har netop fået en bøde på 790 kroner for at deltage ved DM i Pinball - fordi jeg parkerede på en TOM parkeringsplads VED SIDEN AF EN QPARK STANDER.. hvor der står Easypark info på. Jeg står ud af min bil, sætter easypark igang, og nu har jeg talt med dem.. og det viser sig at de to pladser ved siden af QPark skiltet, tilhører åbenbart et firma.

Ikke noget JEG personligt checker når nu jeg holder ved siden af en Qpark/easypark stander - nok også derfor de har fået de fine pladser.

Generelt syntes jeg altid der er problemer med parkering derude - jeg ved ikke hvor mange gange jeg har holdt forkert, eller endda holdt lovligt hvor jeg troede det var forkert.

Så, når nu i holder så mange arrangementer, er der måske på tide af udstede en officiel "Hey, check linket her for et foto med en forklaring" - så ALLE kan parkere så sikkert som det er muligt. Ellers er det, som nu, en ret tør oplevelse at deltage i noget som helst.

- og før nogen begynder, så ja, jeg kunne have checket det bedre - men jeg ved jeg ikke er den eneste der er snotforvirret over de sindssyge regler i området.
/-- ejet: CFTBL x2, HSII, RFM, FH, FT, IM, TF LE Combo, AC DC Pro, TSPP, TZ, IJ, TS, BSD, FS, Mustang LE, , VP, Meteor (1979), Wizard of Oz, Metallica, Bride of Pinbot, Flash (1979), Diner, Dr. Who, Tron Legacy; The Walking Dead LE, Lethal Weapon 3, Star Trek LE

/-- Pinballs i spil derhjemme: Twilight Zone, No Fear, Scared Stiff
Brugeravatar

Rune R

  • Indlæg: 240
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 21:24
  • Geografisk sted: Sjælland - Stevns
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Parkering, marketenderiet

Indlægman 14. maj 2018 14:45

Det kunne jeg også godt bruge
Maskiner i min samling : TAF WH2O RS STTNG TZ GOTG-LE IronM-LE GoT WoZ
Maskiner under renovation : HGOT Pinbot Diner

SMI3

  • Indlæg: 804
  • Tilmeldt: fre 16. aug 2013 18:15
  • Geografisk sted: Klampenborg
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Parkering, marketenderiet

Indlægman 14. maj 2018 16:21

Velkommen til byen :shock:
Flippere :Jurassic park LE,Iron Maiden LE, AC/DC Luci, Batman66 LE, Addams Family, Metallica premium, Starwars Data east.
Arcade : Terminator 100", 4 styk twin sega Daytona, Rambo deluxe med Pioneer 60", 4 styk superbikes 2, The walking dead deluxe, Big Buck hunter deluxe 72”, Time Crisis 5 Deluxe.

På vej:
XXX

Tilbage til Events

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 26 gæster