SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er lør 27. apr 2024 22:10

Heighway pinball - Full Throttle launch party

Alle spillemaskine relevante events annonceres her i denne kategori

Redaktør: TheRealEd

  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

DkViking

  • Indlæg: 21
  • Tilmeldt: tirs 27. jul 2010 00:52
  • Geografisk sted: Esbjerg
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Heighway pinball - Full Throttle launch party

Indlægsøn 11. jan 2015 12:55

Halløj!

Jeg vil lige høre om der er andre herinde som også skal deltage i Heighway Pinball's launch party, som omhandler deres første flippermaskine Full Throttle. Det foregår i London den 16. februar - altså lige om lidt. :D

Mvh Bjørn

http://heighwaypinball.com/
Maskiner i min samling: Jackbot, NBA Fastbreak, Revenge from Mars, Star Wars Episode 1, Star Trek : The Next Generation
Maskine under renovation: Black Knight (1980) med et spritnyt reproduction playfield og nyt repro backglass.
Brugeravatar

soren

  • Indlæg: 1397
  • Tilmeldt: tirs 11. nov 2008 19:56
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Heighway pinball - Full Throttle launch party

Indlægsøn 11. jan 2015 14:12

Jeg har spillet prototypen. Det er super fedt med en europærisk producent. Og Heighway har nogle interessante nye tiltag. Men jeg må sige, at der er noget vist mystisk over den maskine. Det kræver fx. virkelig tilvending, at det ikke er noget display i bagkassen. Det virker lidt plastik-billigt. Desværre.

Jeg synes også de fif med at kunne skifter flipper og slingshot som en hel enhed er lidt unødvendigt.

Den havde dog knald på flipperne og lækkert flow. Jeg er spændt på nærmere information om deres hardware platform. Samt anmeldelser.

Jeg har større forhåbninger til The Big Lebowski. Men de har så til gengæld deres egne problemer at gruble over.
Brugeravatar

DkViking

  • Indlæg: 21
  • Tilmeldt: tirs 27. jul 2010 00:52
  • Geografisk sted: Esbjerg
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Heighway pinball - Full Throttle launch party

Indlægsøn 11. jan 2015 18:31

Interessant! Hvor spillede du på den prototype henne? Hvad synes du om spillets Skill Shot feature?

Jeg må sige at jeg umiddelbart er noget skeptisk overfor at der ikke er noget display i bagkassen, og er spændt på om display'et på spillepladen er nok til at erstatte det.
Jeg har hørt på rygtebørsen at playfield nr. 2 (Alien) vil have en skærm i bagkassen i stedet for en translite.

At man kan skifte playfield'et ud af kabinettet med et andet spil er noget der tiltaler mig rigtigt meget. Ligesom idéen var med Pinball 2000. Men prisen på de ekstra playfields bliver helt klart en afgørende faktor.

Min forhåbning til spillet er, om det kan hamle op med mine 'Pinball Racing' favoritter Corvette og High Speed 1 &2. Så jeg håber på at flowet er ligeså godt som du siger.

Hvis der er nogen som har spørgsmål til spillet eller platformen, så skriv dem her -så skal jeg nok give dem videre. :)
Maskiner i min samling: Jackbot, NBA Fastbreak, Revenge from Mars, Star Wars Episode 1, Star Trek : The Next Generation
Maskine under renovation: Black Knight (1980) med et spritnyt reproduction playfield og nyt repro backglass.

Tilbage til Events

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 177 gæster