SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er søn 28. apr 2024 06:03

DPO14

Alle spillemaskine relevante events annonceres her i denne kategori

Redaktør: TheRealEd

  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

Poseidon

  • Indlæg: 1301
  • Tilmeldt: ons 28. okt 2009 19:44
  • Geografisk sted: Ramløse nord sj.
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: DPO14

Indlægsøn 26. okt 2014 20:25

REX skrev:Ja samme her - tak for en superfed turnering - alt spillede og var virkeligt flot udført - super godt arbejde af fly og ril der rev den igennem scores !


Super godt Arb kan ikk gøre det !
Det var kæmpe super godt arb fra FLY og RIL... Tusind tak :)

FIX
Pinballs i spil:
Ca 75 stk... Hele lortet kan ses her...
https://pinside.com/pinball/community/p ... collection

Til salg: Kommer løbende når de er klargjort ;)
Brugeravatar

Top20

  • Indlæg: 1507
  • Tilmeldt: ons 14. nov 2012 22:20
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: DPO14

Indlægman 27. okt 2014 08:47

Kære alle deltagere

Tak herfra - The Pinlab - for jeres deltagelse og mange hilsner.
Jeg ved at Danmark dette år virkelig kom på kortet over arrangører der kan afvikle en international turnering i topklasse.

Vi vil meget gerne fremhæve FLY og RIL for at træde til med et turneringsformat der holdt hele vejen igennem, det var virkelig en stor hjælp, og ikke mindst også på dagen med indtastningen.

Derudover vil vi også gerne fremhæve alle dem som kom og hjalp i tirsdags med at bære, det var hårdt og nødvendigt med hjælp. Tak også for dem som hjalp lørdag, og dem som kommer i morgen kl. 19.00 og hjælper det på plads.

For os der har hovedansvaret var det SÅ meget bedre at være arrangør i år end sidste år. Det er jeres hjælpende hænder skyld i.
Sidste år, var vi mange fra Pinlab der tænkte "aldrig mere" efter at vi skulle rydde op og bære på plads. I år tænker vi - hvornår bliver det oktober15 så vi igen kan holde DPO :-).
Det hele er jo frivillig arbejdskraft, også fra os, og lysten vokser bare når man er flere om det.

Endelige - Tillykke til HBC - du spillede noget af det bedste danske pinball i semifinalen og kom hele vejen til Final4. Du er nu sammen med 2-3 andre danskere de eneste der har nået finalen til DPO. Vi er, så vidt vides, aldrig blevet bedre placeret end nummer 4. Måske det sker til næste år.

Vi ses i morgen - Jorian lod sin fine pokal stå til næste år. Skal vi ikke bare spille om den :-)

Hilsner Pinlab
Mine pins - Bally/Williams: CFTBL, FH, TZ, MB, INDY500, WH2O, FT, JB, WC94, FG - STERN: Metalica Pro, Startrek Premium, AC/DC LUCI, Mustang LE, IRONMAN VAULT, TRON, KISS, GOT, Aerosmith, Munsters Premium, Avatar, Walking dead, led Zeppelin, Godzilla - SEGA Godzilla - Gotlieb Monday Night Football
Brugeravatar

KimG

  • Indlæg: 629
  • Tilmeldt: tors 18. jul 2013 23:32
  • Geografisk sted: Kbh V
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: DPO14

Indlægman 27. okt 2014 08:57

Selv tak Bo !!

Det var en fornøjelse at være med til turneringen.
Og min glæde ved at være med, bliver kun større
af at få lov til at hjælpe. Vi ses i morgen - den pokal vil jeg ha !
KIM
Brugeravatar

REX

  • Indlæg: 686
  • Tilmeldt: tors 2. maj 2013 15:03
  • Geografisk sted: CPH
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: DPO14

Indlægman 27. okt 2014 09:09

Hvad med at spille om den imorgen når nu vi kommer og bærer? Så kalder vi turneringen "Jorian Open" - vinderen får lov at vinde hans uafhentede pokal. :)
/-- ejet: CFTBL x2, HSII, RFM, FH, FT, IM, TF LE Combo, AC DC Pro, TSPP, TZ, IJ, TS, BSD, FS, Mustang LE, , VP, Meteor (1979), Wizard of Oz, Metallica, Bride of Pinbot, Flash (1979), Diner, Dr. Who, Tron Legacy; The Walking Dead LE, Lethal Weapon 3, Star Trek LE

/-- Pinballs i spil derhjemme: Twilight Zone, No Fear, Scared Stiff
Brugeravatar

FlyveHest

  • Indlæg: 775
  • Tilmeldt: ons 11. sep 2013 20:59
  • Geografisk sted: Ballerup, Danmark
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: DPO14

Indlægman 27. okt 2014 09:21

På trods af den momentane morgen-forsinkelses-hjerneblødning lørdag, var det alligevel en lang dag, heldigvis fyldt med god pinball, herlig stemning og flinke pinballere fra verden over.

Udover det er der blevet høstet en masse god erfaring udi afholdelse af turneringer, set med min vinkel, rigtigt meget på den administrative side af score håndteringen, vigtigt, og jeg tror godt jeg kan love at det kun bliver bedre fremover.

Fra mig skal der også lyde en kæmpe tak til alle de engagerede, og man skal ikke glemme alle dem der sprang til i kampens hede, ANL, KIM og MEN (og undskyld hvis der er nogen af jer jeg ikke så trække læsset), alle var med til at få det hele til at glide lige lidt lettere.

Også et hatte-kip til vores to score-indsamlere, det var en utaknemmelig opgave at skulle holde styr på alle os spillere og vores scores, men jeg synes det gik rigtigt fint.

Og, sidst men ikke mindst, Roalds datter som bestyrede baren helt fint, om jeg fatter hvorfor hun gider bruge en hel dag på os ;)

Ses vi i Ramløse? Det tror jeg vist nok!
Billede
Brugeravatar

FlyveHest

  • Indlæg: 775
  • Tilmeldt: ons 11. sep 2013 20:59
  • Geografisk sted: Ballerup, Danmark
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: DPO14

Indlægman 27. okt 2014 09:24

Og, jeg vil egentligt også lige nævne Jorians spil på SS, det var sgu en vild oplevelse at se den slags pinball i levende live, aldrig har Elviras "I'm experiencing multiple jackpots" været udtalt så mange gange i træk, at gå fra 7 til 49 millioner på trediebolden er eddermame insane på den maskine.
Billede

Mr. Multiball

  • Indlæg: 831
  • Tilmeldt: søn 13. maj 2012 14:47
  • Geografisk sted: Hele Danmark
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: DPO14

Indlægman 27. okt 2014 09:36

Hey alle fra Dpo

1000 tak fordi i holdte og brugte uanede kræfter, tid, penge og arbejde for at man kunne komme og deltage i dette lebben uden lige.

Maden fik dangletere til at ligne en punkteret pølsevogn og serveringen i baren fungeret ubeklageligt.

Pokalerne var fine og der var rigeligt af dem så os menneskelige også havde en chance for metal.

Dejligt med pause maskinerne som blev brugt flittigt og supleret som de dødelige røg ud af turneringen.

Super fint at luke havde lavet lykkeamuletter sammen med sin far til stor glæde for pøblen.

Jeg er ked af jeg ikke selv har bidraget med nogen form for hjælp.

Tak til Rune fordi du købte en billet til mig altimens jeg sejlede rundt i druk rus på Götakanalen.

Ses næste år og sku jeg have glemt nogen/nået så er det af hjertet en fejl.

Glenn

P.s. I skal lige have denne med: per(bo's ven) kommer med 3 damer, 5 børn og en mand ind til dpo. Manden siger højlydt: Hold kæft en flok nørder! Glenn siger: så fis hjem og skift tændrørene på din plæneklippet! En af damerne kommer smilende hen til mig med et barn på armen og siger: Han samler på tog.
Brugeravatar

REX

  • Indlæg: 686
  • Tilmeldt: tors 2. maj 2013 15:03
  • Geografisk sted: CPH
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: DPO14

Indlægman 27. okt 2014 09:54

haha =)
/-- ejet: CFTBL x2, HSII, RFM, FH, FT, IM, TF LE Combo, AC DC Pro, TSPP, TZ, IJ, TS, BSD, FS, Mustang LE, , VP, Meteor (1979), Wizard of Oz, Metallica, Bride of Pinbot, Flash (1979), Diner, Dr. Who, Tron Legacy; The Walking Dead LE, Lethal Weapon 3, Star Trek LE

/-- Pinballs i spil derhjemme: Twilight Zone, No Fear, Scared Stiff

guitarnørd

  • Indlæg: 223
  • Tilmeldt: søn 19. sep 2010 22:34
  • Geografisk sted: Mern ved Præstø Sydsjælland
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: DPO14

Indlægman 27. okt 2014 22:01

Mange tak for de Fine ord Bo :) det varmer :)

Tusind tak for en helt kanon tunering det var virkelig fedt der var så meget plads virkelig fede lokaler til det og fede maskiner selfølgelig:)

det gik virkelig godt på nær lige i finalen jeg fald lidt af på den på CFTBL og så det SS spil fuck det var sgu godt nok gang i de ramper har aldrig set noget lignede der kan man se hvorfor de er bedre end os andre. men så må man jo bare øve noget mere ikk??
(ville godt nok gerne have haft en pokal med hjem!!! øv øv

maden var helt i top skulle jeg sige fra både Lilian og mig:)

Glæder mig til vi ses næste gang alle sammen:)

Flip Flip Jackpot (REX)

Hilsen HBC og LIL
FPL PÅ Fyn Stenstrup
PINS: TZ . WW . WH2o . AFM . Stellar Wars .
PINS UNDER RENOVERING: STTNG . TAXI LE . HS . Aladdin's Castle .

CAR

  • Indlæg: 54
  • Tilmeldt: man 19. nov 2012 18:29
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: DPO14

Indlægman 27. okt 2014 22:49

Tak til Pinlab. Jeg er stolt over at være velkommen i et så elegant arrangement. Og var det ikke for arrangørernes niveau, ville de virkelige elitespillere ikke være kommet og lavet den helt utrolige opvisning, som de gjorde. Finalen var uden for kategori.
Brugeravatar

REX

  • Indlæg: 686
  • Tilmeldt: tors 2. maj 2013 15:03
  • Geografisk sted: CPH
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: DPO14

Indlægtirs 28. okt 2014 08:26

guitarnørd skrev:
Flip Flip Jackpot (REX)



Ooooh...den var også fin .. den må jeg lige huske :)
/-- ejet: CFTBL x2, HSII, RFM, FH, FT, IM, TF LE Combo, AC DC Pro, TSPP, TZ, IJ, TS, BSD, FS, Mustang LE, , VP, Meteor (1979), Wizard of Oz, Metallica, Bride of Pinbot, Flash (1979), Diner, Dr. Who, Tron Legacy; The Walking Dead LE, Lethal Weapon 3, Star Trek LE

/-- Pinballs i spil derhjemme: Twilight Zone, No Fear, Scared Stiff

ELK

  • Indlæg: 1608
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 08:12
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: DPO14

Indlæglør 8. nov 2014 06:24

Results now finally online. Check how many points your ranking improved her:

http://www.ifpapinball.com/view_tournam ... 25#results

And again - congratulations to Jorian and Daniele for great wins!
Foregående

Tilbage til Events

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 176 gæster