SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er fre 26. apr 2024 18:22

ELK Hunters Challenge - Er du en GC? TURNERING D. 16 DEC!

Alle spillemaskine relevante events annonceres her i denne kategori

Redaktør: TheRealEd

  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

Poseidon

  • Indlæg: 1301
  • Tilmeldt: ons 28. okt 2009 19:44
  • Geografisk sted: Ramløse nord sj.
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: ELK Hunters Challenge - Er du en pinball Grand Champion?

Indlæglør 26. jul 2014 08:02

Hej Glenn

Ingen ide !

Roald
Pinballs i spil:
Ca 75 stk... Hele lortet kan ses her...
https://pinside.com/pinball/community/p ... collection

Til salg: Kommer løbende når de er klargjort ;)

Mr. Multiball

  • Indlæg: 831
  • Tilmeldt: søn 13. maj 2012 14:47
  • Geografisk sted: Hele Danmark
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: ELK Hunters Challenge - Er du en pinball Grand Champion?

Indlæglør 26. jul 2014 08:10

Du er så lav Roald.. Når jeg skriver ingen ide til Hans i tråden om Dm er det fordi jeg ikke kan og skal tage den beslutning?

Jeg ved ikke hvad jeg har gjort dig, der er så ondt at du skal blive ved med at jogge i ubetydelige og ligegyldige ting?

Jeg har prøvet at snakke med dig, men du har bare taget dine beslutninger og det er ok, men jeg prøvede.
Jeg kunne skrive en hel roman her, men det ville sætte mig på samme niveu som dig og det har jeg ikke lyst til?

Glenn
Brugeravatar

Top20

  • Indlæg: 1507
  • Tilmeldt: ons 14. nov 2012 22:20
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: ELK Hunters Challenge - Er du en pinball Grand Champion?

Indlæglør 26. jul 2014 08:21

Godmorgen

Reglerne i PL er simple. Vi er 6 gutter som har stillet vores maskiner ned i en kælder. Vi holder åbent hver tirsdag aften. Alle de øvrige dage og 24 timer i døgnet kan en af de 6 gå derned og tage dem med som de vil. Det koster altid 100,-, hvor hver en krone ryger ind i Pinlab for at forbedre forholdene.

At Mads laver en turnering med kendskab til vores fælles regler må i tale med ham om.
Os andre 5 kan i sagens natur ikke have noget med den beslutning at gøre.
Mads har helt sikkert af samme årsag lavet reglen om at ELKe kun kan nedlægges udenfor private jagtmarker.

Vi vil bare glæde vores Pinball venner med super forhold.

Bo
Mine pins - Bally/Williams: CFTBL, FH, TZ, MB, INDY500, WH2O, FT, JB, WC94, FG - STERN: Metalica Pro, Startrek Premium, AC/DC LUCI, Mustang LE, IRONMAN VAULT, TRON, KISS, GOT, Aerosmith, Munsters Premium, Avatar, Walking dead, led Zeppelin, Godzilla - SEGA Godzilla - Gotlieb Monday Night Football
Brugeravatar

Poseidon

  • Indlæg: 1301
  • Tilmeldt: ons 28. okt 2009 19:44
  • Geografisk sted: Ramløse nord sj.
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: ELK Hunters Challenge - Er du en pinball Grand Champion?

Indlæglør 26. jul 2014 09:00

Mr. Multiball skrev:Du er så lav Roald.. Når jeg skriver ingen ide til Hans i tråden om Dm er det fordi jeg ikke kan og skal tage den beslutning?

Jeg ved ikke hvad jeg har gjort dig, der er så ondt at du skal blive ved med at jogge i ubetydelige og ligegyldige ting?

Jeg har prøvet at snakke med dig, men du har bare taget dine beslutninger og det er ok, men jeg prøvede.
Jeg kunne skrive en hel roman her, men det ville sætte mig på samme niveu som dig og det har jeg ikke lyst til?

Glenn


Glenn Glenn Glenn...

1. Så skriv det til Hans i stedetfor den lamme kommentar...

2. Hver gang vi støder sammen skal du minde mig om at du ikk kan li mig hvilket er helt ok...
Og jeg tror på dig når du siger du ikke ved eller kan huske det !
Det hænger nok sammen med den tilstand du som regel vælter rundt i....

3. Og nej du har ikke prøvet at snakke med mig... Men du snakker en del om mig (og os i Pinlab) bla. at vi er skyld i at du måtte lukke dit fantastiske sted i Roskilde... Hvilket var rigtig ærgerligt !
Stå ved de ting de siger til andre og ikke til os i PL face to face...

Din facade med Peace love and Bullshit og alle er velkomne har jeg gennemskuet...
Så Full Retard niveau kommer jeg nok ikke ned på...
Så drop din roman og lad os mødes istedet...

Roald
Pinballs i spil:
Ca 75 stk... Hele lortet kan ses her...
https://pinside.com/pinball/community/p ... collection

Til salg: Kommer løbende når de er klargjort ;)

Mr. Multiball

  • Indlæg: 831
  • Tilmeldt: søn 13. maj 2012 14:47
  • Geografisk sted: Hele Danmark
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: ELK Hunters Challenge - Er du en pinball Grand Champion?

Indlæglør 26. jul 2014 09:40

Gennemskuet mit peace love og bullshitt?
Brugeravatar

junkwavepete

  • Indlæg: 1131
  • Tilmeldt: søn 22. sep 2013 21:26
  • Geografisk sted: 1956 - Frederiksberg C
  • Highscores: 1
    Arcade winning challenges: 0

Re: ELK Hunters Challenge - Er du en pinball Grand Champion?

Indlæglør 26. jul 2014 11:30

Vi elsker Pinlab!

Skal det i hvert fald lyde fra P A , MAD & REX :D (uden at have snakket med Mik/REX om dette indlæg :P ) Vi kommer jo gerne hver tirsdag, og mere til!
Pins: Godzilla LE 540-Jackbot-Jurassic Park Pro-Creature-Theatre Of Magic-Frontier-Avengers IQ Pro-Turtles Pro-Led Zeppelin Pro
Sold: Super Mario Bros-AC/DC Pro-The Walking Dead LE 240-The Simpsons Pinball Party-X-Men Pro-X-Men Pro-Demolition Man-Star Trek LE 790-The Addams Family-Guardians PRO-Iron Maiden Pro-Batman: The Dark Knight-RollerCoaster Tycoon-Iron Man-Fish Tales-Terminator 3-Star Wars PRO-Corvette-No Fear

IFPA# 21932
Brugeravatar

Rune R

  • Indlæg: 240
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 21:24
  • Geografisk sted: Sjælland - Stevns
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: ELK Hunters Challenge - Er du en pinball Grand Champion?

Indlæglør 26. jul 2014 12:01

Pinlab er et lækkert sted, men tidspunktet hvorpå der er åbent har smidt mig på porten da jeg ikke har mine fine direktør arbejdstider længere
Maskiner i min samling : TAF WH2O RS STTNG TZ GOTG-LE IronM-LE GoT WoZ
Maskiner under renovation : HGOT Pinbot Diner
Brugeravatar

REX

  • Indlæg: 686
  • Tilmeldt: tors 2. maj 2013 15:03
  • Geografisk sted: CPH
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: ELK Hunters Challenge - Er du en pinball Grand Champion?

Indlæglør 26. jul 2014 12:21

Hvis i ikke alle sammen slapper af LIGENU .... Så gør jeg det! Ses på tirsdag
/-- ejet: CFTBL x2, HSII, RFM, FH, FT, IM, TF LE Combo, AC DC Pro, TSPP, TZ, IJ, TS, BSD, FS, Mustang LE, , VP, Meteor (1979), Wizard of Oz, Metallica, Bride of Pinbot, Flash (1979), Diner, Dr. Who, Tron Legacy; The Walking Dead LE, Lethal Weapon 3, Star Trek LE

/-- Pinballs i spil derhjemme: Twilight Zone, No Fear, Scared Stiff

baker-street

  • Indlæg: 176
  • Tilmeldt: man 29. dec 2008 09:00
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: ELK Hunters Challenge - Er du en pinball Grand Champion?

Indlæglør 26. jul 2014 13:27

Hey rolig nu Hilsen Baker-Street
Brugeravatar

Mikkel

  • Indlæg: 622
  • Tilmeldt: man 23. apr 2007 17:14
  • Geografisk sted: København NV
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: ELK Hunters Challenge - Er du en pinball Grand Champion?

Indlæglør 26. jul 2014 13:32

ELK

  • Indlæg: 1608
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 08:12
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: ELK Hunters Challenge - Er du en pinball Grand Champion?

Indlæglør 26. jul 2014 13:55

Players!!

Jeg troede jeg var en gammel mand på ferie langt ude i skoven med min familie – men det viser sig, jeg er sådan en ung type der konstant må lede efter dækning, så jeg kan skrive beskeder på web-forum fra min mobil…

OK. Der er noget usikkerhed om hvordan ELK Hunters Challenge fungerer på fair måde i forhold til Pinlab. Og det har så åbnet op for en livlig debat – også om hvad jeg vil kalde fjernt relaterede emner ;-) Jeg kan efter bedste evne forsøge at rede trådene ud – eller i alle fald denne tråd – så vi måske i fremtiden i alle fald ser lidt færre love/hate opfordringer til at mødes (Glenn og Roald – I må finde jer et rigtigt dating site ;-) )

Ja – jeg prøver med lidt humor – og nu kender jeg både Roald og Glenn som nogle max behagelige typer, der normalt kan tage lidt røg. Men jeg undrer mig til tider over den måde mange af de initiativer der lanceres her på spille-maskiner og i vores lille bitte flippermiljø mødes med evnen til at se hullerne i de andres ost – fremfor at glæde sig over at der sker noget. Og når man svarer have tillid til at alle i udgangspunktet ikke har jord i hovedet, men nok snarere prøver - på deres måde - at bidrage.

On topic! (Som de unge siger): Den grundlæggende udfordring her – er det ok at man kan komme som gæst i Pinlab uden for de almindelige tirsdags-arrangementer og skyde en ELK?

Hmm. På den ene side:
En stor del af pointen med ELK Hunters Challenge var jo for hylen at få folk ud og spille. Hvis det betyder et øget pres på de forskellige pinballsteder rundt om i byen – inkl. Pinlab med flere gæster, på flere tidspunkter i løbet af ugen osv. så er det jo max herligt og helt i konkurrencens ånd. Jeg har ønsket at turneringen skulle opleves som en FORDEL for opstillerne og stederne (som jeg jo elsker – så jeg nævner dem lige: Chassis Arcade på Østerbro, Pinlab i Valby, Bang&Jensen på Vesterbro og Mr. Muscle på Dyrehavsbakken. Senere forhåbentlig også Copenhagen Skatepark og Ruben & Bobbys). Ønsker nogle af opstillerne at ændre eller udvide deres åbningstider er det ikke noget turneringen hverken kan eller skal forsøge at begrænse. I Pinlabs tilfælde er reglerne for gæster tilmed sådan det altid har været.

På den anden side:
Pinlab er jo lidt specielt fordi der ikke er åbningstider – men en aftale som Bo har redegjort for og derudover en tirsdagstradition som i den grad har taget overhånd. I sådan udstrækning at vi har måttet ud og LOVE at der var åbent ALLE tirsdage, lavet vagtplaner osv. :-) Og derfor bliver tirsdag aften de facto også i nogen grad opfattet som ’åbningsstiden’. Det er min oplevelse, at de løse ELKs, der løber rundt nede i Laboratoriet sagtens har kunnet være der samtidig med tirsdagsturneringerne – som det ekstra krydderi, der var tanken. Men (da jeg jo primært identificerer mig som spiller) kan jeg faktisk godt genkende den der lidt unfair følelse – som Glenn og P A er inde på – at nogen kommer ’udenfor åbningstid’ og skyder efter dyrene (og i Lars LAJs tilfælde ved et sandt lykketræf tilmed rammer noget… ;-) )

Kompromisset bliver:
LAJ har skudt en ELK på NBA - sådan er det. Det var indenfor turneringens rammer. Men i forhold til de sidste to ELK’s i The Pinlab så freder vi dem. Det vil sige, vi freder dem på alle andre tidspunkter end til vores faste åbningsaftner om tirsdagen. Altså: De kan fremover kun skydes til Tuesday Night Live mellem 20 og 24 om tirsdagen. Alle Pinlab brødre har bakket op.

Håber alle andre også kan leve med løsningen.

Husk I alle sammen er for cool – og husk I spiller for lidt pinball.

Tak

Mads/ELK - på vej tilbage i skoven... :-)
Brugeravatar

junkwavepete

  • Indlæg: 1131
  • Tilmeldt: søn 22. sep 2013 21:26
  • Geografisk sted: 1956 - Frederiksberg C
  • Highscores: 1
    Arcade winning challenges: 0

Re: ELK Hunters Challenge - Er du en pinball Grand Champion?

Indlæglør 26. jul 2014 14:54

Stærk udmelding..! Tak til Mads for at finde plads til at grifle alt dette ned, tilmed via en mobil :O

Der var intet surt opstød i min udmelding, det var som Mads siger, lidt røg :P selvom jeg gerne selv vil nedlægge en ELK...
Jeg må hoppe på Demolition Man på tirsdag :P selvom det er svært at finde tid imellem kampene... :)
Pins: Godzilla LE 540-Jackbot-Jurassic Park Pro-Creature-Theatre Of Magic-Frontier-Avengers IQ Pro-Turtles Pro-Led Zeppelin Pro
Sold: Super Mario Bros-AC/DC Pro-The Walking Dead LE 240-The Simpsons Pinball Party-X-Men Pro-X-Men Pro-Demolition Man-Star Trek LE 790-The Addams Family-Guardians PRO-Iron Maiden Pro-Batman: The Dark Knight-RollerCoaster Tycoon-Iron Man-Fish Tales-Terminator 3-Star Wars PRO-Corvette-No Fear

IFPA# 21932
Brugeravatar

Mikkel

  • Indlæg: 622
  • Tilmeldt: man 23. apr 2007 17:14
  • Geografisk sted: København NV
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: ELK Hunters Challenge - Er du en pinball Grand Champion?

Indlæglør 26. jul 2014 15:03

Jeg kan fortælle at det er mig der har vagten på tirsdag og jeg planlægger at give folk plads til at sætte highscores! Der bliver ingen almindelig turnering, men i stedet mulighed for at snuppe en Toblerone via set the highscore :)
Brugeravatar

Top20

  • Indlæg: 1507
  • Tilmeldt: ons 14. nov 2012 22:20
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: ELK Hunters Challenge - Er du en pinball Grand Champion?

Indlæglør 26. jul 2014 15:10

Interessant MIK, bliver de nulstillet inden vi starter? Altså selvfølgelig med undtagelse af INDY700 og DM?
Mine pins - Bally/Williams: CFTBL, FH, TZ, MB, INDY500, WH2O, FT, JB, WC94, FG - STERN: Metalica Pro, Startrek Premium, AC/DC LUCI, Mustang LE, IRONMAN VAULT, TRON, KISS, GOT, Aerosmith, Munsters Premium, Avatar, Walking dead, led Zeppelin, Godzilla - SEGA Godzilla - Gotlieb Monday Night Football
Brugeravatar

junkwavepete

  • Indlæg: 1131
  • Tilmeldt: søn 22. sep 2013 21:26
  • Geografisk sted: 1956 - Frederiksberg C
  • Highscores: 1
    Arcade winning challenges: 0

Re: ELK Hunters Challenge - Er du en pinball Grand Champion?

Indlæglør 26. jul 2014 22:48

MADS! Det er slut med ferie, Mikkel løber jo rundt i det danske land og skyder alle din GC i smadder!!!! Der er snart ikke noget vildt, tilbage til os andre :cry:
Pins: Godzilla LE 540-Jackbot-Jurassic Park Pro-Creature-Theatre Of Magic-Frontier-Avengers IQ Pro-Turtles Pro-Led Zeppelin Pro
Sold: Super Mario Bros-AC/DC Pro-The Walking Dead LE 240-The Simpsons Pinball Party-X-Men Pro-X-Men Pro-Demolition Man-Star Trek LE 790-The Addams Family-Guardians PRO-Iron Maiden Pro-Batman: The Dark Knight-RollerCoaster Tycoon-Iron Man-Fish Tales-Terminator 3-Star Wars PRO-Corvette-No Fear

IFPA# 21932
ForegåendeNæste

Tilbage til Events

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 47 gæster

cron