SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er søn 28. apr 2024 01:50

Belgian Open Pinball - 4/5 October 2014

Alle spillemaskine relevante events annonceres her i denne kategori

Redaktør: TheRealEd

  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

FlyveHest

  • Indlæg: 775
  • Tilmeldt: ons 11. sep 2013 20:59
  • Geografisk sted: Ballerup, Danmark
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Belgian Open Pinball - 4/5 October 2014

Indlægman 28. jul 2014 10:39

Meget fairplay og sportsmanslike at anerkende dette med det samme, god stil BOM :)
Billede
Brugeravatar

junkwavepete

  • Indlæg: 1131
  • Tilmeldt: søn 22. sep 2013 21:26
  • Geografisk sted: 1956 - Frederiksberg C
  • Highscores: 1
    Arcade winning challenges: 0

Re: Belgian Open Pinball - 4/5 October 2014

Indlægman 28. jul 2014 11:36

Flot udmelding at komme med så tidligt, ærgerligt hvis du ikke er med i turneringen, og representere de rød/hvide farver :)
Jeg er i hvert fald klar på at give alt jeg har i mig den weekend, om det så er på A eller B landsholdet... :)
Pins: Godzilla LE 540-Jackbot-Jurassic Park Pro-Creature-Theatre Of Magic-Frontier-Avengers IQ Pro-Turtles Pro-Led Zeppelin Pro
Sold: Super Mario Bros-AC/DC Pro-The Walking Dead LE 240-The Simpsons Pinball Party-X-Men Pro-X-Men Pro-Demolition Man-Star Trek LE 790-The Addams Family-Guardians PRO-Iron Maiden Pro-Batman: The Dark Knight-RollerCoaster Tycoon-Iron Man-Fish Tales-Terminator 3-Star Wars PRO-Corvette-No Fear

IFPA# 21932

ELK

  • Indlæg: 1608
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 08:12
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Belgian Open Pinball - 4/5 October 2014

Indlægman 28. jul 2014 11:56

Lad nu være med at rose Mr. Boom Boom for ikke at have styr på sin kalender når Fanen kalder (som Kim G ville have sagt det) ;-) Men ok - enig - det er nu meget sportsmanlike.

Jeg ved at Robert LAU og Martin MMM er klar men at Katrine springer over eventuelt deltagelse på et A eller B landshold.

Stærkt af FLY at træde i karakter og skabe overblik. Jeg fornemmer en kommende holdkaptajn i den mand!

Har sendt ISDN-besked til Martin Prien - skal nok melde ind hvis jeg hører fra ham.
Brugeravatar

Fonzy

  • Indlæg: 578
  • Tilmeldt: ons 19. sep 2007 19:33
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Belgian Open Pinball - 4/5 October 2014

Indlægman 28. jul 2014 12:20

Hej
Da jeg har kun lige læst tråden hurtigt igennem og har ikke helt styr på detaljerne kan der være noget jeg har overset!
Jeg spiller gerne med på et af de to hold hvis der er brug for mig...hvis ikke er det også fint.
Brugeravatar

FlyveHest

  • Indlæg: 775
  • Tilmeldt: ons 11. sep 2013 20:59
  • Geografisk sted: Ballerup, Danmark
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Belgian Open Pinball - 4/5 October 2014

Indlægman 28. jul 2014 12:45

Jamen, så er A holdet i hvert fald sat, dem vi alle kommer til at sætte vores lid til for at se Dannebrog vaje øverst på skamlen er således

  • MMM
  • LAU
  • KIM
  • P A

De fire er så garanterede at stille op for Danmark, så snart den gode ELK har meldt tilbage til arrangørerne.

Det er så lidt uklart om det ovenstående hold tæller med i de max. 2 hold pr. land der står beskrevet under Team Tournament reglerne, men det antages det at de gør. (Jeg har lige fyret en mail af for at få det afklaret)

Følger vi IFPA ranglisten er de 4 spillere på B holdet (hvis vi får plads) som følger

  • REX
  • FZY
  • FLY
  • RIL

Jeg skal nok melde hold B til d. 1 august, medmindre der er opponeringer bliver det under navnet "The Pinlab Hangarounds" (også selvom Fonzy ikke kommer der så tit ;))

Der er dog lidt timingsissues med begge hold mht. kvalificerings timeslot, men det må man nok høre om TDen ikke kan flytte lidt rundt på.
Billede

ELK

  • Indlæg: 1608
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 08:12
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Belgian Open Pinball - 4/5 October 2014

Indlægman 28. jul 2014 13:09

SÅDAN!

Jeg har sendt en mail til turneringsledelsen i Belgien med navnene på de fire danske spillere der vil udgøre landsholdet.

MMM
LAU
KIM
P A

Tillykke drenge!
Brugeravatar

FlyveHest

  • Indlæg: 775
  • Tilmeldt: ons 11. sep 2013 20:59
  • Geografisk sted: Ballerup, Danmark
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Belgian Open Pinball - 4/5 October 2014

Indlægfre 1. aug 2014 09:29

Og, jeg har netop fået bekræftet registreringen af det 2. danske hold.
Billede
Brugeravatar

LAU

  • Indlæg: 299
  • Tilmeldt: tors 3. jan 2013 08:47
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Belgian Open Pinball - 4/5 October 2014

Indlægtors 25. sep 2014 13:16

kære alle

det er med stor beklagelse at jeg må melde afbud til denne turnering, men jeg har ikke kunnet få tingene til at gå op som jeg håbede.

det betyder også at jeg ikke kommer til at deltage på landshold, men jeg er sikker på at I kan gennemfører en super rokade

glæder mig til at høre om resultaterne

Lidt in-side ... arbejder jævnligt i Bryssel og kan sige at der alene i centrum er placeret en hel del pin-maskiner som alle er toptunede - jeg har mødt et nogle spillere over et par øl på et par af stederne og jeg ved at de kommer til at deltage i turneringen - deres spil var ganske ganske habilt

go get

/ LAU
Brugeravatar

FlyveHest

  • Indlæg: 775
  • Tilmeldt: ons 11. sep 2013 20:59
  • Geografisk sted: Ballerup, Danmark
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Belgian Open Pinball - 4/5 October 2014

Indlægtors 25. sep 2014 13:33

Røvtrist at høre Robert, du vil helt sikkert blive savnet dernede.

På en mere praktisk node, så har jeg taget kontakt for at høre om omrokering af holdene, det vil betyde at REX rykker op på A holdet, og MEN rykker ind på The Pinlab Hangarounds, jeg vender lige tilbage når de har bekræftet at denne rokade er mulig. (Der er jo nogle timeslot krav til holdene)
Billede
Brugeravatar

FlyveHest

  • Indlæg: 775
  • Tilmeldt: ons 11. sep 2013 20:59
  • Geografisk sted: Ballerup, Danmark
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Belgian Open Pinball - 4/5 October 2014

Indlægtors 25. sep 2014 14:29

Tilbagemelding fra Belgien, da de allerede har trykt skemaer, emblemer og whatnot, var de ikke interesserede i at bytte rundt på spillere, så i stedet kommer følgende til at ske for holdene.

MEN rykker op og overtager LAUs plads på A holdet, og The Pinlab Hangarounds bliver ved med at være de samme spillere som de er nu.

Det følger ikke helt den originale plan, men al respekt for at arrangørerne har lavet lockdown på holdene en uge før afholdelse, og ikke er interesserede i at skulle lave nyt materiale.
Billede
Brugeravatar

KimG

  • Indlæg: 629
  • Tilmeldt: tors 18. jul 2013 23:32
  • Geografisk sted: Kbh V
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Belgian Open Pinball - 4/5 October 2014

Indlægtors 25. sep 2014 14:56

MEN !!!
KIM
Brugeravatar

REX

  • Indlæg: 686
  • Tilmeldt: tors 2. maj 2013 15:03
  • Geografisk sted: CPH
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Belgian Open Pinball - 4/5 October 2014

Indlægtors 25. sep 2014 19:09

Hvis i taber, så er det MEN's skyld (altså ikke pga evner men fordi han tog min plads!) , siger det bare. :)
/-- ejet: CFTBL x2, HSII, RFM, FH, FT, IM, TF LE Combo, AC DC Pro, TSPP, TZ, IJ, TS, BSD, FS, Mustang LE, , VP, Meteor (1979), Wizard of Oz, Metallica, Bride of Pinbot, Flash (1979), Diner, Dr. Who, Tron Legacy; The Walking Dead LE, Lethal Weapon 3, Star Trek LE

/-- Pinballs i spil derhjemme: Twilight Zone, No Fear, Scared Stiff
Brugeravatar

REX

  • Indlæg: 686
  • Tilmeldt: tors 2. maj 2013 15:03
  • Geografisk sted: CPH
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Belgian Open Pinball - 4/5 October 2014

Indlægtors 25. sep 2014 19:17

Iøvrigt skal vi passe på kannibaler til BOP, læste lige følgende på deres side;

BBQ! On saturdaynight we offer the barbeque from 18h till 21u. Participation in this is 15 euro. You become 3 fine pieces of meat + a cold buffet of vegetables, potatoes, bread, etc.. Cost for the youth is 10 euro (2 pieces of meat + buffet).
So a good healthy meal for the BOP participants. During your registration process, you can mark this option. Participating in the bbq the day itself is not possible.



....lyder som en farlig BBQ, til gengæld giver det mening at man eks. Kun kan lave to stykker ud af de unge, hvor de voksne kan blive til hele tre stykker.
/-- ejet: CFTBL x2, HSII, RFM, FH, FT, IM, TF LE Combo, AC DC Pro, TSPP, TZ, IJ, TS, BSD, FS, Mustang LE, , VP, Meteor (1979), Wizard of Oz, Metallica, Bride of Pinbot, Flash (1979), Diner, Dr. Who, Tron Legacy; The Walking Dead LE, Lethal Weapon 3, Star Trek LE

/-- Pinballs i spil derhjemme: Twilight Zone, No Fear, Scared Stiff

ELK

  • Indlæg: 1608
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 08:12
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Belgian Open Pinball - 4/5 October 2014

Indlægtors 25. sep 2014 20:58

Stærkt FLY! Du er for cool.

Og hvor er det rutineret at bruge den Belgiske turneringsledelse som undskyldning for hvad alle kan se er en helt logisk indskiftning af en sulten og super giftig MEN fremfor en REX, der allerede er en etableret stjerne - som er stærk på mail og har bevæget sig meget over i det politiske spil inden for pinball på det seneste...

;-) Arh - du kan tage det REX! ;-)
Brugeravatar

REX

  • Indlæg: 686
  • Tilmeldt: tors 2. maj 2013 15:03
  • Geografisk sted: CPH
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Belgian Open Pinball - 4/5 October 2014

Indlægtors 25. sep 2014 21:54

Cant touch this.
Vedhæftede filer
relevant+_75acae69b8ef443f89b8b4b7d8ed4713.jpg
/-- ejet: CFTBL x2, HSII, RFM, FH, FT, IM, TF LE Combo, AC DC Pro, TSPP, TZ, IJ, TS, BSD, FS, Mustang LE, , VP, Meteor (1979), Wizard of Oz, Metallica, Bride of Pinbot, Flash (1979), Diner, Dr. Who, Tron Legacy; The Walking Dead LE, Lethal Weapon 3, Star Trek LE

/-- Pinballs i spil derhjemme: Twilight Zone, No Fear, Scared Stiff
ForegåendeNæste

Tilbage til Events

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 165 gæster