SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er lør 27. apr 2024 09:52

Bakken på mandag?

Alle spillemaskine relevante events annonceres her i denne kategori

Redaktør: TheRealEd

  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

junkwavepete

  • Indlæg: 1131
  • Tilmeldt: søn 22. sep 2013 21:26
  • Geografisk sted: 1956 - Frederiksberg C
  • Highscores: 1
    Arcade winning challenges: 0

Bakken på mandag?

Indlæglør 7. jun 2014 13:15

Hvem er friske på at flippe den fra. kl. 12 ude hos muskelmanden! ?
Kristian og jeg har planer om at tage derud...
Jo flere, jo sjovere :D
Pins: Godzilla LE 540-Jackbot-Jurassic Park Pro-Creature-Theatre Of Magic-Frontier-Avengers IQ Pro-Turtles Pro-Led Zeppelin Pro
Sold: Super Mario Bros-AC/DC Pro-The Walking Dead LE 240-The Simpsons Pinball Party-X-Men Pro-X-Men Pro-Demolition Man-Star Trek LE 790-The Addams Family-Guardians PRO-Iron Maiden Pro-Batman: The Dark Knight-RollerCoaster Tycoon-Iron Man-Fish Tales-Terminator 3-Star Wars PRO-Corvette-No Fear

IFPA# 21932

ril

  • Indlæg: 282
  • Tilmeldt: tirs 3. dec 2013 09:02
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Bakken på mandag?

Indlæglør 7. jun 2014 14:28

Fly og jeg snakkede ogs[ om at tage der ud

KristianMAD

  • Indlæg: 70
  • Tilmeldt: tors 30. jan 2014 14:08
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Bakken på mandag?

Indlæglør 7. jun 2014 16:47

ril skrev:Fly og jeg snakkede ogs[ om at tage der ud


Det ville være konge!!
Brugeravatar

junkwavepete

  • Indlæg: 1131
  • Tilmeldt: søn 22. sep 2013 21:26
  • Geografisk sted: 1956 - Frederiksberg C
  • Highscores: 1
    Arcade winning challenges: 0

Re: Bakken på mandag?

Indlæglør 7. jun 2014 17:42

Ja, kunne da være super! :D
Pins: Godzilla LE 540-Jackbot-Jurassic Park Pro-Creature-Theatre Of Magic-Frontier-Avengers IQ Pro-Turtles Pro-Led Zeppelin Pro
Sold: Super Mario Bros-AC/DC Pro-The Walking Dead LE 240-The Simpsons Pinball Party-X-Men Pro-X-Men Pro-Demolition Man-Star Trek LE 790-The Addams Family-Guardians PRO-Iron Maiden Pro-Batman: The Dark Knight-RollerCoaster Tycoon-Iron Man-Fish Tales-Terminator 3-Star Wars PRO-Corvette-No Fear

IFPA# 21932
Brugeravatar

FlyveHest

  • Indlæg: 775
  • Tilmeldt: ons 11. sep 2013 20:59
  • Geografisk sted: Ballerup, Danmark
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Bakken på mandag?

Indlægsøn 8. jun 2014 08:59

Jeg dukker helt sikkert op, og MEN skulle også være med på det sjove.
Billede

ELK

  • Indlæg: 1608
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 08:12
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Bakken på mandag?

Indlægsøn 8. jun 2014 09:40

Sååå tror jeg også vi stopper med flere bytyper ude i min skov! :-D

ELK

  • Indlæg: 1608
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 08:12
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Bakken på mandag?

Indlægsøn 8. jun 2014 22:52

Hallo Storbyindianere på vej på Bakken!

I virkeligheden er jeg jo bare smadder glad for at der kommer nogen rigtige pinballplayers her ud i skoven og spille pinball med os!! :-)

Som en lille scouting service er her et lyn overblik over Mr Muscle maskinparken - og de nuværende Grand Champ scores.

Både så I kan glæde jer - og planlægge jeres angreb - og så jeg kan holde øje med hvor meget skade I gør nu I kommer forbi :-)

Maskiner og Grand Champs Mr Muscle 8. juni 2014

Champion Pub - M P 210
(Star Trek TNG - 1.5 Def) Er i øjeblikket i stykker.
ACDC LE - ELK 373 (Low Glow!!)
Twilight Zone - Def 750 (ikke super stærke flippere)
Star Wars - SMI 825
Fish Tales - LAU 350 
Terminator 2 - ELK 183
White Water - IDE 324
TAF - TAX 355
CFTBL - KIM 275
Avatar - Def 75
Indiana Jones - ELK 2.3
Theater of Magic - SMI 2.7 (max sprød!)
Lord of the Rings - Def 75

Bemærk at modsat indre by (hvor Kim G dominerer både B&J og Chassis Arkade) så er der en pragtfuld mangfoldighed her ude i skoven. Ingen spiller har endnu mere end to Grand Champ titler. Og rigtig mange danske topspillere er allerede repræsenteret (M P, LAU, KIM, TAX, SMI). Men skynd jer - snart bliver der måske ryddet op ;-)

Og helt kort editors notes til listen - de maskiner med mest gadekredit lige nu er vel:

ACDC LE. Spiller som en drøm. Max høj volumen og low glow. Hvad mere kan man ønske sig? Er det Danmarks bedste pinballmaskine tilgængelig i det offentlige rum?

Star Wars. En Data East - men spiller rigtig godt og er smæk fyldt med charme. Fordømt at ham SMI har lavet sådan en legendarisk score på den ;-)

Endelig - giv jer selv et spil på den sprit nye Theater of Magic. Den spiller fejlfrit og det er så smukt. Og så er det nu man skal få den Grand Champ, inden CAR - alias The Wolf - lægger vejen forbi og ruller den.

Have fun! Og lad mig høre om I får ramt på noget! :-)

SMI3

  • Indlæg: 804
  • Tilmeldt: fre 16. aug 2013 18:15
  • Geografisk sted: Klampenborg
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Bakken på mandag?

Indlægsøn 8. jun 2014 23:08

Star trek kører igen ;-)
Flippere :Jurassic park LE,Iron Maiden LE, AC/DC Luci, Batman66 LE, Addams Family, Metallica premium, Starwars Data east.
Arcade : Terminator 100", 4 styk twin sega Daytona, Rambo deluxe med Pioneer 60", 4 styk superbikes 2, The walking dead deluxe, Big Buck hunter deluxe 72”, Time Crisis 5 Deluxe.

På vej:
XXX
Brugeravatar

FlyveHest

  • Indlæg: 775
  • Tilmeldt: ons 11. sep 2013 20:59
  • Geografisk sted: Ballerup, Danmark
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Bakken på mandag?

Indlægman 9. jun 2014 07:43

Det bliver en god dag i skoven fornemmer jeg, lommerne fyldt med guld, og maskiner i topform.
Billede

Mr. MEN

  • Indlæg: 29
  • Tilmeldt: man 23. dec 2013 09:11
  • Geografisk sted: Skovlunde, København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Bakken på mandag?

Indlægman 9. jun 2014 21:20

Havde en herlig dag i Mr. Muscle sammen med RIL, FLY, MAD, og P A. Og REX der dukkede op lidt senere.

P A og undertegnede kunne nyde en lækker is vundet i vores interne konkurrence, men det var kun FLY der havde indstillet GC sigtekornet og kunne gå hjem med ikke bare 1, men 2 styk, så det nu er:

White Water - FLY 589
Lord of the Rings - FLY 82
Brugeravatar

FlyveHest

  • Indlæg: 775
  • Tilmeldt: ons 11. sep 2013 20:59
  • Geografisk sted: Ballerup, Danmark
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Bakken på mandag?

Indlægman 9. jun 2014 21:35

Nys hjemkommen, lige med et lille grillarrangement imellem, men en kanon dag i "det grønne", med masser af god pinball til undervejs, og god hygge med både pinlabbers, og indehaveren af etablissementet.

Lad mig starte med at sige, nu da jeg ikke har været der før, det er en lækker samling maskiner som (næsten alle) spiller som en drøm, det er fanme et kanon tiltag at få så mange flotte maskiner ud i det offentlige rum, jeg håber virkeligt det giver pote, og vi kan få flere interesserede spillere her i Danmark.

Specielt et nik i retning af TOM, hold kæft en fornøjelse at plunge ud på den maskine, spiller som en drøm, føles næsten som kuglen triller på en lille sky af ren magi, en udsøgt oplevelse der er værd at køre efter.

Rent resultatmæssigt er der blevet rusket lidt op i ELKens baghave, 2 nye GCer, en lille en på LOTR (82, lige nok til at kommer over default), og en fornuftig en på WW (589), så jo tak, man fik da efterladt et tag eller to, men lad os se hvor længe de lever.

Til SMI, et par enkelte småting vi oplevede, men ikke lige fik fortalt dig, Balrog på LOTR er lidt sketchy, der var mange gange den ikke registrerede et direkte, hårdt, hit.

Og, på ACDCen var der et par gange hvor maskinen plunger igang uden man rører ved den overhovedet (lige efter bolden er spillet ud), et forsigtigt gæt kunne være noget med kontakten i lockdown barren der måske aktiverer?

Men ellers løftes der på hat, og kippes lystigt over kvaliteten og tilgængeligheden, det er absolut ikke sidste gang turen lægges forbi Mr. Muscle i år, det er ganske vidst!
Billede

Tilbage til Events

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 178 gæster