Jeg tror det vil være en god ide at at smide nogle dati på bordet, så der er noget at forholde sig til, og dette er mit forslag.
Dem der har engagementet til at afholde DM i 2015, melder ud inden
31/12/2014, skulle der herefter være flere arrangører i spil, tages januar i brug som "debat" måned, og der skal foreligge en endelig beslutning omkring afholdelsessted og dato d.
31/1/2015.
Det virker, for mig, som en rimelig indfaldsvinkel, der er stadig en del måneder til at finde ud af om man kan afholde det, og så er der en buffer på en måned til at få løst en fler-udbudssituation (som jo set udefra er det reneste luksus), og efterfølgende vil der stadig være en håndfuld måneder inden afholdelse, antaget at det bliver i maj igen.
Hvordan en evt. tvist skal løses synes jeg vi skal tage
hvis vi når dertil, ingen grund til at kværulere om bjørnen før den er skudt, så at sige.
Som skrevet tidligere, manglen på et centralt organ der kan håndtere dette, kombineret med at vi er en broget flok mennesker som alle er meget viljefaste, gør det ikke nemmere at arrangere et DM for alle
Som ELK siger, husk at vi alle elsker pinball!