SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er lør 27. apr 2024 08:57

Fredagsflip på LPA

Alle spillemaskine relevante events annonceres her i denne kategori

Redaktør: TheRealEd

  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

Poseidon

  • Indlæg: 1301
  • Tilmeldt: ons 28. okt 2009 19:44
  • Geografisk sted: Ramløse nord sj.
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Fredagsflip på LPA

Indlæglør 8. mar 2014 13:26

Ha ha... Jeg vil gerne snart komme og spille hos jer igen ;)
Game on...
Pinballs i spil:
Ca 75 stk... Hele lortet kan ses her...
https://pinside.com/pinball/community/p ... collection

Til salg: Kommer løbende når de er klargjort ;)
Brugeravatar

FlyveHest

  • Indlæg: 775
  • Tilmeldt: ons 11. sep 2013 20:59
  • Geografisk sted: Ballerup, Danmark
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Fredagsflip på LPA

Indlæglør 8. mar 2014 13:38

Et lille "HEJA SVERIGE" herfra, det var et alletiders arrangement, og herligt at vide at der er endnu en super lokation at spille pinball på lige ovre hinsidan, det er et fint setup der er stablet på benene i kælderen i Lund. :)

Desværre kunne dansken ikke holde flaget højt, og A finalen stod imellem 4 fra broderfolket, så der stak vi halen mellem benene og satte kursen imod Danmark inden afgørelsen var faldet, håber at Pontus kan fylde på hvem der trak det længste strå der.

B finalen blev et spændende opgør imellem RIL (SURPRISE!), REX (som kom med på et, hvad, trippel afbud?) og en svensker som jeg desværre ikke fik fat i tagget på.

Den blev afviklet som ét spil på X-Men, og det var en super spændende match som RIL og REX desværre tabte til svensken, RIL med en lille million, det hele blev først afgjort post-bonus, og mangen en negl blev bidt under optællingen :)

Alt i alt et alletiders arrangement, og helt bestemt en tur over sundet værd, glæder mig allerede til LPA turneringen slut-april.

Hvis der var et enkelt lille punkt jeg skulle beklage mig over, så ville det være rigtigt rart at have lyset tændt over det hele, vi er enige om at den dæmpede belysning skabte en hyggelig fredags-stemning, men den gjorde det også ret svært at spille på flere af maskinerne, hvilket jo er en smule ærgeligt.
Billede
Brugeravatar

junkwavepete

  • Indlæg: 1131
  • Tilmeldt: søn 22. sep 2013 21:26
  • Geografisk sted: 1956 - Frederiksberg C
  • Highscores: 1
    Arcade winning challenges: 0

Re: Fredagsflip på LPA

Indlæglør 8. mar 2014 14:43

Jeg er bare glad for denne på deres AC/DC :D
Vedhæftede filer
image.jpg
Pins: Godzilla LE 540-Jackbot-Jurassic Park Pro-Creature-Theatre Of Magic-Frontier-Avengers IQ Pro-Turtles Pro-Led Zeppelin Pro
Sold: Super Mario Bros-AC/DC Pro-The Walking Dead LE 240-The Simpsons Pinball Party-X-Men Pro-X-Men Pro-Demolition Man-Star Trek LE 790-The Addams Family-Guardians PRO-Iron Maiden Pro-Batman: The Dark Knight-RollerCoaster Tycoon-Iron Man-Fish Tales-Terminator 3-Star Wars PRO-Corvette-No Fear

IFPA# 21932
Brugeravatar

Top20

  • Indlæg: 1507
  • Tilmeldt: ons 14. nov 2012 22:20
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Fredagsflip på LPA

Indlæglør 8. mar 2014 20:07

P A - igen en score der giver os tanken om fremtidens mand.

Håber at se jer "svenskere" på tirsdag. Der bliver mange at slås med - også dem som på papiret er de bedste to :).

BOM
Mine pins - Bally/Williams: CFTBL, FH, TZ, MB, INDY500, WH2O, FT, JB, WC94, FG - STERN: Metalica Pro, Startrek Premium, AC/DC LUCI, Mustang LE, IRONMAN VAULT, TRON, KISS, GOT, Aerosmith, Munsters Premium, Avatar, Walking dead, led Zeppelin, Godzilla - SEGA Godzilla - Gotlieb Monday Night Football
Foregående

Tilbage til Events

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 159 gæster