SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er tors 28. mar 2024 16:42

Flipper DM 2014

Alle spillemaskine relevante events annonceres her i denne kategori

Redaktør: TheRealEd

  • Forfatter
  • besked

SMI3

  • Indlæg: 804
  • Tilmeldt: fre 16. aug 2013 18:15
  • Geografisk sted: Klampenborg
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Flipper DM 2014

Indlægfre 25. apr 2014 06:48

Viser i Champions League til dette flotte arrangement? Og ja ved godt det er DM i pinball.
Mvh
Michael
Flippere :Jurassic park LE,Iron Maiden LE, AC/DC Luci, Batman66 LE, Addams Family, Metallica premium, Starwars Data east.
Arcade : Terminator 100", 4 styk twin sega Daytona, Rambo deluxe med Pioneer 60", 4 styk superbikes 2, The walking dead deluxe, Big Buck hunter deluxe 72”, Time Crisis 5 Deluxe.

På vej:
XXX
Brugeravatar

Lilian

  • Indlæg: 46
  • Tilmeldt: søn 19. aug 2012 20:09
  • Geografisk sted: Mern V. Præstø. Sydsjælland.
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Flipper DM 2014

Indlægfre 25. apr 2014 16:41

Hej JOX. Brians computer er gået i kage, så derfor er det ikke skrevet ind, vi skal nok huske at du har betalt. ;) håber den bliver lavet snart. ;)
Hej Michael.
Vi har desværre ikke noget TV.. :( men de sender det vel over radioen...? Smiler.
Pins: Stellar Wars. PARAGON. wh2o, Party Zone. Pinbot :0)
Brugeravatar

Poseidon

  • Indlæg: 1301
  • Tilmeldt: ons 28. okt 2009 19:44
  • Geografisk sted: Ramløse nord sj.
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Flipper DM 2014

Indlægfre 25. apr 2014 21:59

Jeg kan godt tage en projektor med hvis der er en som har en pc med som kan vise kampen :)
Pinballs i spil:
Ca 75 stk... Hele lortet kan ses her...
https://pinside.com/pinball/community/p ... collection

Til salg: Kommer løbende når de er klargjort ;)
Brugeravatar

Rune R

  • Indlæg: 240
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 21:24
  • Geografisk sted: Sjælland - Stevns
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Flipper DM 2014

Indlæglør 26. apr 2014 21:16

Lisa Lund ( SUN )

Kan godt alligevel
Maskiner i min samling : TAF WH2O RS STTNG TZ GOTG-LE IronM-LE GoT WoZ
Maskiner under renovation : HGOT Pinbot Diner
Brugeravatar

Top20

  • Indlæg: 1507
  • Tilmeldt: ons 14. nov 2012 22:20
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Flipper DM 2014

Indlægsøn 27. apr 2014 07:32

Hej HBC og Lars....

Jeg kan godt tage 3 maskiner med - altså én ekstra hvis i mangler.
Jeg skal selvfølgelig ikke have noget for det, vil bare gerne støtte et godt DM.

Så udover FH og CFTBL kan i vælge imellem. MB og STARTREK da jeg kan have 3 maskiner i bilen.

Bo

ps - dog ikke som pausemaskine, da det trods alt kræver lidt at transportere dem.
Mine pins - Bally/Williams: CFTBL, FH, TZ, MB, INDY500, WH2O, FT, JB, WC94, FG - STERN: Metalica Pro, Startrek Premium, AC/DC LUCI, Mustang LE, IRONMAN VAULT, TRON, KISS, GOT, Aerosmith, Munsters Premium, Avatar, Walking dead, led Zeppelin, Godzilla - SEGA Godzilla - Gotlieb Monday Night Football

ELK

  • Indlæg: 1608
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 08:12
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Flipper DM 2014

Indlægsøn 27. apr 2014 16:26

Hep HBC og LJK!

Jeg kan tage en iPad og med som man kan se CL på. Blot et tilbud - og selvfølgelig kun hvis det ikke kommer i vejen for jeres turneringsplanlægning.

Det er trods alt et Danmarksmesterskab vi skal have på plads!

Glæder mig

Mads
Brugeravatar

FlyveHest

  • Indlæg: 774
  • Tilmeldt: ons 11. sep 2013 20:59
  • Geografisk sted: Ballerup, Danmark
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Flipper DM 2014

Indlægsøn 27. apr 2014 17:23

Blot en personligt kommentar, selvom jeg godt kan lide en god fodboldkamp, og CL finaler ofte leverer en sådan, synes jeg bestemt at vi skal forsøge at fokusere på hvad det handler om, nemlig DM i pinball.

At de to arrangementer falder oven i hinanden i år er selvfølgeligt lidt uheldigt, men det er svært for arrangører at tage hensyn til alt hvad der foregår ude i den vide verden.

Hvis folk har lyst til at streame kampen på egne enheder, og kan gøre det på en måde så det ikke interferer med turneringen, al magt til dem, men jeg ville personligt blive ret træt af et TV eller anden fælleskignings hardware i turneringslokalet, det vil være en kilde til kontinuerlig forstyrrelse.

Blot min holdning, men hvis arrangørerne påtænker noget fælles CL kigning vil jeg sætte pris på en udmelding før turneringen, så man kan tage sine forholdsregler.
Billede

guitarnørd

  • Indlæg: 223
  • Tilmeldt: søn 19. sep 2010 22:34
  • Geografisk sted: Mern ved Præstø Sydsjælland
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Flipper DM 2014

Indlægsøn 27. apr 2014 21:33

Top20 skrev:Hej HBC og Lars....

Jeg kan godt tage 3 maskiner med - altså én ekstra hvis i mangler.
Jeg skal selvfølgelig ikke have noget for det, vil bare gerne støtte et godt DM.

Så udover FH og CFTBL kan i vælge imellem. MB og STARTREK da jeg kan have 3 maskiner i bilen.

Bo

ps - dog ikke som pausemaskine, da det trods alt kræver lidt at transportere dem.


Hey Bo helt kanon!! Det ville være super fedt hvis du ville tage din MB med:) det er en fed maskine og du spiller den også godt:)
FPL PÅ Fyn Stenstrup
PINS: TZ . WW . WH2o . AFM . Stellar Wars .
PINS UNDER RENOVERING: STTNG . TAXI LE . HS . Aladdin's Castle .
Brugeravatar

REX

  • Indlæg: 686
  • Tilmeldt: tors 2. maj 2013 15:03
  • Geografisk sted: CPH
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Flipper DM 2014

Indlægman 28. apr 2014 11:27

FlyveHest skrev:Blot en personligt kommentar, selvom jeg godt kan lide en god fodboldkamp, og CL finaler ofte leverer en sådan, synes jeg bestemt at vi skal forsøge at fokusere på hvad det handler om, nemlig DM i pinball.

At de to arrangementer falder oven i hinanden i år er selvfølgeligt lidt uheldigt, men det er svært for arrangører at tage hensyn til alt hvad der foregår ude i den vide verden.

Hvis folk har lyst til at streame kampen på egne enheder, og kan gøre det på en måde så det ikke interferer med turneringen, al magt til dem, men jeg ville personligt blive ret træt af et TV eller anden fælleskignings hardware i turneringslokalet, det vil være en kilde til kontinuerlig forstyrrelse.

Blot min holdning, men hvis arrangørerne påtænker noget fælles CL kigning vil jeg sætte pris på en udmelding før turneringen, så man kan tage sine forholdsregler.


Enig.
/-- ejet: CFTBL x2, HSII, RFM, FH, FT, IM, TF LE Combo, AC DC Pro, TSPP, TZ, IJ, TS, BSD, FS, Mustang LE, , VP, Meteor (1979), Wizard of Oz, Metallica, Bride of Pinbot, Flash (1979), Diner, Dr. Who, Tron Legacy; The Walking Dead LE, Lethal Weapon 3, Star Trek LE

/-- Pinballs i spil derhjemme: Twilight Zone, No Fear, Scared Stiff
Brugeravatar

Poseidon

  • Indlæg: 1301
  • Tilmeldt: ons 28. okt 2009 19:44
  • Geografisk sted: Ramløse nord sj.
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Flipper DM 2014

Indlægman 28. apr 2014 11:34

Hey

Jeg personligt har ikke noget imod at der står en pc eller et fjernsyn der viser CL finale !
Jeg vil alligevel være mere fokuseret på DM :)
Så længe man ikke skal vente på nogen som lige skal se 2 halvleg, vi snakker om 2 x 45 min måske extra tid og en pause... Så er det arr slut....
Kan det få nogen til at komme til DM syns jeg det er fint...
De hardcore CL nørder sidder nok alligevel enten på stadion eller ser den på 200 tommer skærm derhjemme :)

Roald
Pinballs i spil:
Ca 75 stk... Hele lortet kan ses her...
https://pinside.com/pinball/community/p ... collection

Til salg: Kommer løbende når de er klargjort ;)
Brugeravatar

soren

  • Indlæg: 1397
  • Tilmeldt: tirs 11. nov 2008 19:56
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Flipper DM 2014

Indlægman 28. apr 2014 12:12

Starter kampen ikke kl. 21 eller noget i den stil? På det tidspunkt er turneringen vel nok så fremskreden, at der ikke er mere DM at fokusere på for de fleste deltagere.

Hvilket minder mig om...

Lars og HB, har I taget nogle beslutninger om spilformat(er)? Og vil I dele dem med os.
Brugeravatar

REX

  • Indlæg: 686
  • Tilmeldt: tors 2. maj 2013 15:03
  • Geografisk sted: CPH
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Flipper DM 2014

Indlægman 28. apr 2014 13:53

Jeg syntes det er en dårlig ide at man viser CL sådan rent officielt - hvorfor?

Fordi, for dem af os der er flipper nørder, og interesseret i arrangementet, tager det lidt væk fra os.

Eks. - jeg vil gerne spille, tale om flipper, strategier, se andre spille mv. Hvis der vises CL, så er det jo ikke en fjerntliggende tanke at man pludseligt står der og egentlig er lidt alene, og føler sig udenfor, fordi man ikke selv gider se bold, da der dannes en anden "klike" i et andet rum.

Det mener jeg personligt tager lidt væk fra arrangementet - så jeg vil tilslutte mig fly; folk der vil se CL, bør bruge deres smartphones og tabletter, og se det derpå, når de mener de har tid.

Det svarer lidt til at holde bryllup, og så iøvrigt lige fejre en fødselsdag for en anden part imens; det er bare lidt dårlig stil :)
/-- ejet: CFTBL x2, HSII, RFM, FH, FT, IM, TF LE Combo, AC DC Pro, TSPP, TZ, IJ, TS, BSD, FS, Mustang LE, , VP, Meteor (1979), Wizard of Oz, Metallica, Bride of Pinbot, Flash (1979), Diner, Dr. Who, Tron Legacy; The Walking Dead LE, Lethal Weapon 3, Star Trek LE

/-- Pinballs i spil derhjemme: Twilight Zone, No Fear, Scared Stiff

ReidarP

  • Indlæg: 19
  • Tilmeldt: fre 7. dec 2012 14:36
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Flipper DM 2014

Indlægman 28. apr 2014 19:20

Flyvehest: Jeg er ked af at skulle melde afbud med kort varsel.
Kan desværre ikke deltage i DM. Derfor er min plads vel ledig til en anden.

Reidar
Brugeravatar

FlyveHest

  • Indlæg: 774
  • Tilmeldt: ons 11. sep 2013 20:59
  • Geografisk sted: Ballerup, Danmark
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Flipper DM 2014

Indlægman 28. apr 2014 20:05

Hej Reidar, bare for god ordens skyld, jeg er ikke med i arrangørgruppen til dette års DM, men jeg er ganske sikker på de nok skal se dit indlæg her alligevel :)
Billede

HEN

  • Indlæg: 27
  • Tilmeldt: man 14. apr 2014 21:55
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Flipper DM 2014

Indlægtirs 29. apr 2014 18:50

Vi er klar... :D

Henrik Christensen - HEN

Dennis Christensen - DC
Ejer: TZ ep, PZ
ForegåendeNæste

Tilbage til Events

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 22 gæster