SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er lør 27. apr 2024 20:10

Mr. Muscle Challenge 2014 på Bakken

Alle spillemaskine relevante events annonceres her i denne kategori

Redaktør: TheRealEd

  • Forfatter
  • besked

baker-street

  • Indlæg: 176
  • Tilmeldt: man 29. dec 2008 09:00
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Mr. Muscle Challenge 2014 på Bakken

Indlægsøn 24. aug 2014 07:43

håber på billeder Hilsen Baker-street 8)
Brugeravatar

FlyveHest

  • Indlæg: 775
  • Tilmeldt: ons 11. sep 2013 20:59
  • Geografisk sted: Ballerup, Danmark
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Mr. Muscle Challenge 2014 på Bakken

Indlægsøn 24. aug 2014 08:48

Damn det var en fed dag på Bakken, ingen tvivl om det, så der skal lyde et kæmpe bifald herfra til Michael og Henrik for at smide sådan en kanon dag sammen til os allesammen, og jeg synes bestemt ikke vi skal glemme Nina som brugte en hel lørdag på at være revisor for os, og kæmpede bravt med at holde styr på scores, placeringer, grupper og alt det der rent faktisk gør en turnering til en turnering.

Jeg vil lige sige, når man ser på resultatet

ELK skrev:A Finale:
HBC - Brian
ELK - Mads
MAD - Kristian
MIK - Mikkel


er det jo the usual suspects, ja, altså lige med den enkelte undtagelse af MAD, for fanden Kristian, godt spillet, kan se du formåede at holde blusset fra AFM godt igang.

Og, 844 på hammerslaget drenge, fra en udvikler der sidder på sin flade 12 timer i døgnet ;)
Billede

DOC

  • Indlæg: 290
  • Tilmeldt: lør 22. jun 2013 20:57
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Mr. Muscle Challenge 2014 på Bakken

Indlægsøn 24. aug 2014 09:01

Et stort tak skal lyde herfra for en fremragende turnering. Den bød på alt hvad man kunne tænke sig, dog var hjemturen vanskelig gjort af stive næb der myldrede ud fra morgenværts husene :-) glæder mig til næste år. Mvh janus
Brugeravatar

REX

  • Indlæg: 686
  • Tilmeldt: tors 2. maj 2013 15:03
  • Geografisk sted: CPH
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Mr. Muscle Challenge 2014 på Bakken

Indlægsøn 24. aug 2014 10:24

-også tak herfra, det var en kanon turnering. Jeg var hjemme kl 5 AM præcist, så.. tidsplanen holdt da nogenlunde *host*.

Men det var sjovt og udfordrende - og nu vil jeg have fødderne i bad. =)
/-- ejet: CFTBL x2, HSII, RFM, FH, FT, IM, TF LE Combo, AC DC Pro, TSPP, TZ, IJ, TS, BSD, FS, Mustang LE, , VP, Meteor (1979), Wizard of Oz, Metallica, Bride of Pinbot, Flash (1979), Diner, Dr. Who, Tron Legacy; The Walking Dead LE, Lethal Weapon 3, Star Trek LE

/-- Pinballs i spil derhjemme: Twilight Zone, No Fear, Scared Stiff

KristianMAD

  • Indlæg: 70
  • Tilmeldt: tors 30. jan 2014 14:08
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Mr. Muscle Challenge 2014 på Bakken

Indlægsøn 24. aug 2014 10:34

FlyveHest skrev:
ELK skrev:A Finale:
HBC - Brian
ELK - Mads
MAD - Kristian
MIK - Mikkel


er det jo the usual suspects, ja, altså lige med den enkelte undtagelse af MAD, for fanden Kristian, godt spillet, kan se du formåede at holde blusset fra AFM godt igang.


Tak Peter. Tror aldrig jeg har spillet så godt, håber jeg har fået mig et nyt grund niveau!
Og tak for en fed dag med fede maskiner.
Og tak til HBC for at fikse MM, så jeg kunne vinde den maskine :mrgreen:

ELK

  • Indlæg: 1608
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 08:12
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Mr. Muscle Challenge 2014 på Bakken

Indlægsøn 24. aug 2014 10:36

Enig med FLY. Det var en fornøjelse at se Kristian i den grad holde sin egen i en A-finale. Trak virkelig et højt niveau frem da det gjaldt. Et lille gennembrud kan man vel godt kalde det :-) Håber han blot er en af de første i en lang række af nye storstilede fra talentlaboratoriet ;-)
Brugeravatar

soren

  • Indlæg: 1397
  • Tilmeldt: tirs 11. nov 2008 19:56
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Mr. Muscle Challenge 2014 på Bakken

Indlægsøn 24. aug 2014 11:52

Tak for en fed aften i hulen. Tænk engang, at man stod der for 15 år siden og spillede på to af de maskiner. Og - at de i dag ser bedre ud og spiller bedre end dengang!?!

Alle var vist enige om, at slut kl. 04:15 var lige sent nok. Jeg hjælper gerne med at raffinere spilformater, skulle det være en anden gang.

Hep til Michael og crew.

pinball-michael

  • Indlæg: 70
  • Tilmeldt: søn 15. jul 2012 21:59
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Mr. Muscle Challenge 2014 på Bakken

Indlægsøn 24. aug 2014 13:52

Også en stor tak herfra til arrangørerne - flot arrangement og et super line-up.
Efter min mening skulle en turnering dog kunne afvikles over max 10 timer - jeg synes at 12+ er for lang tid at holde fokus, kald mig gerne en spejder:-)
Mvh Michael POP

PS: fedt at lære Star Wars at kende: den voksede for mig i løbet af aftenen. Desuden var det min ilddåb på Medieval Madness - kan ikke rigtig forstå at den er så hypet som den er: AFM er efter min mening meget federe og de minder jo super meget om hinanden
Solid-State - the home of Classic Pinball

guitarnørd

  • Indlæg: 223
  • Tilmeldt: søn 19. sep 2010 22:34
  • Geografisk sted: Mern ved Præstø Sydsjælland
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Mr. Muscle Challenge 2014 på Bakken

Indlægsøn 24. aug 2014 14:02

Godmorgen ;)

Det var sgu stort at vinde sin første tunering og så i Mr. Muscle!!! Tak til Michael og Henrik for at lukke os ind i deres sted på Bakken Det var mit første besøg på Bakken og forhåbenligt ikke det sidste:) det blev dog lidt sent til sidst...
det var lidt af en tur hjem smuk solopgang fik man da set og kl 5.45 var det senge tid ZZZZZZzzzzzzzz......
efter at have været i finalen med Selveste ELK . MIK OG MAD (hvad laver du helt deroppe MAD??) det er nok ikke sidste gang vi før bøvl med dig!! :) ELK OG MIK har vi altid haft bøvl med men igår trak jeg sgu det længste strå til sidst:) FEDT FEDT FEDT FEDT og så med de
præmier.
mon MIK kan tage på, vi får se inden for den nærmeste fremtid :)
Jox var mødt op gjore det bare til en endnu bedre dag:) Roald så mig lidt træt ud men Glad som altid er han jo den gode slapmaster og er der altid til at gøre dagene lidt bedre :) http://www.slapmastertools.com "because you need it and just don´t know it"
Og den sødeste tak LIL min Nuser hun er jo bare Dejlig.

EN FED DAG PÅ BAKKEN !!!! SES

HILSEN HBC

1. Præmie 4000,-.
2. Præmie 1500,-.
3. Præmie 1000,-.
4. Præmie 2 kg chokolade
Senest rettet af guitarnørd søn 24. aug 2014 14:14, rettet i alt 2 gange.
FPL PÅ Fyn Stenstrup
PINS: TZ . WW . WH2o . AFM . Stellar Wars .
PINS UNDER RENOVERING: STTNG . TAXI LE . HS . Aladdin's Castle .
Brugeravatar

Top20

  • Indlæg: 1507
  • Tilmeldt: ons 14. nov 2012 22:20
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Mr. Muscle Challenge 2014 på Bakken

Indlægsøn 24. aug 2014 14:05

Hej Michael og Co.

Gode taler, god kontrol - dejligt med en ny og vigtig arrangør. Det er arrangementerne som er med til at holde gryden i kog.
En lille applaus til Mikkel S, jeg gik i kvallen med. Det var en drøm at se dig spille på stort set alt :).

Tillykke til HBC :). Som Mads skriver, champ - nu fik du det bevist.

Næste gang er det ROBOcop #3. Et løfte fra arrangørerne er det slutter senest 24.30 :).

Tak, håber at se flest muligt tilbage i kælderen tirsdag henimod 20.9
Mine pins - Bally/Williams: CFTBL, FH, TZ, MB, INDY500, WH2O, FT, JB, WC94, FG - STERN: Metalica Pro, Startrek Premium, AC/DC LUCI, Mustang LE, IRONMAN VAULT, TRON, KISS, GOT, Aerosmith, Munsters Premium, Avatar, Walking dead, led Zeppelin, Godzilla - SEGA Godzilla - Gotlieb Monday Night Football
Brugeravatar

junkwavepete

  • Indlæg: 1131
  • Tilmeldt: søn 22. sep 2013 21:26
  • Geografisk sted: 1956 - Frederiksberg C
  • Highscores: 1
    Arcade winning challenges: 0

Re: Mr. Muscle Challenge 2014 på Bakken

Indlægsøn 24. aug 2014 15:56

Tanks' for en fest af et arrangement, det var en LANG og hård dag i går...
Først holder min sig lige ud af A kvalen, desværre... Derefter sparkes man ud af sideturneringen og humøret er HELT i bund! ØV! MEN SÅ... Holder man sig inde i B, og holder et godt niveau hele vejen hjem, til man står med iPad'en i hånden, og et stort fedt smil henover det trætte ansigt :D Tak for kampen, specielt til Thomas/THC, som kæmpede til det sidste for at få 1 pladsen i B!

Billede

Og tak til Michael for et super arrangement, i gjorde det godt, trods lidt skred i tidsplanen ;)

Og selvfølgelig stort tillykke til vinderen i A, men også til min kollega MAD, imponerende spil han hev frem!!!
Pins: Godzilla LE 540-Jackbot-Jurassic Park Pro-Creature-Theatre Of Magic-Frontier-Avengers IQ Pro-Turtles Pro-Led Zeppelin Pro
Sold: Super Mario Bros-AC/DC Pro-The Walking Dead LE 240-The Simpsons Pinball Party-X-Men Pro-X-Men Pro-Demolition Man-Star Trek LE 790-The Addams Family-Guardians PRO-Iron Maiden Pro-Batman: The Dark Knight-RollerCoaster Tycoon-Iron Man-Fish Tales-Terminator 3-Star Wars PRO-Corvette-No Fear

IFPA# 21932
Brugeravatar

Mikkel

  • Indlæg: 622
  • Tilmeldt: man 23. apr 2007 17:14
  • Geografisk sted: København NV
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Mr. Muscle Challenge 2014 på Bakken

Indlægsøn 24. aug 2014 19:45

Forresten så fandt jeg et par sorte briller ude i skoven i går - De lignede meget et par som tidligere blev tabt inde blandt flipperne, men jeg kan ikke huske navnet på den herre der havde tabt dem!

Anyways, hvis nogen mangler et par sorte briller med relativt høj styrke, så ligger de nu hjemme hos mig :)


Rettelse - This guy:
Billede
Senest rettet af Mikkel man 25. aug 2014 08:03, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

FlyveHest

  • Indlæg: 775
  • Tilmeldt: ons 11. sep 2013 20:59
  • Geografisk sted: Ballerup, Danmark
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Mr. Muscle Challenge 2014 på Bakken

Indlægsøn 24. aug 2014 19:50

Godt at se at RUN holder humøret, og måske har været med GAS ovre og snuse til snapsen ;)

Jeg glemte mit eget kamera, og lånte derfor lidt iPhone af MEN, det kom der følgende, fem, billeder ud af, ikke meget, men dog lige nok til at give lidt overblik over de fantastiske faciliteter for dem som ikke var der.

http://imgur.com/a/rvqfU
Billede
Brugeravatar

REX

  • Indlæg: 686
  • Tilmeldt: tors 2. maj 2013 15:03
  • Geografisk sted: CPH
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Mr. Muscle Challenge 2014 på Bakken

Indlægsøn 24. aug 2014 21:20

Tror nu ikke Rune drak, da han kørte hjem - tror bare Rune var i godt humør ;)
/-- ejet: CFTBL x2, HSII, RFM, FH, FT, IM, TF LE Combo, AC DC Pro, TSPP, TZ, IJ, TS, BSD, FS, Mustang LE, , VP, Meteor (1979), Wizard of Oz, Metallica, Bride of Pinbot, Flash (1979), Diner, Dr. Who, Tron Legacy; The Walking Dead LE, Lethal Weapon 3, Star Trek LE

/-- Pinballs i spil derhjemme: Twilight Zone, No Fear, Scared Stiff
Brugeravatar

REX

  • Indlæg: 686
  • Tilmeldt: tors 2. maj 2013 15:03
  • Geografisk sted: CPH
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Mr. Muscle Challenge 2014 på Bakken

Indlægsøn 24. aug 2014 21:21

Fine billeder Fly, men du er jo så høj at det ligner billeder fra et overvågningskamera! :)
/-- ejet: CFTBL x2, HSII, RFM, FH, FT, IM, TF LE Combo, AC DC Pro, TSPP, TZ, IJ, TS, BSD, FS, Mustang LE, , VP, Meteor (1979), Wizard of Oz, Metallica, Bride of Pinbot, Flash (1979), Diner, Dr. Who, Tron Legacy; The Walking Dead LE, Lethal Weapon 3, Star Trek LE

/-- Pinballs i spil derhjemme: Twilight Zone, No Fear, Scared Stiff
ForegåendeNæste

Tilbage til Events

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 184 gæster