SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er søn 28. apr 2024 16:02

Pinlab - bliv en bedre pinball spiller - hver tirsdag 1900

Alle spillemaskine relevante events annonceres her i denne kategori

Redaktør: TheRealEd

  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

TheRealEd

  • Indlæg: 1156
  • Tilmeldt: ons 22. jun 2016 02:10
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - INTERESSERET I PINBALL - KOM HVER TIRSDAG

Indlægsøn 3. jul 2016 21:03

Jeg prøver igen...
Hvor finder man ranglisten, som vi kæmpede om i tirsdags..?
|×[ED ]×|
Brugeravatar

Top20

  • Indlæg: 1507
  • Tilmeldt: ons 14. nov 2012 22:20
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - INTERESSERET I PINBALL - KOM HVER TIRSDAG

Indlægman 4. jul 2016 21:51

Hermed den fortsatte historie i jagten på Pinballmaskinerne her i verdensmesterens land Italien.
Der blev lejet en cykel og jagten gik ind på den WPT jeg vidste var bare 10 min her fra campingpladsen.
Så med 1-euro i lommen og 90 minutters fritid var jeg afsted.

Desværre til endnu en skelsættende oplevelse. For bare 2 år siden var her 6 maskiner - mindst, nu kan jeg desværre konstatere at mindst 5 af dem er væk.

I morgen eller onsdag tager jeg den lange tur på 7 km for at se om de har rømmet øen totalt.
Man begynder at tro Roald har været forbi med sin trailer :).

Et løfte jeg gav mig selv i dag efter endnu en forgæves tur var, at for hber maskine der mangler kommer der en ny i Pinlab :).

Mere følger, og jeg håber andre senere byder ind med lidt fra deres ferie.
Mine pins - Bally/Williams: CFTBL, FH, TZ, MB, INDY500, WH2O, FT, JB, WC94, FG - STERN: Metalica Pro, Startrek Premium, AC/DC LUCI, Mustang LE, IRONMAN VAULT, TRON, KISS, GOT, Aerosmith, Munsters Premium, Avatar, Walking dead, led Zeppelin, Godzilla - SEGA Godzilla - Gotlieb Monday Night Football
Brugeravatar

REX

  • Indlæg: 686
  • Tilmeldt: tors 2. maj 2013 15:03
  • Geografisk sted: CPH
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - INTERESSERET I PINBALL - KOM HVER TIRSDAG

Indlægtirs 5. jul 2016 00:08

Ville gerne byde ind, men har ikke ferie. Såeh..der står et par maskiner i min kælder, og ..de virker. :)

Men godt du skriver Bo - du må supplere op med billeder af erobringerne, også dem uden GC!
/-- ejet: CFTBL x2, HSII, RFM, FH, FT, IM, TF LE Combo, AC DC Pro, TSPP, TZ, IJ, TS, BSD, FS, Mustang LE, , VP, Meteor (1979), Wizard of Oz, Metallica, Bride of Pinbot, Flash (1979), Diner, Dr. Who, Tron Legacy; The Walking Dead LE, Lethal Weapon 3, Star Trek LE

/-- Pinballs i spil derhjemme: Twilight Zone, No Fear, Scared Stiff

AND

  • Indlæg: 97
  • Tilmeldt: søn 18. okt 2015 10:14
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - INTERESSERET I PINBALL - KOM HVER TIRSDAG

Indlægtirs 5. jul 2016 16:20

Hej Bo. Jeg kan godt forstå, at du er frustreret over, at Italienerne har fjernet alle deres flippermaskiner. Meeen din reaktion virker en smule ekstrem. Du skal dog have ros for planlægningen, det er svært at få brandstiftelser til at ligne en udskyldig ulykke.
http://politiken.dk/rejser/nyheder/ECE3 ... evakueret/
Brugeravatar

REX

  • Indlæg: 686
  • Tilmeldt: tors 2. maj 2013 15:03
  • Geografisk sted: CPH
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - INTERESSERET I PINBALL - KOM HVER TIRSDAG

Indlægtirs 5. jul 2016 17:00

hehehe
/-- ejet: CFTBL x2, HSII, RFM, FH, FT, IM, TF LE Combo, AC DC Pro, TSPP, TZ, IJ, TS, BSD, FS, Mustang LE, , VP, Meteor (1979), Wizard of Oz, Metallica, Bride of Pinbot, Flash (1979), Diner, Dr. Who, Tron Legacy; The Walking Dead LE, Lethal Weapon 3, Star Trek LE

/-- Pinballs i spil derhjemme: Twilight Zone, No Fear, Scared Stiff

ELK

  • Indlæg: 1608
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 08:12
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - INTERESSERET I PINBALL - KOM HVER TIRSDAG

Indlægons 6. jul 2016 21:41

Jeg holder ferie med Den Gamle Champ Lars LAJ. Vi fandt en hel kælder fyldt med flippermaskiner!

Vi giver den max spade!

Billede
Brugeravatar

REX

  • Indlæg: 686
  • Tilmeldt: tors 2. maj 2013 15:03
  • Geografisk sted: CPH
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - INTERESSERET I PINBALL - KOM HVER TIRSDAG

Indlægfre 8. jul 2016 22:22

Billede
/-- ejet: CFTBL x2, HSII, RFM, FH, FT, IM, TF LE Combo, AC DC Pro, TSPP, TZ, IJ, TS, BSD, FS, Mustang LE, , VP, Meteor (1979), Wizard of Oz, Metallica, Bride of Pinbot, Flash (1979), Diner, Dr. Who, Tron Legacy; The Walking Dead LE, Lethal Weapon 3, Star Trek LE

/-- Pinballs i spil derhjemme: Twilight Zone, No Fear, Scared Stiff
Brugeravatar

REX

  • Indlæg: 686
  • Tilmeldt: tors 2. maj 2013 15:03
  • Geografisk sted: CPH
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - INTERESSERET I PINBALL - KOM HVER TIRSDAG

Indlægfre 8. jul 2016 22:23

Det går fint for nogen her i sverige - og P A og SMI tog tidligt hjem !
/-- ejet: CFTBL x2, HSII, RFM, FH, FT, IM, TF LE Combo, AC DC Pro, TSPP, TZ, IJ, TS, BSD, FS, Mustang LE, , VP, Meteor (1979), Wizard of Oz, Metallica, Bride of Pinbot, Flash (1979), Diner, Dr. Who, Tron Legacy; The Walking Dead LE, Lethal Weapon 3, Star Trek LE

/-- Pinballs i spil derhjemme: Twilight Zone, No Fear, Scared Stiff

ELK

  • Indlæg: 1608
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 08:12
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - INTERESSERET I PINBALL - KOM HVER TIRSDAG

Indlæglør 9. jul 2016 00:04

Sådan Danmark!

Et helt hold af friske fyre sparkede weekenden i gang hos Lund Pinball Academy denne fredag. 26 players i alt. Heraf 10 danskere! Og så blev der ellers skruet op for varmen:

Men ærlig talt. Svensken gjorde det nu meget godt på hemmaplan. Efter matchspil kval blev vi inddelt i tre divisioner. A, B og C. Og resultatet. Tjo...

Vinder af C-division: Emil E H, Denmark
Vinder af B-division: Mik REX, Denmark
Vinder af A-division: Mads ELK, Danmark

Billede

All your KEX are belong to us!

Kom igen Sweden. ;-)
Brugeravatar

KimG

  • Indlæg: 629
  • Tilmeldt: tors 18. jul 2013 23:32
  • Geografisk sted: Kbh V
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - INTERESSERET I PINBALL - KOM HVER TIRSDAG

Indlæglør 9. jul 2016 09:54

Damn - den gl WIZ spillede helt formidabelt ! Det lover godt for EM. Og for landsholdet.
(Men helt ærligt: gule trøjer ??)
KIM
Brugeravatar

Poseidon

  • Indlæg: 1301
  • Tilmeldt: ons 28. okt 2009 19:44
  • Geografisk sted: Ramløse nord sj.
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - INTERESSERET I PINBALL - KOM HVER TIRSDAG

Indlægsøn 10. jul 2016 11:00

Stærkt drenge...godt gået ... Vi tager Skåne tilbage...
Men kun hvis vi laver LPA om til DPA :)

/Roald
Pinballs i spil:
Ca 75 stk... Hele lortet kan ses her...
https://pinside.com/pinball/community/p ... collection

Til salg: Kommer løbende når de er klargjort ;)
Brugeravatar

junkwavepete

  • Indlæg: 1131
  • Tilmeldt: søn 22. sep 2013 21:26
  • Geografisk sted: 1956 - Frederiksberg C
  • Highscores: 1
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - INTERESSERET I PINBALL - KOM HVER TIRSDAG

Indlægtirs 12. jul 2016 14:06

Hvis folk ikke har spottet det, er der åbent i Fonzy's kælder på Nørrebro idag, nu hvor Pinlab holder sommerferie :)

Fra kl 16-23
Pins: Godzilla LE 540-Jackbot-Jurassic Park Pro-Creature-Theatre Of Magic-Frontier-Avengers IQ Pro-Turtles Pro-Led Zeppelin Pro
Sold: Super Mario Bros-AC/DC Pro-The Walking Dead LE 240-The Simpsons Pinball Party-X-Men Pro-X-Men Pro-Demolition Man-Star Trek LE 790-The Addams Family-Guardians PRO-Iron Maiden Pro-Batman: The Dark Knight-RollerCoaster Tycoon-Iron Man-Fish Tales-Terminator 3-Star Wars PRO-Corvette-No Fear

IFPA# 21932
Brugeravatar

Top20

  • Indlæg: 1507
  • Tilmeldt: ons 14. nov 2012 22:20
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - INTERESSERET I PINBALL - KOM HVER TIRSDAG

Indlægtirs 12. jul 2016 15:23

Ferie og ferie - efter en stor Pinball fiasko i Italien er turen nu kommet til den stolte pinball nation Tyrkiet (med hele 2 registrerede IFPA spillere).
Her i Side fandt jeg sidste år en nogenlunde velspillende Transformers.
DEN stod der endnu, og lykkelig som jeg var med 30 min på lommen gik jeg ned for at spille på den. Men ak, den virkede ikke.
Desperat spurgte jeg om jeg skulle kigge på den - de sagde ok, men at den ikke havde virket i månedsvis. Det tog mig ca 3,5 min. og nu spiller den perfekt :). Der var kun 3 kugler i den og der skulle være 4. Den fejl havde ingen af dem kunne finde og som tak fik jeg 10 tokens.

Jeg spurgte om de vidste noget om andre maskiner i nærheden, og minsandten står der en Shrek bare 15 min herfra - spændende.

Det er åbenbart et godt sted her i Side for moderne Pinball - hvor heldig har man lov at være :).

Bo
Mine pins - Bally/Williams: CFTBL, FH, TZ, MB, INDY500, WH2O, FT, JB, WC94, FG - STERN: Metalica Pro, Startrek Premium, AC/DC LUCI, Mustang LE, IRONMAN VAULT, TRON, KISS, GOT, Aerosmith, Munsters Premium, Avatar, Walking dead, led Zeppelin, Godzilla - SEGA Godzilla - Gotlieb Monday Night Football

hskov

  • Indlæg: 534
  • Tilmeldt: man 25. aug 2008 18:22
  • Geografisk sted: Horsens
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - INTERESSERET I PINBALL - KOM HVER TIRSDAG

Indlægtirs 12. jul 2016 15:57

Top20 skrev:Der var kun 3 kugler i den og der skulle være 4. Den fejl havde ingen af dem kunne finde og som tak fik jeg 10 tokens.


Så var det da godt du lige havde sådan en ekstra kugle i lommen ;)

ELK

  • Indlæg: 1608
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 08:12
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - INTERESSERET I PINBALL - KOM HVER TIRSDAG

Indlægfre 15. jul 2016 19:40

Herligt Bo med løbende nyt fra dansk pinballs ferierende journey man!

Efter Danmarks store sejr i Lund er jeg selv søgt endnu dybere ind i broderlandet i håb om at finde reel modstand. Og det ser ud til at være lykkedes. I morgen lørdag står den på Smålands Monadstævling i Sävsjō!

Udover de sædvanlige stærke lokale har turneringen i denne måned tiltrukket stjernespillere som Johan JG fra nord og Christian INK fra vest. Det er i øvrigt INK'en der ejer Nordeuropas sprødeste Pinball-kælder i Borås - ja Pinlab er desværre stadig kun på delt andenplads sammen med Nørrebros Flipperkælder - der har en TX Sector!! ;-) . Tror det bliver en fest! Hvis nogle danskere er i området så overvej at kigge forbi - turneringen er yderst populær og lige nu helt udsolgt inkl. venteliste - men de svenskere har et helt særligt ry for at melde afbud i sidste øjeblik (efter fredag aften) så der er sikkert en god chance for at deltage. Læs mere her:

http://www.svenskaflippersallskapet.com ... ic=23017.0
ForegåendeNæste

Tilbage til Events

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: KDJ og 150 gæster