SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er tors 28. mar 2024 17:10

Pinlab - bliv en bedre pinball spiller - hver tirsdag 1900

Alle spillemaskine relevante events annonceres her i denne kategori

Redaktør: TheRealEd

  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

soren

  • Indlæg: 1397
  • Tilmeldt: tirs 11. nov 2008 19:56
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - Det nye Pinlab 3.0

Indlægman 3. feb 2014 12:22

Opsætninger som denne afhænger ikke blot at hvilken software maskinen har installeret samt det pre-set der er valgt. Det afhænger også af hvilket region der er valgt for maskinen via DIP på CPU boardet. Ergo kan det være ret svært at vide på forhånd.

Jeg har spillet andre STTNG hvor man kunne vælge lock ved Ball 3 start. Ergo en sikker multiball i hvert spil. Smart, eller?

Det er noget man som arrangør bør være åben omkring. Men selv når der bliver informeret om dette, kan det være svært som spiller at have overblik og lure konsekvensen.

Pas lidt på med anbefalinger. Maskiner i US har altid US region og software.
Brugeravatar

Sumez

  • Indlæg: 231
  • Tilmeldt: søn 9. jan 2011 22:42
  • Geografisk sted: København NV
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - Det nye Pinlab 3.0

Indlægtirs 4. feb 2014 10:01

FlyveHest skrev:
Top20 skrev:Mine pins - CFTBL, FH, TZ, MB, Metalica Premium, AC/DC Pro, STERN Startrek


Nådada ;)

Fantastisk maskine! Muligvis den bedste flipper, der nogensinde er lavet? :P
Brugeravatar

REX

  • Indlæg: 686
  • Tilmeldt: tors 2. maj 2013 15:03
  • Geografisk sted: CPH
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - Det nye Pinlab 3.0

Indlægtirs 4. feb 2014 10:12

Sumez: Aaaaaaaaaaaaaarh mon dog. Den er fed, men jeg tror det er et spørgsmål om smag :)
/-- ejet: CFTBL x2, HSII, RFM, FH, FT, IM, TF LE Combo, AC DC Pro, TSPP, TZ, IJ, TS, BSD, FS, Mustang LE, , VP, Meteor (1979), Wizard of Oz, Metallica, Bride of Pinbot, Flash (1979), Diner, Dr. Who, Tron Legacy; The Walking Dead LE, Lethal Weapon 3, Star Trek LE

/-- Pinballs i spil derhjemme: Twilight Zone, No Fear, Scared Stiff

DOC

  • Indlæg: 290
  • Tilmeldt: lør 22. jun 2013 20:57
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - Det nye Pinlab 3.0

Indlægtirs 4. feb 2014 11:11

Halløj Pinlab. Jeg er desværre forhindret i at møde kl 1915 til åbningen af jeres flotte laboratorie, men kan nå det til kl 20 - er det så stadig muligt at deltage i aftenens turnering ? Hvis ikke kan man så komme forbi alligevel og spille på de maskiner der måtte være ledige. Mvh janus

Topper

  • Indlæg: 125
  • Tilmeldt: fre 30. apr 2010 16:19
  • Geografisk sted: Frederiksberg
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - Det nye Pinlab 3.0

Indlægtirs 4. feb 2014 14:24

Det kan du lige tro, Janus!

Vi ses i aften:)

TWS/The Pinlab
Tag: TWS
Pins: AFM, IM (first production run), FB (1972), Safe Cracker
Co-owned pins: Centaur
Brugeravatar

REX

  • Indlæg: 686
  • Tilmeldt: tors 2. maj 2013 15:03
  • Geografisk sted: CPH
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - Det nye Pinlab 3.0

Indlægons 5. feb 2014 00:42

Det var så, ekstremt, sindssygt fedt. Tak Pinlab - det holder 100%, og al jeres hårde arbejde kunne tydeligt ses.

Til jer der ikke kom til åbningen: Ne-neee-neee-nee.. i gik godt nok glip af en dejlig aften :)

- Og det skal fejres med et lille digt:

Alle børnene hyggede og spillede flippermaskine
undtagen ROA
for han røg hurtigt ud og endte i baren alene

;)
/-- ejet: CFTBL x2, HSII, RFM, FH, FT, IM, TF LE Combo, AC DC Pro, TSPP, TZ, IJ, TS, BSD, FS, Mustang LE, , VP, Meteor (1979), Wizard of Oz, Metallica, Bride of Pinbot, Flash (1979), Diner, Dr. Who, Tron Legacy; The Walking Dead LE, Lethal Weapon 3, Star Trek LE

/-- Pinballs i spil derhjemme: Twilight Zone, No Fear, Scared Stiff
Brugeravatar

LJK.

  • Indlæg: 293
  • Tilmeldt: lør 27. okt 2007 23:02
  • Geografisk sted: Odense
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - Det nye Pinlab 3.0

Indlægons 5. feb 2014 01:57

Hej tak for en super aften i det nye super fede pinlab.
Stort tillykke til HBC med sejren. Dejligt at Fyn med det samme fik sat et præg på pinlab 3,0 selv om Brian er fynsk emigrant.
Håber at se rigtig mange d.24/5 til flipper dm i Stenstrup.
Mvh. Lars Juul
Mine pins: Terminator 2. Dialed in le.
Pins på vej:
Maskiner tilsalg:
Maskiner ønskes: RCT.
Brugeravatar

Poseidon

  • Indlæg: 1301
  • Tilmeldt: ons 28. okt 2009 19:44
  • Geografisk sted: Ramløse nord sj.
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - Det nye Pinlab 3.0

Indlægons 5. feb 2014 02:18

nos2k skrev:Det var så, ekstremt, sindssygt fedt. Tak Pinlab - det holder 100%, og al jeres hårde arbejde kunne tydeligt ses.

Til jer der ikke kom til åbningen: Ne-neee-neee-nee.. i gik godt nok glip af en dejlig aften :)

- Og det skal fejres med et lille digt:

Alle børnene hyggede og spillede flippermaskine
undtagen ROA
for han røg hurtigt ud og endte i baren alene

;)


Mik din knallert... Du er også elendig til at digte :)
Jeg gjorde mig ikk god, kun for at i kunne hygge jer !
Og desuden var jeg ikke alene i baren på noget tidspunkt ;) ( en virkelig fed bar )

Mvh TAX (the artist formerly known as ROA)
Pinballs i spil:
Ca 75 stk... Hele lortet kan ses her...
https://pinside.com/pinball/community/p ... collection

Til salg: Kommer løbende når de er klargjort ;)

ELK

  • Indlæg: 1608
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 08:12
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - Det nye Pinlab 3.0

Indlægons 5. feb 2014 03:07

Thank you pinball playeeeers!! :-)

Pinlab 3.0 Grand Opening var et brag!

Det der for alvor får det ud over rampen er jer - verdens bedste gæster. Simpelthen. 60 mand + var mødt op for at modsætte sig hvad der ellers skulle have været en almindelig kold tirsdag aften i februar. God stemning og masser af pinball! 47 dystede på de 18 maskiner og der var både champagne, store smil og rendyrket ærgrelse undervejs.

Tak fordi I gik til den, tak for gaverne - og tak for alle de utrolig mange fine kommentarer om stedet i kom med i løbet af aftenen. Vi er stolte over det - men mest bare glade for at I gider komme og spille pinball med os.

Resultater fra vores Grand Opening - den største Tuesday Night Live ever - og den første i Pinlab 3.0:

A Finale
HBC - Brian
ELK - Mads
MIK - Mikkel
M P - Morten

B Finale
PA - Peter
KIM - Kim
LPN - Laust
DYR - Janus

Tillykke til Brian og Peter! Stærkt. Særligt af den talentfulde HBC - der spillede lækkert hele aftenen. 46 mand blev sat af det unge hvide håb. Heriblandt samtlige seks af Pinlabs pinball-brødre og hele landsholdet inklusiv to netop hjemvendt fra et træningsophold i Californien. Vi må give LJK ret - endnu en sejr for den fynske pinball skole! Og hvor bliver det spændende - både nu på lørdag til første afdeling af Danmarks Pinball Tour 2014, ROBOKUP - og til maj når der skal spiller DM på HBC's egen hjemmebane på Fyn :-o Både Peter og Brian fik skrevet deres tags på vores nye væg - og stak afsted med store Toblerones og lommerne fyldt med selvtillid.

Vi håber at se jer alle mange tirsdage fremover - og måske allerede på lørdag, hvor der skal dystes om mere ære - og tilmed point til Verdensranglisten.

Tak for det! :-)

Mads - og drengene bag Pinlab

PS. Tak fordi der også var omtanke og overskud til at smide lidt mønt til Kasper og Bettinas ufødte datter. Kasper var pinballspiller og skulle have været med i aften - men hans bror og ham omkom i en lavine for nogle dage siden. 1310 kr. blev det til. Beløbet bliver overført og vi lægger en lille buket og et kort ved begravelsen på torsdag.
Brugeravatar

FlyveHest

  • Indlæg: 774
  • Tilmeldt: ons 11. sep 2013 20:59
  • Geografisk sted: Ballerup, Danmark
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - Det nye Pinlab 3.0

Indlægons 5. feb 2014 08:41

Jeg synes det var fedt at i formåede at holde på hemmeligheden helt indtil åbning, selvom der var et par enkelte hvor stoltheden over det skabte kriblede så meget at der var LIGE ved at blive givet et lille preview, men der blev dog holdt stand.

Hold kæft en entré, at træde ned i en kælderskakt, gå igennem noget der mest minder om den bagerste del af en gammel lagerhal, og så træde ind i hvad der nok bedst kan beskrives som pinball himmerige, ja, det var en oplevelse der længe vil stå brændt fast på nethinden.

Tusind tak til alle jer Pinlab brødre der med slid og slæb og hård indsats har frembragt en bundsolid base for os pinball nørder at tilbringe tid i, og det faktum at vi kan få lov at komme der i hvert fald 10 år endnu giver jo en dejlig ro i maven.

Det er sgu for fedt, og tænk, man får allerede fornøjelsen igen på lørdag, det er gråt og det er vinter, men livet er sgu herligt :D

Og Mik, bare husk hvem der griner sidst når Roald og jeg vinker til dig oppe i baren, mens vi plunger i A finalen på lørdag ;)
Billede
Brugeravatar

REX

  • Indlæg: 686
  • Tilmeldt: tors 2. maj 2013 15:03
  • Geografisk sted: CPH
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - Det nye Pinlab 3.0

Indlægons 5. feb 2014 09:12

FlyveHest skrev:Og Mik, bare husk hvem der griner sidst når Roald og jeg vinker til dig oppe i baren, mens vi plunger i A finalen på lørdag ;)


Plunger i A finalen? Årh pis.. skal vi nu spille STTNG igen.. :oops:
/-- ejet: CFTBL x2, HSII, RFM, FH, FT, IM, TF LE Combo, AC DC Pro, TSPP, TZ, IJ, TS, BSD, FS, Mustang LE, , VP, Meteor (1979), Wizard of Oz, Metallica, Bride of Pinbot, Flash (1979), Diner, Dr. Who, Tron Legacy; The Walking Dead LE, Lethal Weapon 3, Star Trek LE

/-- Pinballs i spil derhjemme: Twilight Zone, No Fear, Scared Stiff
Brugeravatar

Poseidon

  • Indlæg: 1301
  • Tilmeldt: ons 28. okt 2009 19:44
  • Geografisk sted: Ramløse nord sj.
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - Det nye Pinlab 3.0

Indlægons 5. feb 2014 09:21

Peter .... Jeg kunne ikk ha sagt det bedre selv :)
Giv lige Mik (Rest In Peace) RIP et klap på skulderen, når i ser ham sidde i baren på lørdag og suge endnu mere DAMP ind til de to hjerneceller end der er i forvejen ;)

TAX
Pinballs i spil:
Ca 75 stk... Hele lortet kan ses her...
https://pinside.com/pinball/community/p ... collection

Til salg: Kommer løbende når de er klargjort ;)
Brugeravatar

REX

  • Indlæg: 686
  • Tilmeldt: tors 2. maj 2013 15:03
  • Geografisk sted: CPH
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - Det nye Pinlab 3.0

Indlægons 5. feb 2014 10:32

Poseidon skrev:Peter .... Jeg kunne ikk ha sagt det bedre selv :)
Giv lige Mik (Rest In Peace) RIP et klap på skulderen, når i ser ham sidde i baren på lørdag og suge endnu mere DAMP ind til de to hjerneceller end der er i forvejen ;)

TAX


Du siger to hjerneceller som om det er en hån? Har ikke brug for mere.

Venstre hjernecelle, venstre flipper, højre hjernecelle, højre flipper.

:mrgreen:
/-- ejet: CFTBL x2, HSII, RFM, FH, FT, IM, TF LE Combo, AC DC Pro, TSPP, TZ, IJ, TS, BSD, FS, Mustang LE, , VP, Meteor (1979), Wizard of Oz, Metallica, Bride of Pinbot, Flash (1979), Diner, Dr. Who, Tron Legacy; The Walking Dead LE, Lethal Weapon 3, Star Trek LE

/-- Pinballs i spil derhjemme: Twilight Zone, No Fear, Scared Stiff
Brugeravatar

Fonzy

  • Indlæg: 578
  • Tilmeldt: ons 19. sep 2007 19:33
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - Det nye Pinlab 3.0

Indlægons 5. feb 2014 11:01

Jeg er ked af at jeg ikke kunne være med til at opleve jeres åbning men glæder mig til at være med på lørdag.


ELK skrev:PS. Tak fordi der også var omtanke og overskud til at smide lidt mønt til Kasper og Bettinas ufødte datter. Kasper var pinballspiller og skulle have været med i aften - men hans bror og ham omkom i en lavine for nogle dage siden. 1310 kr. blev det til. Beløbet bliver overført og vi lægger en lille buket og et kort ved begravelsen på torsdag.


Kasper arbejdede iøvrigt hos Copenhagen Skatepark og har en stor del af æren for at der står flippermaskiner derinde. Han var altid en stor hjælp med hensyn til at holde maskinerne i orden så andre kunne ha så meget glæde af dem som muligt.
Maskinerne vil blive tømt og alle de mønter i har smidt i maskinerne vil, sammen med min personlige donation og det beløb i samlede igår, gå til de efterladte.
Brugeravatar

LAU

  • Indlæg: 297
  • Tilmeldt: tors 3. jan 2013 08:47
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - Det nye Pinlab 3.0

Indlægons 5. feb 2014 12:10

kære pinlab-boys - tak for i aftes og igen tillykke med indvielsen ... hold da fast for et sted og sikke mange nye ansigter - potentialet er jo kæmpe ... jeg blev helt slået ud :mrgreen:

vi ses igen på lørdag kl 12
ForegåendeNæste

Tilbage til Events

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 28 gæster