SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er lør 27. apr 2024 09:17

12.4.2014 RCS4 - Protect the innocent

Alle spillemaskine relevante events annonceres her i denne kategori

Redaktør: TheRealEd

  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

Top20

  • Indlæg: 1507
  • Tilmeldt: ons 14. nov 2012 22:20
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: 12.4.2014 RCS4 - Protect the innocent

Indlæglør 12. apr 2014 08:25

Hej Gutter, maskinerne er stillet op - glassene er pudset - scorearkene er lavet - køleskabet er fyldt.
Man skulle næsten tro vi havde prøvet det før :)
Nu mangler vi bare 44 Pinball spillere med lysten til at vinde ROBO #2.
Typiske favoritter HBC og ELK - outsidere CAR, M P og LAJ. Darkhorse KIM og P A. Time Will show

Bo og Roald
Mine pins - Bally/Williams: CFTBL, FH, TZ, MB, INDY500, WH2O, FT, JB, WC94, FG - STERN: Metalica Pro, Startrek Premium, AC/DC LUCI, Mustang LE, IRONMAN VAULT, TRON, KISS, GOT, Aerosmith, Munsters Premium, Avatar, Walking dead, led Zeppelin, Godzilla - SEGA Godzilla - Gotlieb Monday Night Football

ELK

  • Indlæg: 1608
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 08:12
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: 12.4.2014 RCS4 - Protect the innocent

Indlægsøn 13. apr 2014 08:55

Tak tak tak for en suuuuper aften!

Holy smack det er en fornøjelse at spille flipperturneringer i Danmark for tiden. Bo og Roald havde igen sørget for et top lækkert set up i Pinlab med et fantastisk mix af maskiner i rigtig fin stand. Stemningen var formidable og kendetegnende var det, at selv efter mere end 12 timers pinball så var der lidt ærgrelse blandt de sidste spillere kl. 0045 over at vi skulle slukke for i aften :-)

Kæmpe tillykke til vinderne! Og til alt det rigtig flotte flipper der blev spillet hele vejen igennem. De lokale drenge dominerede i nogen grad billedet - og svenskerne (og grækerne!) havde det svært. Særlig imponeret var jeg af tidligere stormester og tre-fire gange Danmarksmester Lars LAJ Ørskov, der spillede som var han igen i jazzbyen Chicago i 1998.

Jeg fik glæden af at gå semifinalerunden med manden (der så helt naturligt blev min sidste) og selv om han efterhånden har svært ved både at se og høre og strække højre ben helt ud, så spiller han de drop targets som var det et piano. I går rakte det dog alligevel kun til en flot andenplads. For det var ikke kun de gamle kæmper, der blev vakt til live i de fine omgivelser. Også et par af fremtidens navne lyste.

Vinderen Bo BOM Mertins, der kun har været i gamet i få år (men hvilke år) spillede som en pro og vandt fortjent det hele efter totalt af have ejet finalen (mod også det unge hvide håb Brian HBC og Roald TAX). Og Roald - The Slapmeister - er måske den sidste mand man bliver nød til at fremhæve. Hvor er det stærkt at se en pinballspiller med så meget energi og virkelyst. Som den eneste kvalificerede han sig til finalen i både Main og Side og undervejs var han altså også mekaniker på flere af maskinerne, mens han også var med til i sikker stil at afvikle hele turneringen. Og nå ja - så hører det vel med til historien at Roald er første mand i laboratoriet om morgenen hvor han dobbeltjekket, at alle maskiner spiller som de skal, og den sidste mand der går efter at have ryddet dåserne og slukket lyset. We love you Slapmeister!

Tillykke også til Johannes der løb med B-titlen - og alle jer andre der var lige ved at vinde det hele, hvis bare lige i havde ramt de sidste to skud i manglede i det afgørende spil ;-)

Det bliver spændende at se de samlede resultater fra Protect The Innocent - og den samlede stilling i Robocup turen. Og hvor er det herligt flere af os ses igen i laboratoriet til Tuesday Night Live de kommende tirsdage - og vel alle sammen til det store brag af et DM på Fyn allerede i maj.

Tak

Mads

PS. Så går der også rygter om at der vil blive sat klovdyr ud i København og omegn så de stolte jægere har noget at gå efter i sommerferien ;-) Mere om det senere.
Brugeravatar

FlyveHest

  • Indlæg: 775
  • Tilmeldt: ons 11. sep 2013 20:59
  • Geografisk sted: Ballerup, Danmark
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: 12.4.2014 RCS4 - Protect the innocent

Indlægsøn 13. apr 2014 10:48

Så har man fået øjne, det tærer godt på kræfterne med 12 timers pinball, og lad mig sige en kæmpe tak til BOM, TAX og Rasmus (Og ELKen på anden violin) for atter en gang at være drivkræfterne bag en top-notch turnering hvor vi andre bare dukker op og spiller pinball til vi næsten ikke kan stå på benene mere, det er virkeligt værdsat!

Pinballwise ses der frem til dansker-turen til LPA om ikke så længe, men i højere grad DM, hvor det bliver spændende at komme ud og opleve lidt andre maskiner end vi ser i Pinlab.

Og apropos, vi ses selvfølgeligt på tirsdag :)
Billede
Brugeravatar

Donkey

  • Indlæg: 726
  • Tilmeldt: lør 19. jun 2010 01:03
  • Geografisk sted: København N
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: 12.4.2014 RCS4 - Protect the innocent

Indlægsøn 13. apr 2014 17:04

Mødte til direktør tid, og spillede som en rookie. Det må blive en ommer her fra. Tak for en god dag, og tillykke til vinderne!

P.S. Til næste Roboturnering kan jeg fortælle at jeg stadig vil være vegetar, og ville sætte pris på noget vegetar mad. Ellers snupper jeg en pose med og tager alle kagerne med i tasken, så er i advaret :wink:
http://www.killscreen.dk - Spilblog om public gaming, arcade, pinball og events!

JAN

  • Indlæg: 285
  • Tilmeldt: tirs 12. okt 2010 09:02
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: 12.4.2014 RCS4 - Protect the innocent

Indlægsøn 13. apr 2014 19:22

Tack för en mycket bra och trevlig tävling.

Vi ses på LPA om ett par veckor.
Brugeravatar

Top20

  • Indlæg: 1507
  • Tilmeldt: ons 14. nov 2012 22:20
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: 12.4.2014 RCS4 - Protect the innocent

Indlægsøn 13. apr 2014 20:30

Kære alle - tak for en god turnering. Det er en fornøjelse at arrangere noget når folk er glade, koncentrerede og har det sjovt.
Vi får gjort resultaterne op for main og side i morgen aften og lægger det i tråden.
Den samlede ROBO stilling bliver opdateret, og husk, det gælder en flot Flippermaskine som ROA arbejder på bliver en smuk udgave af den legendariske ROBOCOP fra 89 :).

Tak igen - vi glæder os til ROBO #3, nu med vegetaralternativ til THS :)

BOM
Mine pins - Bally/Williams: CFTBL, FH, TZ, MB, INDY500, WH2O, FT, JB, WC94, FG - STERN: Metalica Pro, Startrek Premium, AC/DC LUCI, Mustang LE, IRONMAN VAULT, TRON, KISS, GOT, Aerosmith, Munsters Premium, Avatar, Walking dead, led Zeppelin, Godzilla - SEGA Godzilla - Gotlieb Monday Night Football
Brugeravatar

REX

  • Indlæg: 686
  • Tilmeldt: tors 2. maj 2013 15:03
  • Geografisk sted: CPH
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: 12.4.2014 RCS4 - Protect the innocent

Indlægman 14. apr 2014 00:26

Tak for en rigtig fin turnering der virkeligt løb smukt af stablen - som altid. Jeres hårde arbejde værdsættes virkeligt - tillykke til BOM med den velfortjente sejr der må have lettet presset lidt, og vi ses tirsdag! :)
/-- ejet: CFTBL x2, HSII, RFM, FH, FT, IM, TF LE Combo, AC DC Pro, TSPP, TZ, IJ, TS, BSD, FS, Mustang LE, , VP, Meteor (1979), Wizard of Oz, Metallica, Bride of Pinbot, Flash (1979), Diner, Dr. Who, Tron Legacy; The Walking Dead LE, Lethal Weapon 3, Star Trek LE

/-- Pinballs i spil derhjemme: Twilight Zone, No Fear, Scared Stiff
Brugeravatar

Danniboy

  • Indlæg: 675
  • Tilmeldt: man 17. aug 2009 18:06
  • Geografisk sted: Easterbronx
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: 12.4.2014 RCS4 - Protect the innocent

Indlægman 14. apr 2014 07:50

Ærgeligt man ikke kunne komme, det lyder igen som et super arrangement styret med hård hånd af ildsjælene fra Pinlab, som selv om jeg ikke var med skal have en stor applaus for at jeg trods alt kan side og ærge mig over jeg ikke kunne komme.

Jeg satser på at mange er optaget I påskeferien, og ikke kommer I Pinlab på Tirsdag og A-væggen således bliver min til at gøre beskidt :D
Pins: Aerosmith, Flash, På vej: Iron Maiden
Ejet: Austin Powers, Fish Tales, Pinbot, Millionaire, Embryon, Cherokee
Brugeravatar

junkwavepete

  • Indlæg: 1131
  • Tilmeldt: søn 22. sep 2013 21:26
  • Geografisk sted: 1956 - Frederiksberg C
  • Highscores: 1
    Arcade winning challenges: 0

Re: 12.4.2014 RCS4 - Protect the innocent

Indlægman 14. apr 2014 13:19

Som de andre siger, hold nu op for et arrangement... Det var en fææææst at få lov til endnu engang at tæve jeres maskiner i 12 timer i streg :P

Tak til Pinlab og drengene der får tandhjulene til at spinne, som en super spinner på JM!

Vi ses i morgen til endnu en aften, in the name of the silver ballsssss...
Pins: Godzilla LE 540-Jackbot-Jurassic Park Pro-Creature-Theatre Of Magic-Frontier-Avengers IQ Pro-Turtles Pro-Led Zeppelin Pro
Sold: Super Mario Bros-AC/DC Pro-The Walking Dead LE 240-The Simpsons Pinball Party-X-Men Pro-X-Men Pro-Demolition Man-Star Trek LE 790-The Addams Family-Guardians PRO-Iron Maiden Pro-Batman: The Dark Knight-RollerCoaster Tycoon-Iron Man-Fish Tales-Terminator 3-Star Wars PRO-Corvette-No Fear

IFPA# 21932
Brugeravatar

Top20

  • Indlæg: 1507
  • Tilmeldt: ons 14. nov 2012 22:20
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: 12.4.2014 RCS4 - Protect the innocent

Indlægman 14. apr 2014 21:18

Okay alle i Pinball stjerner

Efter en masse regning finder i nu de opdaterede resultater i nedenstående link.
2 spillere har nu kvalificeret sig til "kampen om ROBOCOP maskinen" nemlig vinderen af ROBO#1 og vinderen af ROBO #2.

Udover de 4 vindere er der 4 wildcards til de 4 øverst placerede. Der har Lars LAJ nu lagt afgørende afstand efter 2 runder med meget stabilt spil.
Faktisk er Lars LAJ kommet op i et gear hvor han bare bliver bedre og bedre. ELK og CAR fik den gamle mesters styrke at mærke i semifinalen, og kun et elendigt spil på STTNG forhindrede LAJ i at gå hele vejen.

Nyd den spændende læsning i ROBO #3 tråden. Og når i nu er der kan i ligeså godt melde jer til. 48 pladser er der igen. 19 er allerede optaget.

God fornøjelse viewtopic.php?f=37&t=26796&p=71017#p71017

NB.: Når det nu virker som der alligevel kommer en del til TNL i morgen - ja, så kommer jeg sgu også og siger tak for sidst :-)

Bo
Mine pins - Bally/Williams: CFTBL, FH, TZ, MB, INDY500, WH2O, FT, JB, WC94, FG - STERN: Metalica Pro, Startrek Premium, AC/DC LUCI, Mustang LE, IRONMAN VAULT, TRON, KISS, GOT, Aerosmith, Munsters Premium, Avatar, Walking dead, led Zeppelin, Godzilla - SEGA Godzilla - Gotlieb Monday Night Football
Foregående

Tilbage til Events

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 144 gæster