SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er tors 28. mar 2024 19:54

Mame Arkade maskine, 100% spilbart

Køb og salg af MAME og dele til MAME
  • Forfatter
  • besked

spacefractal

  • Indlæg: 188
  • Tilmeldt: fre 14. apr 2006 16:59
  • Geografisk sted: Bagsværd
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Mame Arkade maskine, 100% spilbart

Indlægsøn 11. okt 2015 15:23

31-01-2016:
Jeg har nu to arkade maskiner, og vil derfor sælge den ene. Den var tidligere sat til salg, men fik den ikke solgt. Men vil forløbet ikke sælge den DBA, da det viste jeg sagtens godt have to arkade maskiner stående ved siden af hinanden, selvom det er i en lille lejlighed. Derfor er der ingen hast, men vil lade denne salgstråd være, hvis nogen har interesse.

--------------------------------------------------

Denne arcade maskine for MAME sælges, og var oprindeligt tiltænkt NeoGeo Spil og som en player. Den er til hjemmebrug, og er ikke designet til Jamma (denne interface var blevet fjernet). Så den er til Mame og privat brug. Maskinen kører som det skal og kører helt fint.

DER FØLGER 2 FUNGERENDE KONTROL PANELER MED:
- 1 Player kontrol panel med dual joystick (som man eventuelt kan spille spil, som kræver 2 joysticks, samt at den ene joystick kan skiftes mellem 4 og 8 way). Se billedet.
- Et trackball panel.

Et tryk på et knap på panelet, vil skifte GUI på frontend mellem trackball og joystick med de tilhørende spil som vil kunne bruge dem. Så dermed let at skifte.

PS. I øvrigt følger der et DIY 2 player kontrol panel med for boret huller.

HVAD KØRER MASKINEN PÅ?
- En almindeligt Windows 7 maskine med MultiFE som frontend, som starter MAME med det valgte ønskede spil. Selve maskinen er en Intel Atom på 1.66hz, 2gb ram og en 240gb harddisk. Det er rigeligt til de fleste 8 og 16 bit arkade spil, og lige netop det som var formålet med det. Pga cpu'en vil der naturligvis være nogen spil som ikke spiller optimalt, men de fleste vigtiste spil kører dog fint.

BEMÆRK, DET HELE FØGLER MED.

MÅL:
- Højde foran: 159cm
- højde bagi: 141cm
- dyb: 70cm
- bredde: 62cm

VIDEO:
https://www.dropbox.com/s/1g01hseq4pm2r ... e.mp4?dl=0

PRIS:
Byd, men jeg kan vælge ikke sægle den til først bydene, hvis det er for lavt. Men modsat DBA, sætter jeg ikke nogen pris i første omgang.
Senest rettet af spacefractal søn 31. jan 2016 15:57, rettet i alt 3 gange.

spacefractal

  • Indlæg: 188
  • Tilmeldt: fre 14. apr 2006 16:59
  • Geografisk sted: Bagsværd
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Mame Arkade maskine, 100% spilbart


Tilbage til MAME

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 3 gæster