SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er søn 28. apr 2024 11:20

Hjælp til reparation af Bally SS

Reservedele til flippermaskiner
  • Forfatter
  • besked

pinball-michael

  • Indlæg: 70
  • Tilmeldt: søn 15. jul 2012 21:59
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Hjælp til reparation af Bally SS

Indlæglør 30. maj 2015 07:13

Hej
Jeg har fået rodet mig ud i et større projekt end ventet: jeg har købt nogle gamle Bally/Stern SS maskiner som jeg går og renoverer i min kælder i Valby. Maskinerne fremstår nu æstetisk pænt med ny lak osv. og jeg har fået de fleste af dem i attract-mode. Men der er nu andre fejl der melder sig: kontaktfejl, soleonoid-fejl og andre mærkværdige ting, og mine evner har mødt deres yderste grænse
Hvis du kender nogen eller selv har lyst, ville jeg blive glad for et besøg og lidt hjælp til hvordan jeg kommer videre

Med venlig hilsen
Michael
Solid-State - the home of Classic Pinball
Brugeravatar

soren

  • Indlæg: 1397
  • Tilmeldt: tirs 11. nov 2008 19:56
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Hjælp til reparation af Bally SS

Indlægsøn 31. maj 2015 19:38

Hej Michael

Hvis vi kan finde en passende stund vil jeg gerne kikke på dine maskiner. Det ser ud til du har noget spænende ting at rode med.

Har du nogle maskiner der kan spilles på ved samme lejlighed? Eller er alt atomariseret.

pinball-michael

  • Indlæg: 70
  • Tilmeldt: søn 15. jul 2012 21:59
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Hjælp til reparation af Bally SS

Indlægman 1. jun 2015 20:20

Hej Søren
Du skal være meget velkommen. Jeg synes selv, at jeg har rigtig mange spændende maskiner fra 1980-81. Jeg har 3 der spiller og ca 5 der er meget tæt på. Ring eller skriv hvis du har tid og lyst - det er helt uforpligtende og du kan være med i det omfang du selv ønsker det. Mit nummer er 29840806

Mvh Michael

PS: Jeg har fri man-fre om dagen pt og arbejder på liv og løs på maskinerne - jeg har også tid om aftenen efter at ungerne er puttet (kl 19) - ved ikke hvordan dit liv ser ud, men som sagt er jeg meget flexibel
Solid-State - the home of Classic Pinball

Tilbage til Flippermaskine reservedele

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 33 gæster