SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er lør 27. apr 2024 21:09

Nogen som har et gammelt Flash playfield?

Reservedele til flippermaskiner
  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

Bosse

  • Indlæg: 799
  • Tilmeldt: tors 19. jan 2012 01:50
  • Geografisk sted: Århus
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Nogen som har et gammelt Flash playfield?

Indlægsøn 12. apr 2015 21:56

Er her nogen som ligger inde med et gammelt playfield til Williams Flash som de vil sælge.

Det gør ikke noget hvis det er meget slidt.
Pcb'ere søges: Bagman - Bubbles - Championship Sprint - Defender - Dig Dug - Frisky Tom - Joust - Kung Fu master - New Rally-X - Paperboy - Penta - Pole Position - Pole Position II - Radical Radial - Rally-X - Rolling Thunder - Robotron 2084 - Rug Rats - Q*bert ..... Ikke så vigtigt om det er originale eller bootlegs. Send endelig en pm.

morten

  • Indlæg: 479
  • Tilmeldt: tors 13. sep 2007 10:53
  • Geografisk sted: Kolding
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Nogen som har et gammelt Flash playfield?

Indlægman 13. apr 2015 08:26

Hej

Måske har jeg et, men er ikke helt sikker, da jeg ikke har været i det "hjørne" længe. Stand kan jeg ikke huske noget om. Var vist noget med jeg købte det + et sæt plastik til min egen flash, men har bare ikke fået det udskiftet endnu.

Et det et du skal bruge til en maskine, eller blot som pynt ?

Morten
Leder efter : Road show, ToM, eller andet spændende
Brugeravatar

Bosse

  • Indlæg: 799
  • Tilmeldt: tors 19. jan 2012 01:50
  • Geografisk sted: Århus
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Nogen som har et gammelt Flash playfield?

Indlægman 13. apr 2015 10:51

Hej Morten, det ku være fedt hvis du vil kigge efter :)

Det er et jeg skal bruge til at eksperimentere med at male op og reppe med waterslide-decals.

Playfieldet på min egen Flash er vildt slidt men kan ikke få mig til at gå i gang med den da det er den eneste flipper jeg har indtil videre... og så vil jeg jo ikke kunne spille i de måneder det tager at male det op :)

Men hvis jeg nu kan skaffe et i lige så dårlig stand eller måske lidt bedre så kunne jeg jo forsøge med det og så smide det i maskinen når engang det bliver færdigt :)

Har iøvrigt scan af decals til droptargets på Flash hvis du er interesseret.
Pcb'ere søges: Bagman - Bubbles - Championship Sprint - Defender - Dig Dug - Frisky Tom - Joust - Kung Fu master - New Rally-X - Paperboy - Penta - Pole Position - Pole Position II - Radical Radial - Rally-X - Rolling Thunder - Robotron 2084 - Rug Rats - Q*bert ..... Ikke så vigtigt om det er originale eller bootlegs. Send endelig en pm.
Brugeravatar

Bosse

  • Indlæg: 799
  • Tilmeldt: tors 19. jan 2012 01:50
  • Geografisk sted: Århus
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Nogen som har et gammelt Flash playfield?

Indlægons 15. apr 2015 10:36

Mangler stadig et Flash playfield. Standen er underordnet.
Pcb'ere søges: Bagman - Bubbles - Championship Sprint - Defender - Dig Dug - Frisky Tom - Joust - Kung Fu master - New Rally-X - Paperboy - Penta - Pole Position - Pole Position II - Radical Radial - Rally-X - Rolling Thunder - Robotron 2084 - Rug Rats - Q*bert ..... Ikke så vigtigt om det er originale eller bootlegs. Send endelig en pm.

Tilbage til Flippermaskine reservedele

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 27 gæster