SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er lør 27. apr 2024 15:13

bell-matic....

Køb og salg af enarmede og reservedele
  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

mosegrisen

  • Indlæg: 143
  • Tilmeldt: man 21. jan 2008 22:27
  • Geografisk sted: Århus
  • Highscores: 3
    Arcade winning challenges: 0

bell-matic....

Indlægsøn 24. jan 2010 22:48

Hej

jeg mangler info om bell-matic enarmede, nogle der har reservedele print og andet...??? skal igang med en double even rimelig hærget :cry:

der skal jo holdes liv i dem :wink:
Uhhhhmmm BACON

orderofrepublic

  • Indlæg: 23
  • Tilmeldt: lør 11. mar 2006 14:59
  • Geografisk sted: københavn
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: bell-matic....

Indlægtirs 27. maj 2014 23:04

hej jeg har også en der er meget slem en del af elektronikken er helt af monteret kan du tage nogle billeder til mig så vil jeg blive meget glad

på forhånd tak

breum

  • Indlæg: 36
  • Tilmeldt: søn 5. maj 2013 08:12
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: bell-matic....

Indlæglør 14. jun 2014 19:21

mosegrisen>Jeg har lige købt 3 defekte Bell Matic - 2 colourball og 1 superbonus. Herudover har jeg print til yderligere 1 colourball og 1 superbonus. Altså 5 af hver print. Men jeg bor i Taastrup - Sjaelland ;-(
Jeg har endnu ikke fået lavet en maskine der virker, så dermed ved jeg ikke hvilke print der virker. Hvis du stikker mig din email (privat besked) og mobilnummer så kan jeg kontakte dig næste gang jeg er i nærheden af Århus - og tage print med - og se hvor langt vi kan komme med din.
Hvis du fortæller mig numrene på dine print - kan jeg fortælle hvad du skal have i hvilket slot - så er du da lidt længere.

breum

  • Indlæg: 36
  • Tilmeldt: søn 5. maj 2013 08:12
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: bell-matic....

Indlæglør 14. jun 2014 19:26

orderofrepublic>mine 3 defekte Bell Matic var alle samlet da jeg købte dem, men de er ikke ens fraset de største print. Det er derfor nemmere, hvis du sender billeder af hvad du har - så sender jeg billeder af den maskine jeg har der minder mest om din. Det er fint, hvis man kan se print-numrene på billederne. Hvis du stikker mig din email (privat besked) og mobilnummer så kan jeg kontakte dig.

Tilbage til Enarmede

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 36 gæster