SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er lør 27. apr 2024 19:26

ALT SOLGT kan slettes

Køb og salg af enarmede og reservedele
  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

Raptor

  • Indlæg: 111
  • Tilmeldt: fre 31. mar 2006 09:55
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

ALT SOLGT kan slettes

Indlægtirs 25. nov 2014 13:48

ALT SOLGT kan slettes
Senest rettet af Raptor ons 26. nov 2014 18:01, rettet i alt 6 gange.
Brugeravatar

markz

  • Indlæg: 73
  • Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 19:11
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Futec 98 samling byggesæt sælges.

Indlægtirs 25. nov 2014 18:41

hej
til alles opmærksomhed så er der ingen program kort med til spillene og det koster godt 1000 kr hos compu-game hvis nogen skulle være i tvivl.
så efter min mening er de byggesæt lidt dyre da jeg blev tilbudt en extreme til 2500 kr + jeg skulle sende 2 set valse bånd tilbage til sælger fordi han viste at jeg lå inde med en del valsebånd.
mvh markz
Brugeravatar

Raptor

  • Indlæg: 111
  • Tilmeldt: fre 31. mar 2006 09:55
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Futec 98 samling byggesæt sælges.

Indlægtirs 25. nov 2014 19:08

markz skrev:hej
til alles opmærksomhed så er der ingen program kort med til spillene og det koster godt 1000 kr hos compu-game hvis nogen skulle være i tvivl.
så efter min mening er de byggesæt lidt dyre da jeg blev tilbudt en extreme til 2500 kr + jeg skulle sende 2 set valse bånd tilbage til sælger fordi han viste at jeg lå inde med en del valsebånd.
mvh markz



Hej Martin ( markz )

Der står ikke der nogen steder der er program kort med.. Et programkort koster 400 kr + moms ... Du kom med et bud og jeg kom med et andet... Da du sagde nej tak til det fik du et andet som var de 1800 kr du bød og 2 sæt valsebånd oven i prisen... Så jeg syntes ikke der er nogen grund til at være tøsse sur over man ikke får sin vilje..
Hov og oven i de 1800 hvor du skulle sende 2 sæt valsebånd retur ville jeg sende en galaxy med dog uden valsebånd og programkort...

mvh.
Brugeravatar

markz

  • Indlæg: 73
  • Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 19:11
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Futec 98 samling byggesæt sælges.

Indlægtirs 25. nov 2014 23:38

hold da kæft hvor er du blank, prøv at formulere dig så man kan forstå hvad du mener, jeg har aldrig bud, (1800 kr du bød og 2 sæt valsebånd oven i prisen,)
den formulering for det til at lyde som om jeg har tilbud dig to sæt valsebånd

her er mit første indlæg på dba

hej jeg vil godt købe extreme til maxi hvad siger du til 1800 kr inklusiv forsendelse.
mvh martin

her er det første svar du gav mig .

Hej Martin du kan få det til 2500 kr incl. forsendelse med gls pakkeshop hvis du så vil sende et sæt valsebånd retur til en extreme og skatteøen hvor de ikke lige er så gode i

her er man heler ikke sikker på hvad du mener, (skatteøen hvor de ikke lige er så gode i ??????) hvad

det er totalt plat at du ikke informere om at der ikke er program kort med, for det er noget man forventer når men købet byggesæt,
du skriver inde på dba at det er standart når man køber et byggesæt at der ikke er program kort med, det kan jeg ikke afvise, men nu er det ikke til opstiller eller spillehaller du skal sælge dine spil, alle dem jeg kender forventer at der er program kort men når de køber et byggesæt.

og total for VILD jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige, jeg for glas og lampe print til galaxy CRAZY hvor held kan man være, når jeg ikke selv har bed om det, så kan jeg stille det over til mine 3 andre spil jeg har i forvejen med galaxy,

jeg ringer til compu-game i morgen for at få et program kort til 400 + moms for hvis det er prisen så er jeg blevet mis informeret i mange år,

og jeg bliver ikke tøse sur kan bare ikke li når man ikke sætter sig nok ind i tingene, og prøver at sælge noget på false forudsætninger,
jeg har set og hørt om mange som er blevet tørret fordi de stolede på at på dem de købet ting af,

mvh
Brugeravatar

Raptor

  • Indlæg: 111
  • Tilmeldt: fre 31. mar 2006 09:55
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Futec 98 samling byggesæt sælges.

Indlægons 26. nov 2014 09:10

Så er det rettet

baker-street

  • Indlæg: 176
  • Tilmeldt: man 29. dec 2008 09:00
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Futec 98 samling byggesæt sælges.

Indlægons 26. nov 2014 16:08

tak
Brugeravatar

markz

  • Indlæg: 73
  • Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 19:11
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Futec 98 samling byggesæt sælges.

Indlægons 26. nov 2014 16:54

hej igen
så har jeg snakket med compu-game og de vil ikke sælge program kort til private, som sælger ellers siger at man kan,
og ang prisen så ville de ikke oplyse hvad de kostede, men har kontaktet to opstiller som jeg kender og de har uafhængigt af hinanden fortalt mig at et program koster 995 + moms hvis der er nogen som kan bekræft eller afkræfte min påstand høre jeg gerne fra jer, jeg kunne godt tænke mig at høre hvorfra sælger har fået at vide at man kan købe program kort til 400 + moms hos Compu-Game er der andre som kan bekræfte den pris, og hvis sælge nu kan skaffe dem til den pris så syntes jeg han burde sælge sine spil for 2000 kr for de står til 1500 kr på dba. der til liges 500 kr for programmet, så slap sælger for alle de her sure miner, bare min holdning
mvh markz

Tilbage til Enarmede

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 31 gæster