SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er tors 28. mar 2024 10:19

JAMMA Spil

Arcade boards , cartridges osv..
  • Forfatter
  • besked

hkkk

  • Indlæg: 46
  • Tilmeldt: lør 28. okt 2017 20:21
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

JAMMA Spil

Indlægsøn 29. okt 2017 18:27

Hej med jer

Nogen der kan fejlfinde på nogle Jamma spil print ?
Har 2 spil 1942 og Donkey Kong der ikke vil starte op

Mvh

Henrik

Mobil : 21746188
Brugeravatar

BarrySlisk

  • Indlæg: 449
  • Tilmeldt: søn 17. nov 2013 13:54
  • Geografisk sted: Roskilde
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: JAMMA Spil

Indlægman 30. okt 2017 14:28

Jeg tror ikke at der er så mange som gør det i den slags og som samtidig ønsker at reparere andres PCB'er. Det kan jo være ret tidskrævende. Måske bør du overveje at sælge dem til nogle der gør den slags og så købe nogle der virker.
Enjoying something I want in my limited time on Earth is more important to me than trying to save a few hundred dollars and waiting over a decade. - koolmoecraig, KLOV member
Brugeravatar

Bosse

  • Indlæg: 798
  • Tilmeldt: tors 19. jan 2012 01:50
  • Geografisk sted: Århus
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: JAMMA Spil

Indlægman 30. okt 2017 14:46

hkkk skrev:Hej med jer

Nogen der kan fejlfinde på nogle Jamma spil print ?
Har 2 spil 1942 og Donkey Kong der ikke vil starte op

Mvh

Henrik

Mobil : 21746188


Så godt annoncen på dba. Donkey Kong'en er ikke en DK, men en Crazy Kong.

Virkede spillene da du hentede maskinen?
Pcb'ere søges: Bagman - Bubbles - Championship Sprint - Defender - Dig Dug - Frisky Tom - Joust - Kung Fu master - New Rally-X - Paperboy - Penta - Pole Position - Pole Position II - Radical Radial - Rally-X - Rolling Thunder - Robotron 2084 - Rug Rats - Q*bert ..... Ikke så vigtigt om det er originale eller bootlegs. Send endelig en pm.
Brugeravatar

Michael_Randers

  • Indlæg: 460
  • Tilmeldt: søn 1. nov 2015 20:11
  • Geografisk sted: Randers
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: JAMMA Spil

Indlægman 30. okt 2017 15:40

Brugeren "Elgen" herinde er vist super dygtig til det. Men om han kun repper egne print, eller kan hjælpe dig ved jeg desværre ikke. Men han har efterhånden lavet en del:

http://elgensrepairs.blogspot.dk/
Mvh Michael Jensen

Billede

Giv et bib hvis vi skal sparke dæk sammen en dag :)
Brugeravatar

BarrySlisk

  • Indlæg: 449
  • Tilmeldt: søn 17. nov 2013 13:54
  • Geografisk sted: Roskilde
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: JAMMA Spil

Indlægman 30. okt 2017 22:39

Så du har dem til salg på DBA, men fortæller intet om at de ikke starter op!??
Enjoying something I want in my limited time on Earth is more important to me than trying to save a few hundred dollars and waiting over a decade. - koolmoecraig, KLOV member
Brugeravatar

Bosse

  • Indlæg: 798
  • Tilmeldt: tors 19. jan 2012 01:50
  • Geografisk sted: Århus
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: JAMMA Spil

Indlægtirs 31. okt 2017 17:28

BarrySlisk skrev:Så du har dem til salg på DBA, men fortæller intet om at de ikke starter op!??


Jeg tror trådstarter lige har købt maskinen på dba :) ... Det er nogle dage siden annoncen var i.
Pcb'ere søges: Bagman - Bubbles - Championship Sprint - Defender - Dig Dug - Frisky Tom - Joust - Kung Fu master - New Rally-X - Paperboy - Penta - Pole Position - Pole Position II - Radical Radial - Rally-X - Rolling Thunder - Robotron 2084 - Rug Rats - Q*bert ..... Ikke så vigtigt om det er originale eller bootlegs. Send endelig en pm.
Brugeravatar

BarrySlisk

  • Indlæg: 449
  • Tilmeldt: søn 17. nov 2013 13:54
  • Geografisk sted: Roskilde
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: JAMMA Spil

Indlægtirs 31. okt 2017 18:09

That makes sense.... :) Sorry....
Enjoying something I want in my limited time on Earth is more important to me than trying to save a few hundred dollars and waiting over a decade. - koolmoecraig, KLOV member
Brugeravatar

Michael_Randers

  • Indlæg: 460
  • Tilmeldt: søn 1. nov 2015 20:11
  • Geografisk sted: Randers
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: JAMMA Spil

Indlægtirs 31. okt 2017 19:50

Annoncen er stadig i, så jeg tænker trådstarter er sælger baseret på telefonnummer og navn :)

EDIT: Men i det andet emne herinde står der godt nok at han lige har købt maskinen. Så jeg kommer da selv i tvivl :)
Mvh Michael Jensen

Billede

Giv et bib hvis vi skal sparke dæk sammen en dag :)
Brugeravatar

Elgen

  • Indlæg: 1260
  • Tilmeldt: tors 12. jan 2006 10:17
  • Geografisk sted: Vanløse
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: JAMMA Spil

Indlægtirs 31. okt 2017 20:43

Michael_Randers skrev:Brugeren "Elgen" herinde er vist super dygtig til det. Men om han kun repper egne print, eller kan hjælpe dig ved jeg desværre ikke. Men han har efterhånden lavet en del:

http://elgensrepairs.blogspot.dk/


Hej og velkommen til, Henrik };-P

Nej, jeg forsøgte mig med en enkelt gang at reppe mod betaling, men det gik helt i hegnet };-P
Så nu repper jeg kun mine egne ting og en sjælden gang imellem for gode venner. Og på det sidste slet ikke, faktisk. Lidt for mange ting i det der IRL at slås med }:-/

Nå, men hvis du har forsøgt at tilslutte 1942 og Donky Kong til et JAMMA-stik, er det ikke så underligt at de ikke virker. For de har ikke JAMMA-pinouts. Du skal bruge adaptore, hvis de skal tilsluttes JAMMA.

Pinouts kan man google sig til, og så er det ikke svært med de rigtige kantstik, JAMMA fingerboards og en rulle god ledning (køb fx hos arcadeshoppen.dk), at lodde en adaptor eller to sammen };-P

hkkk

  • Indlæg: 46
  • Tilmeldt: lør 28. okt 2017 20:21
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: JAMMA Spil

Indlægtirs 31. okt 2017 22:12

Hej igen

Har selv købt maskine og spil af en kammerat, planen var at renovere den. Syntes bare det er synd da den er helt original og derfor tænker at sælge den for at købe et bygge projekt selv. Og selvfølgelig er dem der er interesseret informeret at de 2 spil ikke starter op. Elgen kan du beskrive nærmere med de stik hvad der mangler ?

Mvh

Henrik
Brugeravatar

BarrySlisk

  • Indlæg: 449
  • Tilmeldt: søn 17. nov 2013 13:54
  • Geografisk sted: Roskilde
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: JAMMA Spil

Indlægons 1. nov 2017 11:34

F.eks sådan en Capcom to JAMMA adapter:
https://www.ebay.com/itm/Capcom-1942-PC ... jSX6bozTQw
Enjoying something I want in my limited time on Earth is more important to me than trying to save a few hundred dollars and waiting over a decade. - koolmoecraig, KLOV member
Brugeravatar

Bosse

  • Indlæg: 798
  • Tilmeldt: tors 19. jan 2012 01:50
  • Geografisk sted: Århus
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: JAMMA Spil

Indlægons 1. nov 2017 15:19

Elgen skrev:Pinouts kan man google sig til, og så er det ikke svært med de rigtige kantstik, JAMMA fingerboards og en rulle god ledning (køb fx hos arcadeshoppen.dk), at lodde en adaptor eller to sammen };-P


Nej det er ikke så svært.....og så er det rigtig sjovt at sidde og lodde adapterstik :lol: :lol: :lol:
Pcb'ere søges: Bagman - Bubbles - Championship Sprint - Defender - Dig Dug - Frisky Tom - Joust - Kung Fu master - New Rally-X - Paperboy - Penta - Pole Position - Pole Position II - Radical Radial - Rally-X - Rolling Thunder - Robotron 2084 - Rug Rats - Q*bert ..... Ikke så vigtigt om det er originale eller bootlegs. Send endelig en pm.

Tilbage til Arcade spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 9 gæster