SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er tors 28. mar 2024 13:38

Skal jeg købe etnPandora's Box 4 - 645 spil til Jamma?

Om MAME, Daphne og andre emulatorer samt frontends osv.
  • Forfatter
  • besked

Flopstar

  • Indlæg: 54
  • Tilmeldt: fre 9. aug 2013 08:05
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Skal jeg købe etnPandora's Box 4 - 645 spil til Jamma?

Indlægons 8. jun 2016 10:29

Hej alle sammen :-)

Jeg har i dag på en af mine maskiner et fint 60/1 kort som jeg har købt hos Arcadeshoppen, det virker fint, men jeg er lidt ked af at lyden på bla. TimePilot osv. er meget ringe, så jeg så at han har fået et nyt boks, en Pandora's Box 4 - 645, er det den bedste at købe i dag hvis man vil have spil fra golden age 197X-198X som skal kunne kører på en original CompuGame maskine med stående skærm med en ok lyd og billede?

Har prøvet med div. vga/CGA board osv. med mame, men jeg syntes at skærmen bliver rigtig utydelig, og med mit 60/1 board så står det krystal klart, men desværre med dårlig lyd. :(
På forhånd tak. :-)
Brugeravatar

Michael_Randers

  • Indlæg: 460
  • Tilmeldt: søn 1. nov 2015 20:11
  • Geografisk sted: Randers
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Skal jeg købe etnPandora's Box 4 - 645 spil til Jamma?

Indlægons 8. jun 2016 15:54

Tror du vil opleve samme dårlige lyd på en del af spillene. En gut på youtube laver en fin anmeldelse af Pandoras Box 4, og nævner at en del er lige i skabet hvor at andre ikke er til at spille på grund af blandt andet lyden: https://www.youtube.com/watch?v=hJrbAnQ1N9k

EDIT: Jeg kan dog se i kommentarerne at der er tvivl om hvorvidt den PB4 han benytter en ægte eller en klon. Nogle mener der er klonen han benytter til test, og at det er derfor han har problemerne.
Mvh Michael Jensen

Billede

Giv et bib hvis vi skal sparke dæk sammen en dag :)

manta400

  • Indlæg: 1424
  • Tilmeldt: ons 22. jul 2009 20:50
  • Geografisk sted: viborg
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Skal jeg købe etnPandora's Box 4 - 645 spil til Jamma?

Indlægtors 9. jun 2016 05:41

det er ikke en klon har har... og han har ret nogle spil er ikke gode pga lyden.. det er jo kina kvalitet.. jeg syntes ikke den er for dyre ved feks arcadeshoppen man betaler ca 1,50 kr pr spil det kan man vist ikke klager over..

den er pisse nem og bruge.. flopstar skal dog have drejet hans skærm før han kan bruge den..

husk den kan køre jamma+ så man kan få 6 knapper pr mand.. der er nogle spil på den der bruger 6 knapper..

jeg laver alle mine maskiner klar med 6 knapper på..


mvh
Vedhæftede filer
IMG_2507.JPG

Fellovs

  • Indlæg: 4
  • Tilmeldt: tors 1. dec 2016 15:23
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Skal jeg købe etnPandora's Box 4 - 645 spil til Jamma?

Indlægman 5. dec 2016 09:46

Manta400,
Det er så en Kopi Pandora box han har. Lad mærke til når han booter siger den. Live your LIFT with quality. Istedet for LIFE. Det er noget der findes på kopierne. :)
Brugeravatar

Bosse

  • Indlæg: 798
  • Tilmeldt: tors 19. jan 2012 01:50
  • Geografisk sted: Århus
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Skal jeg købe etnPandora's Box 4 - 645 spil til Jamma?

Indlægman 5. dec 2016 12:46

Hej Flopstar. Vi er netop i gang med at diskutere noget lign. i en anden tråd.

Når du netop ønsker at spille spil fra "the golden age" så overvej at lave et multiprint selv ligesom 1up gjorde:
viewtopic.php?f=20&t=5557&p=29741&hilit=jpac#p29741
Så undgår du alle skodspillene og lægger bare dem på som du gerne vil have. Er selv så småt gået i gang med at lave et, hvor jeg dog forsøger mig med en gammel bærbar.

Kender ikke selv nogen spil fra "golden age" som bruger mere end 3 knapper pr. spiller. Hvilke gør det?

Ang. 60-in-1 så har jeg ingen lydproblemer i Time Pilot. Det samme kan jeg dog bestemt ikke sige om Bomb Jack :lol:
--
(Red. Hov, ser her efterfølgende at du allerede kender til 1up's løsning da jeg kan se at du har postet i tråden :) )
Pcb'ere søges: Bagman - Bubbles - Championship Sprint - Defender - Dig Dug - Frisky Tom - Joust - Kung Fu master - New Rally-X - Paperboy - Penta - Pole Position - Pole Position II - Radical Radial - Rally-X - Rolling Thunder - Robotron 2084 - Rug Rats - Q*bert ..... Ikke så vigtigt om det er originale eller bootlegs. Send endelig en pm.

Tilbage til Emulering

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 3 gæster