SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er fre 29. mar 2024 00:19

Liste over danske game room tours

Brugernes private spillemaskine- og spil samlinger
  • Forfatter
  • besked

m1chelsen

  • Indlæg: 43
  • Tilmeldt: tirs 10. jul 2012 06:28
  • Geografisk sted: Sønderborg
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Liste over danske game room tours

Indlægsøn 12. feb 2017 20:17

Jeg fik en idé, som omhandler at udarbejde en overskuelig liste over danske samlere og deres game rooms / samlinger, som ikke drukner i en masse feedback osv. Denne skulle gerne munde ud i en liste, hvor man på overskuelig vis, kan browse igennem en række danske samlinger på meget kort tid og den vej igennem finde inspiration til eget setup, få indblik i andre samlere med relevante fokusområder, eller blot snage lidt i de andres samlinger :lol:

Omdrejningspunktet går på, at de forskellige videoer skal være korte (et par minutter eller 3) og fremvise ens samling i "grove træk". Ligeledes tilbyder listen lidt info omkring den pågældende samler, så man har mulighed for, at rette henvendelse til denne via vedkommendes YT kanal / hjemmeside / what ever, hvis man ønsker at komme i dialog med vedkommende. Dette kan fx være hvis man ønsker at give feedback, eller ligger inde med noget til salg, som måske matcher den pågældendes fokusområde.

Listen kan findes her: http://konsolting.blogspot.dk/2017/02/3 ... -tour.html

Jeg tænker at andre her fra Spille-Maskiner måske kunne være interesseret i, at bidrage til listen. Hvis dette er tilfældet, så lav en kort video og udfyld følgende punkter:

Samler: -
Har samlet siden: -
Antal konsoller: -
Antal Spil: -
Fokusområder: -
Hjemmeside: -
Kontakt: -
Landsdel: -

Kom glad :)

Tilbage til Min samling

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 8 gæster