SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er lør 27. apr 2024 10:21

Commando video LEAKED!

Køb og salg af arcademaskine
  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

BarrySlisk

  • Indlæg: 451
  • Tilmeldt: søn 17. nov 2013 13:54
  • Geografisk sted: Roskilde
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Commando video LEAKED!

Indlægfre 5. sep 2014 15:27

Når nu firmaet lægger en video ud, så kan det jo ikke holdes hemmeligt :shock: Nu kigger I jo nok ikke sådanne steder, men anyways...Min kommende Commando maskine. Ved ikke helt hvad jeg synes om den grønne T-molding (hvad hedder det på dansk?). Måske egentlig meget pænt, selvom de burde være sorte. Og de hvide knapper virker lidt overdimensionerede. Og coin button? Well..detaljer detaljer....Jeg er sikker på at jeg bliver glad for den.

https://www.youtube.com/watch?v=in7IIruNtv8
Enjoying something I want in my limited time on Earth is more important to me than trying to save a few hundred dollars and waiting over a decade. - koolmoecraig, KLOV member

Mr. Multiball

  • Indlæg: 831
  • Tilmeldt: søn 13. maj 2012 14:47
  • Geografisk sted: Hele Danmark
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Commando video LEAKED!

Indlægfre 5. sep 2014 16:42

Hey Barryslisk

Stort tillykke med den. Super, super lækker og fantastisk spil.

Glenn
Brugeravatar

Donkey

  • Indlæg: 726
  • Tilmeldt: lør 19. jun 2010 01:03
  • Geografisk sted: København N
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Commando video LEAKED!

Indlægfre 5. sep 2014 17:08

Sådan, endnu en klassiker til København! Joysticket ser heller ikke ud til at være det originale, men endnu en mindre detalje som du altid selv kan ændre.

Du må lige invitere til game night en dag (du er velkommen forbi Nørrebro og spille Centipede/Millipede) :)

Tillykke med købet, bliver spændende at se hvad du ellers får hevet til DK i fremtiden!
http://www.killscreen.dk - Spilblog om public gaming, arcade, pinball og events!
Brugeravatar

Dante

  • Indlæg: 11
  • Tilmeldt: søn 24. aug 2014 21:51
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Commando video LEAKED!

Indlægfre 5. sep 2014 17:17

Jeg synes maskinen ser rigtig flot ud, Barry! Har set en del videoer fra TNT Amusements, ikke kun fordi at det er fedt at se alle maskinerne, men også fordi Todd virker meget sympatisk. Jeg var i tvivl om de egentlig solgte deres maskiner til folk udenfor US, men nu ved jeg da at de er med på ideen i givet fald - ligeledes et stort tillykke fra mig :)
Brugeravatar

Lubeck

  • Indlæg: 126
  • Tilmeldt: fre 26. apr 2013 12:07
  • Geografisk sted: Asnæs (vestsjælland)
  • Highscores: 1
    Arcade winning challenges: 0

Re: Commando video LEAKED!

Indlægfre 5. sep 2014 17:19

Jeg synes den er pæn med den grønne T-mold, men er heller ikke vild ned den coin button.
Fedt den kommer fra tnt amusement. Skæg fyr ham der har firmaet, men blev lidt knotten da de smadrede de kabinetter de ikke gad redde, ved godt de havde prøvet at give dem bort, men alligevel!!
Tilykke med købet
Nå jeg en gang dør, så håber jeg ikke min kone sælger mine maskiner for det jeg har sagt jeg har givet for dem..!
Se mere sjov og spas på min facebook side
https://www.facebook.com/RetroKonsol2/
Brugeravatar

BarrySlisk

  • Indlæg: 451
  • Tilmeldt: søn 17. nov 2013 13:54
  • Geografisk sted: Roskilde
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Commando video LEAKED!

Indlægfre 5. sep 2014 18:09

Mr. Multiball:
Tak :)

Donkey:
Hvordan kan du se det med joysticket? Har haft lidt svært ved at finde gode billeder af det originale. Er det fordi at det er 100% sort og ikke metalfarvet på stangen?

Dante & Lubeck:
Todd er businessmand, men er ret lidt diplomatisk og ikke så serviceminded, som jeg kunne ønske mig. Han kunne f.eks have spurgt om jeg ville have grøn T-molding og om jeg var interesseret i en stor rød coin button. Han indskød også i en sætning at han ville skifte skærmen til LCD frem for at spørge. Han tænkte sikkert at går den så går den. Han har sikkert noget han kunne bruge skærmen til. Da jeg så spørger ind til om den har meget burn siden han vil skifte den: "Tjaeh de har jo altid lidt burn. Det er normalt"...Hmmm ;)

Jeg blev faktisk også ret pissed da jeg så klippet med maskinerne der bliver smidt ud fra taget. Det virker som om at mange er sure på ham over det og han er jo på ingen måde undskyldende hvilket man kunne have forventet af en mere poleret bussinessmand. Han er heller ikke bleg for at tage til genmæle på forums hvis nogle refererer til en dårlig oplevelse med ham. Han gav folk under et døgn (11-15 timer) til at hente maskinerne inden han smadrede dem mener jeg. Det er jo lidt svært for de fleste med job at nå. Især i USA med de afstande. Og så skal man måske låne en truck af en ven eller hvad ved jeg.
Enjoying something I want in my limited time on Earth is more important to me than trying to save a few hundred dollars and waiting over a decade. - koolmoecraig, KLOV member
Brugeravatar

Bosse

  • Indlæg: 799
  • Tilmeldt: tors 19. jan 2012 01:50
  • Geografisk sted: Århus
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Commando video LEAKED!

Indlæglør 6. sep 2014 09:22

BarrySlisk skrev:Ved ikke helt hvad jeg synes om den grønne T-molding (hvad hedder det på dansk?). Måske egentlig meget pænt, selvom de burde være sorte.


Det ser faktisk ret godt ud med det grønne t-mold, men det er hurtigt at skifte til sort, så det er ikke noget problem at få den til at fremstå original.

BarrySlisk skrev:Og de hvide knapper virker lidt overdimensionerede. Og coin button? Well..detaljer detaljer....Jeg er sikker på at jeg bliver glad for den


Det er rigtigt at de hvide knapper ser for høje ud i forhold til de grønne, men det synes jeg også det ser ud til på flyeren længere nede, så det kan sagtens være synsbedrag. Men det er jo nemmere at se når du får maskinen. Men ellers er det jo ikke noget problem at skifte dem, det tager kun to minutter.

Hehe, ja, den røde ligner jeg ved ikke hvad, men det ser ud til at den er sat i hullet til låsen i lugen så er jo også bare at pille den ud, montere en lås og så lodde ledningerne over på møntindkastet.

BarrySlisk skrev:Hvordan kan du se det med joysticket? Har haft lidt svært ved at finde gode billeder af det originale. Er det fordi at det er 100% sort og ikke metalfarvet på stangen?


Jeg synes ikke det betyder så meget om joysticket er originalt da det ikke rigtig betyder noget for helheden af maskinen. Det ville være værre hvis det var en maskine som pacman der var med happ-joystick.

Dog ville det se mere originalt ud hvis du pillede plastikskiven af happ-joysticket, med mindre hullet så fremstår for stort da happ-joystickets stang er tyndere end stangen på det originale joystick.

Kiggede lige rundt og fandt det her billede hvis du kan bruge det til noget:
Vedhæftede filer
dataeastflyerfront.jpg
Pcb'ere søges: Bagman - Bubbles - Championship Sprint - Defender - Dig Dug - Frisky Tom - Joust - Kung Fu master - New Rally-X - Paperboy - Penta - Pole Position - Pole Position II - Radical Radial - Rally-X - Rolling Thunder - Robotron 2084 - Rug Rats - Q*bert ..... Ikke så vigtigt om det er originale eller bootlegs. Send endelig en pm.
Brugeravatar

Dante

  • Indlæg: 11
  • Tilmeldt: søn 24. aug 2014 21:51
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Commando video LEAKED!

Indlæglør 6. sep 2014 13:17

BarrySlisk skrev:Dante & Lubeck:
Todd er businessmand, men er ret lidt diplomatisk og ikke så serviceminded, som jeg kunne ønske mig. Han kunne f.eks have spurgt om jeg ville have grøn T-molding og om jeg var interesseret i en stor rød coin button. Han indskød også i en sætning at han ville skifte skærmen til LCD frem for at spørge. Han tænkte sikkert at går den så går den. Han har sikkert noget han kunne bruge skærmen til. Da jeg så spørger ind til om den har meget burn siden han vil skifte den: "Tjaeh de har jo altid lidt burn. Det er normalt"...Hmmm ;)


OK, business-siden af ham lader ikke til at være så rar :) Det lyder som om han har strakt den "kunstneriske frihed" liiige lovlig langt. Kan godt følge din irritation, og skønt de fleste uønskede features nok kan fjernes/ændres temmelig nemt som Bosse siger, så er det ikke OK at han partout laver disse uden at spørge, synes jeg. Især det med skærmene. Som han selv nævner i videoen bliver de gamle skærme sværere at finde, så det er da ikke utænkeligt at han udskifter den med henblik på at reservere den originale skærm til noget andet..

Jeg håber i al fald ikke at der kommer flere ubekvemme overraskelser, og at du bliver glad for den når den kommer (Hvor lang leveringstid kommer der egentlig til at være på den?)
Brugeravatar

BarrySlisk

  • Indlæg: 451
  • Tilmeldt: søn 17. nov 2013 13:54
  • Geografisk sted: Roskilde
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Commando video LEAKED!

Indlæglør 6. sep 2014 14:41

Bosse:
Jeg kan godt se at det joystick ser anderledes ud. Jeg havde fundet et billede alá dette, som ligner meget godt det jeg kunne se på videoen. Men nu jeg kigger efter er det jo et mame site, så måske det er hjemmelavet? Eller også er maskinen lavet i forskellige varianter?
http://www.emuparadise.me/MAME/cabinets/commandou.png

Det er også lidt forskelligt om det er den hvide knap der er skydeknappen eller granatkappen. Og så står der Commando med hvidt ved kontrolpanelet på nogle billeder (bla. din flyer) og med brunt på andre, som f.eks her:
http://www.arcade-history.com/?n=comman ... ail&id=490

Dante:
3-4 ugers fragttid :(
Enjoying something I want in my limited time on Earth is more important to me than trying to save a few hundred dollars and waiting over a decade. - koolmoecraig, KLOV member
Brugeravatar

Muerto

  • Indlæg: 942
  • Tilmeldt: søn 24. feb 2008 10:39
  • Geografisk sted: Kerteminde (5300) DK
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Commando video LEAKED!

Indlæglør 6. sep 2014 14:56

Den er sq da cool!!! Kan egentlig godt li den grønne T-mold (tror det hedder kant bånd på dansk, men alle jeg kender kalder det T-mold)
Super cool at der er en CRT monitor i den!! 20 gange bedre end LCD!!!
Mener jeg har en sort button du må få hvis du bliver træt af den røde, den lyser ikke lige så meget op ;)
Need - More space!
Brugeravatar

BarrySlisk

  • Indlæg: 451
  • Tilmeldt: søn 17. nov 2013 13:54
  • Geografisk sted: Roskilde
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Commando video LEAKED!

Indlæglør 6. sep 2014 22:00

Har selv en sort knap, men ellers tak :)
Enjoying something I want in my limited time on Earth is more important to me than trying to save a few hundred dollars and waiting over a decade. - koolmoecraig, KLOV member

perolsen

  • Indlæg: 377
  • Tilmeldt: tirs 19. dec 2006 21:16
  • Geografisk sted: Nordjylland
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Commando video LEAKED!

Indlæglør 6. sep 2014 23:42

Ser som regel også tnt videoerne.
Tilykke med den, flot maskine.

Det må da ha kostet en del at få en maskine fra USA?
Du skal da nok også ha "funny plug" af og et med et rigtigt 3 ben på :)
Mvh
Per Olsen
Se mit game room OPDATERET SEPTEMBER 2023!
https://www.youtube.com/watch?v=mPhUhzPt9w4
Brugeravatar

BarrySlisk

  • Indlæg: 451
  • Tilmeldt: søn 17. nov 2013 13:54
  • Geografisk sted: Roskilde
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Commando video LEAKED!

Indlægsøn 7. sep 2014 11:46

perolsen skrev:Det må da ha kostet en del at få en maskine fra USA?

Ikke gratis. Fedt gameroom ellers. Hvordan satan kan I have så meget plads !!! Jeg er ret misundelig på jer med "dedikerede" gamerooms. Er alle de maskiner købt i DK?
Enjoying something I want in my limited time on Earth is more important to me than trying to save a few hundred dollars and waiting over a decade. - koolmoecraig, KLOV member
Brugeravatar

Muerto

  • Indlæg: 942
  • Tilmeldt: søn 24. feb 2008 10:39
  • Geografisk sted: Kerteminde (5300) DK
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Commando video LEAKED!

Indlægsøn 7. sep 2014 13:18

Har købt 4 dedikerede ud af de 40+ maskiner jeg har i DK:
Virtua Striker, er solgt igen da jeg ikke var stor fan af den.
Billede

Punch Out og Gauntlet, begge på lager :/
Billede Billede

Den eneste der er tilbage i skuret er Daytona USA
Billede
Need - More space!
Brugeravatar

BarrySlisk

  • Indlæg: 451
  • Tilmeldt: søn 17. nov 2013 13:54
  • Geografisk sted: Roskilde
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Commando video LEAKED!

Indlægsøn 7. sep 2014 21:10

Er du bankdirektør eller lignende Muerto? 40+ maskiner. Impressive.

Jeg ville give helt op på forhånd mht. til maskiner alá Gauntlet. Hvordan hulen får man bugseret sådan et skrummel rundt?
Enjoying something I want in my limited time on Earth is more important to me than trying to save a few hundred dollars and waiting over a decade. - koolmoecraig, KLOV member
Næste

Tilbage til Arcademaskine

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 34 gæster