SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er søn 28. apr 2024 08:32

Køb af Neo-geo aes + spil. Hvem vil sælge, og pris?

Køb og salg af arcademaskine
  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

jmt84

  • Indlæg: 15
  • Tilmeldt: tors 30. nov 2006 12:08
  • Geografisk sted: Rødovre
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Køb af Neo-geo aes + spil. Hvem vil sælge, og pris?

Indlægtors 30. nov 2006 12:43

Jeg er, som mange andre, blevet fulkommen hooked på Neo-Geo, om så det er MVS, eller AES, og har længe kørt MAME på min pc til stor fornøjelse. Men så kom følelsen af, at eje den ægte vare. At sidde med en RIGTIG original Neo-Geo controller, og spille de gamle spil, og lade nostalgien flyve i den syvende himmel.

- Men så kommer alle de irriterende spørgsmål frem:

Hvor skal jeg købe grejet?

Hvor er det billigst?

MVS eller AES?

etc.

Jeg har været på adskillige online-shops, og prøvet mig frem. Men da det tilsyneladende unægteligt ser svært ud at købe helt fra USA eller England, og sider som f.eks Neo-Geo.com skubber priserne usandsynligt højt op, ville jeg lige se om det kan betale sig at købe brugt fra private ejere i Danmark..

Er her nogen herinde der ejer en Neo-Geo aes evt. med spil, som i tilfælde af interesse har lyst til at sælge? - Og hvem kan sælge billigst, og til hvad?

Og er her nogen der kan komme med nogle gode råd og/eller tilbud?

Dennisml

  • Indlæg: 219
  • Tilmeldt: tors 27. okt 2005 19:16
  • Geografisk sted: fredensborg
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Indlægtors 30. nov 2006 13:30

Jeg har en 2 player maskine stående i Slangerup. Den er med 2 player slot NEO GEO, virker som den skal. Du kan jo sende en mail på dennis_ml@hotmail.com hvis det er noget du er int i.
Brugeravatar

Duke

  • Indlæg: 165
  • Tilmeldt: tors 8. jun 2006 09:24
  • Geografisk sted: København N (2200)
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Indlægtors 30. nov 2006 13:33

AES grej og spil er utroligt dyrt sammenlignet med MVS. Herinde plejer der altid at være MVS boards og spil til salg, så du kan vælge og vrage.
Brugeravatar

jmt84

  • Indlæg: 15
  • Tilmeldt: tors 30. nov 2006 12:08
  • Geografisk sted: Rødovre
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Indlægtors 30. nov 2006 14:48

Dennisml skrev:Jeg har en 2 player maskine stående i Slangerup. Den er med 2 player slot NEO GEO, virker som den skal. Du kan jo sende en mail på dennis_ml@hotmail.com hvis det er noget du er int i.


Har du billede? :P
Brugeravatar

Creek

  • Indlæg: 440
  • Tilmeldt: ons 26. jul 2006 15:29
  • Geografisk sted: Kastrup
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Indlægtors 30. nov 2006 15:36

Dennisml skrev:Jeg har en 2 player maskine stående i Slangerup. Den er med 2 player slot NEO GEO, virker som den skal. Du kan jo sende en mail på dennis_ml@hotmail.com hvis det er noget du er int i.

Hva' søren Dennis, er du ved at sælge ud af din maskin park? Har konen fået skovlen under dig? Eller er du ved at spare op til en IJ flipper? :)

Dennisml

  • Indlæg: 219
  • Tilmeldt: tors 27. okt 2005 19:16
  • Geografisk sted: fredensborg
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Indlægfre 1. dec 2006 13:06

:D Da vi som sagt stadig er i byggerod derhjemme må der jo sorteres lidt i maskinerne. Men har da stadig lidt at rode med, men desværre ingen flipper..... ENDNU... :D

Tilbage til Arcademaskine

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 37 gæster