SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er lør 27. apr 2024 13:40

5000 indlæg rundet...

Information, forslag til forbedringer, ris/ros osv.
  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

koluda

Site Admin

  • Indlæg: 4395
  • Tilmeldt: lør 23. jul 2005 11:52
  • Geografisk sted: Vestsjælland / Gørlev (4281)
  • Highscores: 3
    Arcade winning challenges: 0

5000 indlæg rundet...

Indlægfre 22. sep 2006 17:48

5000 indlæg rundet, og 225 brugere... :D

Har ikke haft så meget tid som jeg plejer her på forummet, men kan se en del af de "gamle" brugere , kan tage lidt over... :wink:

Men har brugt en del tid på at slettet hoaks brugere på det sidste , men spam indlæg er vi næsten sluppe af med, der er også en god daglig aktivitet, og man kan godt se de fleste er ved at tage forhånd på vinteren med nye projektor og maskiner.

Derfor er der nu også oprettet en Mame del i forummet, da dette sikkert vil fylde en del herinde i løbet af vinteren, og undertegnet har dog også tænkt sig at rode en lille smule med det, så jeg kan følge med i det herinde... :wink:

Flippere er der kommet lidt mere gang i herinde, og vil sikkert også give mere aktivitet herinde fremover.

Vil da lige sige tak for at de fleste herinde er meget hjælpsomme og gerne hjælper nye på vej i spille-maskiner universet... :D

Og ikke mindst til alle brugere for de gode toner der bliver brugt herinde, vi har slet ikke haft den "mudderkastning" som ellers huserer på flere andre fora, og det kan jeg vist takker jer alle for.

Mick

  • Indlæg: 195
  • Tilmeldt: ons 19. apr 2006 14:07
  • Geografisk sted: Silkeborg
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Indlægfre 22. sep 2006 18:00

Ja det er et lækkert forum at følge med på. Så tak for det :)

Tilbage til Forummet generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 27 gæster