SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er lør 27. apr 2024 07:03

Tak til jer og Spille-Maskiner.dk

Information, forslag til forbedringer, ris/ros osv.
  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

chrisstoffer

  • Indlæg: 520
  • Tilmeldt: lør 19. sep 2009 13:54
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Tak til jer og Spille-Maskiner.dk

Indlægtirs 10. jan 2012 10:22

Vil blot sende en tak til dette forum og dets medlemmer.

Har altid mødt stor hjælp og en fælles interesse iblandt brugerne. Da jeg ligger syg, fik jeg tid til at tænke over en del - og det slog mig, at det ikke er sikkert vi havde startet Chassis Arcade, hvis det ikke var for dette sted. I hvert fald ikke med så meget gå-på-mod. Har lært en masse herfra og har lært en masse at kende.
Allan og Dennis har altid haft tiden til at forklare om det de sælger og altid haft et godt tilbud klar (også til mig privat).
Da jeg startede med arcademaskiner hjemme, var det en langsigtet drøm - men jeg har aldrig set det som umuligt, idet jeg vidste at brugerne herinde var mindst lige så tålmodige. Til tider har folk sågar stukket mig en pb/pm, hvor de sagde at jeg bare kunne kontakte dem, hvis der var noget. Fucking great!

For mig er det nu blevet mere end en hobby - noget som virkede umuligt for bare et par år siden. En kæmpe tak til jer og jeg håber alle holder fast i interessen og lysten til at hjælpe fra sig. Dette community fungerer og jeg er sikker på det er et vigtigt led i spille maskinernes fremtid.
Billede
Bip Bip Bar
Phone 31255003, mail: chrisstoffer@gmail.com
Brugeravatar

Jeppedk

  • Indlæg: 339
  • Tilmeldt: søn 8. maj 2011 22:14
  • Geografisk sted: Odense
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tak til jer og Spille-Maskiner.dk

Indlægons 11. jan 2012 16:30

Hørt. I er flotte. Allesammen:)
Jeppe.

jeg har aldrig vundet noget i en bamsekran

Tilbage til Forummet generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 36 gæster