SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er lør 27. apr 2024 12:57

Fejl ved spil-oplysninger i klov.com

Information, forslag til forbedringer, ris/ros osv.
  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

holst

  • Indlæg: 76
  • Tilmeldt: ons 1. mar 2006 17:56
  • Geografisk sted: Rødding Sdr. Jylland
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Fejl ved spil-oplysninger i klov.com

Indlægfre 31. mar 2006 21:23

Hej.
Når jeg klikker på jeres links til spil på klov.com, så får jeg denne fejlmeddelse.
Vil bare lige høre om I andre har samme problem. Det er både i Firefox, Explorer og Opera...

Warning: simplexml_load_file() [function.simplexml-load-file]: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known in /var/www/docs-coin/overture_top_beta.php on line 22

Warning: simplexml_load_file(http://dmxml.p.overture.com. 209.67.68.155/d/search/p/standard/xml/domainlander/us/d2r/fef/popcat/v2/?domain=klov.com&Partner=webmagic_d2r_derp&affilData=ip%3D83.94.251.38) [function.simplexml-load-file]: failed to open stream: No such file or directory in /var/www/docs-coin/overture_top_beta.php on line 22

Warning: simplexml_load_file() [function.simplexml-load-file]: I/O warning : failed to load external entity "http%3A//dmxml.p.overture.com.%0A209.67.68.155/d/search/p/standard/xml/domainlander/us/d2r/fef/popcat/v2/%3Fdomain=klov.com&Partner=webmagic_d2r_derp&affilData=ip%253D83.94.251.38" in /var/www/docs-coin/overture_top_beta.php on line 22

Fatal error: Call to a member function attributes() on a non-object in /var/www/docs-coin/overture_top_beta.php on line 34
Brugeravatar

koluda

Site Admin

  • Indlæg: 4395
  • Tilmeldt: lør 23. jul 2005 11:52
  • Geografisk sted: Vestsjælland / Gørlev (4281)
  • Highscores: 3
    Arcade winning challenges: 0

Indlægfre 31. mar 2006 21:26

Jep, det er klov der har lidt problemer i dag... :D
Brugeravatar

holst

  • Indlæg: 76
  • Tilmeldt: ons 1. mar 2006 17:56
  • Geografisk sted: Rødding Sdr. Jylland
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Indlægfre 31. mar 2006 21:37

Ja, for jeg har endelig fået de 2 kasser med spil som jeg har købt. Anede ikke hvilke spil det var og nu er det skide irriterende at jeg ikke kan se dem på klov.com. Men det ordner sig nok.
Nu når du er her en fredag aften, så kan jeg lige spørge dig om denne her som fuldte med i kassen og hvor der sidder en jamma-adabtor på om den er lige til at bruge i min maskine som ellers kun kører med print-spil?

Jeg får nemlig en fejl-meddelelse med noget med error med backup ram eller noget i den retning...

Billede

Eller kan det være de mvs-bånd som er i stykker?

Har kun prøvet mens der har siddet et spil i.
Senest rettet af holst fre 31. mar 2006 22:14, rettet i alt 3 gange.
Brugeravatar

koluda

Site Admin

  • Indlæg: 4395
  • Tilmeldt: lør 23. jul 2005 11:52
  • Geografisk sted: Vestsjælland / Gørlev (4281)
  • Highscores: 3
    Arcade winning challenges: 0

Indlægfre 31. mar 2006 21:40

Nu kan jeg ikke lige se det billede du har vedhæftet.
Men skriver den fejlen når der ikke er et MVS spil i , så er boardet def.

Tilbage til Forummet generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 35 gæster