SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er tors 28. mar 2024 16:58

PHP HJÆLP

Information, forslag til forbedringer, ris/ros osv.
  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

Wintermute

  • Indlæg: 82
  • Tilmeldt: fre 22. jun 2012 17:59
  • Geografisk sted: Sdr. Omme / Midtjylland
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: PHP HJÆLP

Indlægons 28. nov 2018 17:44

Forum bliver flyttet 1:1 og brugerne kommer ikke til at kunne se en forskel - Koluda skal bare lige ringe til mig så vi kan aftale nærmere :D
Brugeravatar

koluda

Site Admin

  • Indlæg: 4394
  • Tilmeldt: lør 23. jul 2005 11:52
  • Geografisk sted: Vestsjælland / Gørlev (4281)
  • Highscores: 3
    Arcade winning challenges: 0

Re: PHP HJÆLP

Indlægons 28. nov 2018 20:54

Har haft lidt meget om ørene her de sidste par dage, ringer lige til dig i morgen.
Brugeravatar

Wintermute

  • Indlæg: 82
  • Tilmeldt: fre 22. jun 2012 17:59
  • Geografisk sted: Sdr. Omme / Midtjylland
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: PHP HJÆLP

Indlægons 28. nov 2018 22:30

Det er der både respekt for, tid og plads til - du ringer bare :D
Brugeravatar

koluda

Site Admin

  • Indlæg: 4394
  • Tilmeldt: lør 23. jul 2005 11:52
  • Geografisk sted: Vestsjælland / Gørlev (4281)
  • Highscores: 3
    Arcade winning challenges: 0

Re: PHP HJÆLP

Indlægfre 30. nov 2018 20:16

Wintermute var redningsmanden, han har indløst en tjeneste hos en, og får forummet flyttet til andet webhotel.

Så stor tak til Wintermute herfra, havde ikke selv overskudet til det pt. selv, så super han lige trådte til.
Brugeravatar

Muerto

  • Indlæg: 940
  • Tilmeldt: søn 24. feb 2008 10:39
  • Geografisk sted: Kerteminde (5300) DK
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: PHP HJÆLP

Indlægfre 30. nov 2018 20:34

Super go stil! - og rigtig god weekend!!
Need - More space!
Brugeravatar

Michael_Randers

  • Indlæg: 460
  • Tilmeldt: søn 1. nov 2015 20:11
  • Geografisk sted: Randers
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: PHP HJÆLP

Indlægfre 30. nov 2018 21:17

Hvor er det fedt. Tak til alle involverede for at træde til så vi kan beholde vores forum :-)
Mvh Michael Jensen

Billede

Giv et bib hvis vi skal sparke dæk sammen en dag :)
Brugeravatar

Reinhold

  • Indlæg: 153
  • Tilmeldt: ons 7. jan 2009 19:07
  • Geografisk sted: Brørup
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: PHP HJÆLP

Indlægfre 30. nov 2018 21:48

Fedt...!

Det er vi mange der er super taknemmelige for :)
Brugeravatar

FlyveHest

  • Indlæg: 774
  • Tilmeldt: ons 11. sep 2013 20:59
  • Geografisk sted: Ballerup, Danmark
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: PHP HJÆLP

Indlæglør 1. dec 2018 13:52

Alletiders arbejde, det er vi alle glade for :)
Billede
Brugeravatar

soren

  • Indlæg: 1397
  • Tilmeldt: tirs 11. nov 2008 19:56
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: PHP HJÆLP

Indlæglør 1. dec 2018 17:45

Super cool.

Det glæder mig. Men jeg kunne godt se en pointe i at starte forfra på en mere nutidig platform. Jeg tror det vil kunne højne folks lyst til at deltage og bidrage.

Men, jeg håber dette phpbb forum består, om ikke som aktivt forum, så som arkiv og historisk reference for vores automat-hobby :-)
Brugeravatar

BarrySlisk

  • Indlæg: 449
  • Tilmeldt: søn 17. nov 2013 13:54
  • Geografisk sted: Roskilde
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: PHP HJÆLP

Indlægsøn 2. dec 2018 18:56

Nutidig platform?

Enig i det med historisk reference.
Enjoying something I want in my limited time on Earth is more important to me than trying to save a few hundred dollars and waiting over a decade. - koolmoecraig, KLOV member
Brugeravatar

caramba

  • Indlæg: 51
  • Tilmeldt: tirs 24. jan 2017 13:31
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: PHP HJÆLP

Indlægman 3. dec 2018 11:09

soren skrev:Super cool.

Det glæder mig. Men jeg kunne godt se en pointe i at starte forfra på en mere nutidig platform. Jeg tror det vil kunne højne folks lyst til at deltage og bidrage.

Men, jeg håber dette phpbb forum består, om ikke som aktivt forum, så som arkiv og historisk reference for vores automat-hobby :-)


Jeg ved ikke hvor meget kød der er på benet når det kommer til 'historisk reference'...længere oppe i tekst står det osse
'vidensdatabase'. jeg synes osse at det nok er bedst at starte forfra med noget helt andet og helt glemme spille-maskiner.dk. folk virker mere som om de synes at det er super godt af pligt eller sådan noget. Salgsdelen er helt ligegyldig, der dobbelt booker folk bare på dba.dk...og de samme folk ser den begge steder.

Kim
Brugeravatar

Bosse

  • Indlæg: 798
  • Tilmeldt: tors 19. jan 2012 01:50
  • Geografisk sted: Århus
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: PHP HJÆLP

Indlægman 3. dec 2018 21:18

Jeg synes det vil være VILDT synd at reboote forummet.

For mit vedkommende er salgsdelen hverken det bedste eller vigtigste ved denne side. Det er kontakterne til andre, at læse folks spændende indslag, få hjælp til ting, hjælpe andre med ting, bytte reservedele.

Bevares, saglsdelen byder da osse noget for lige at finde den knap eller reservedel man mangler til sin maskine.

Det er korrekt at forummet har været ret stille det sidste halve til hele år, men det er jo ikke første gang i sitets levetid at der ikke er vildt gang i den. Det kommer og går...og kommer garanteret igen :D

Der er jo masser af folk der læser hvad folk skriver og poster herinde. Vi skal bare ind i kampen igen med kommentarer, besyv osv. Personligt er jeg på forummet så godt som hver dag, ofte flere gange om dagen.

Desuden vil jeg være rigtig ked af at miste alle mine PBer :)
Pcb'ere søges: Bagman - Bubbles - Championship Sprint - Defender - Dig Dug - Frisky Tom - Joust - Kung Fu master - New Rally-X - Paperboy - Penta - Pole Position - Pole Position II - Radical Radial - Rally-X - Rolling Thunder - Robotron 2084 - Rug Rats - Q*bert ..... Ikke så vigtigt om det er originale eller bootlegs. Send endelig en pm.

traekogskyl

  • Indlæg: 90
  • Tilmeldt: man 18. jun 2012 13:00
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: PHP HJÆLP

Indlægman 3. dec 2018 23:57

Ja, altså, hvad skal man sige. Ejeren af forummet er long gone (undtagen denne krise), det er super topstyret - med hård
hånd, det har en været en spøgelsesby i langt mere end et halvt til et helt år, strukturen er bygget på en skov af
underfora, hvoraf flippermaskinedelen lader til at være den største. Så er der alle de ligegyldige high scores som ingen
går op i, undtaget rigtig få. Selv udgangspunktet, navnet 'spille-maskiner.dk' er forkert.

Er der slet ikke en eneste der har lyst til at krydse Rubicon? Ingen der har lyst til at starte på en frisk, se hvad der sker
når nye ting sker? Eller vil I sidde her og lade som om at der er en levende diskussion om vores hobby, når sandheden er
at dette forum er knastørt, og ikke engang opslag om nye Stern-maskiner får svar.

Vend bøtten, start noget andet, se noget nyt. Enhver tosse kan lave et forum - det er færdig software man downloader til sit domæne. Det tager ingen tid at lave. Verden er fuld af fora, rigtig mange handler om flipper og arcade. Måske tør folk ikke, fordi de er bange for at være illoyale i forhold til dette forum. Crazy!

J
Brugeravatar

Bosse

  • Indlæg: 798
  • Tilmeldt: tors 19. jan 2012 01:50
  • Geografisk sted: Århus
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: PHP HJÆLP

Indlægtirs 4. dec 2018 01:47

traekogskyl skrev:Ja, altså, hvad skal man sige. Ejeren af forummet er long gone (undtagen denne krise), det er super topstyret - med hård hånd


Det har da ingen betydning om ejeren er aktiv eller ej. Det er jo brugerne der skal gøre et forum aktivt. Det har vi ganske rigtigt ikke formået det sidste lange stykke tid. Men derfra og så til at lukke der synes jeg der er langt.

Ang. topstyring, det er alle fora jo. Når folk ikke kan finde ud af at tale ordentligt (og opføre sig ordentligt overfor andre brugere) så bør der være en administrator som går ind og sætter folk på plads i forhold til forummets retningslinier. Overalt findes der jo infantile røvhuller der ikke kender til pli, takt og tone.

traekogskyl skrev:strukturen er bygget på en skov af underfora, hvoraf flippermaskinedelen lader til at være den største.


Synes det er fedt med alle de underfora :D

traekogskyl skrev:Så er der alle de ligegyldige high scores som ingen
går op i, undtaget rigtig få.


Jeg er een af dem som går op i de forsk. highscores. Men det forum er desværre dødt da der ikke er nogen til at opdatere trådene længere. Men vi har jo alle forsk. interesser.

traekogskyl skrev:Selv udgangspunktet, navnet 'spille-maskiner.dk' er forkert.


Hvorfor? flippermaskiner, konsoller, arcademaskiner og enarmede er vel alle spillemaskiner.

traekogskyl skrev:Eller vil I sidde her og lade som om at der er en levende diskussion om vores hobby, når sandheden er at dette forum er knastørt, og ikke engang opslag om nye Stern-maskiner får svar.


Tørt eller ej. Hvis det blev fjernet forsvandt muligheden jo fuldstændig.

Personligt har jeg ingen som helst interesse omkr. nye Stern-maskiner, så der kunne jeg aldrig finde på at svare på noget. Igen, forskellige folk har forskellige interesser.

traekogskyl skrev:Måske tør folk ikke, fordi de er bange for at være illoyale i forhold til dette forum. Crazy!


Hvorfor skulle folk føle nogen former for loyalitet overfor et website :)
Pcb'ere søges: Bagman - Bubbles - Championship Sprint - Defender - Dig Dug - Frisky Tom - Joust - Kung Fu master - New Rally-X - Paperboy - Penta - Pole Position - Pole Position II - Radical Radial - Rally-X - Rolling Thunder - Robotron 2084 - Rug Rats - Q*bert ..... Ikke så vigtigt om det er originale eller bootlegs. Send endelig en pm.
Brugeravatar

BarrySlisk

  • Indlæg: 449
  • Tilmeldt: søn 17. nov 2013 13:54
  • Geografisk sted: Roskilde
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: PHP HJÆLP

Indlægtirs 4. dec 2018 08:37

Hvorfor skulle et nyt forum, skabe mere debat? Jeg har ikke noget imod et nyt forum hvis der er fede features, men jeg har ingen tro på at folk skulle blive meget mere aktive af den årsag.
Enjoying something I want in my limited time on Earth is more important to me than trying to save a few hundred dollars and waiting over a decade. - koolmoecraig, KLOV member
ForegåendeNæste

Tilbage til Forummet generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 5 gæster