SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er tors 28. mar 2024 13:00

Sticky topics i events

Information, forslag til forbedringer, ris/ros osv.
  • Forfatter
  • besked

hskov

  • Indlæg: 534
  • Tilmeldt: man 25. aug 2008 18:22
  • Geografisk sted: Horsens
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Sticky topics i events

Indlægfre 23. jan 2015 10:27

Der er efterhånden ret mange sticky posts i events kategorien, kan man ikke få ryttet lidt op i det, det er efterhånden svært at finde nye emner når de tikker ind.

Umiddelbart bør det vel heller ikke være nødvendigt med sticky på de enkelte event, de aktuelle events bør vel helt automatisk boble op til toppen da det er dem der bliver postet i?

ELK

  • Indlæg: 1608
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 08:12
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Sticky topics i events

Indlægsøn 25. jan 2015 13:46

Enig med Hans Skov! Det er tid til en oprydning i toppen af events. Normalt fungerer det rigtig godt syntes jeg (sætter pris på at kommende større danske events er sticky - mens andre ting må slås lidt mere for opmærksomheden). Jeg skriver et PB forslag til Kaluda - og lur mig om ikke der bliver cleanet inden for då dage :-)
Brugeravatar

Elgen

  • Indlæg: 1260
  • Tilmeldt: tors 12. jan 2006 10:17
  • Geografisk sted: Vanløse
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Sticky topics i events

Indlægsøn 25. jan 2015 19:53

Hvad med at een af de utilfredse skriver til Koluda at de gerne vil være medredaktør, og ønsker selv at tage en tørn med at rydde op og gøre ting sticky, når folk beder om det? };-P

ELK

  • Indlæg: 1608
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 08:12
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Sticky topics i events

Indlægman 26. jan 2015 20:27

Hep! Jeg er ikke utilfreds! Så det må være Hans du tænker på ;-)

Jeg syntes som sagt det normalt fungerer rigtig godt. Jeg har forsøgt at være så stor en hjælp jeg kan - ved at skrive til Kaluda i ny og næ med forslag til oprydning. Kan godt forstå det kan være umuligt at overskue hvad der er aktivt, hvad der bør være stickyt osv. Og jeg tror vi alle er taknemmelige over dette forum kører så godt som det gør.
Brugeravatar

FlyveHest

  • Indlæg: 774
  • Tilmeldt: ons 11. sep 2013 20:59
  • Geografisk sted: Ballerup, Danmark
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Sticky topics i events

Indlægman 2. feb 2015 10:13

Jeg har faktisk taget kontakt til René om at få lov til at sticky/unsticky events, af præcis den grund. Han har tilsyneladende ikke været på forummet længe, så har netop skudt ham en e-mail for at "skubbe" lidt på vej :)
Billede
Brugeravatar

koluda

Site Admin

  • Indlæg: 4394
  • Tilmeldt: lør 23. jul 2005 11:52
  • Geografisk sted: Vestsjælland / Gørlev (4281)
  • Highscores: 3
    Arcade winning challenges: 0

Re: Sticky topics i events

Indlægsøn 15. feb 2015 14:43

Jep, har haft lidt rigtigt at se til her i huset de sidste par uger, derfor han jeg heller ikke været så meget på som jeg gerne ville, jeg får lige ryddet lidt op, og ser lige om ikke jeg kan huske hvordan man giver en bruger moderator rettigheder, er jo efterhånden en del tid siden jeg sidste var det igennem.

hskov

  • Indlæg: 534
  • Tilmeldt: man 25. aug 2008 18:22
  • Geografisk sted: Horsens
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Sticky topics i events

Indlægman 5. okt 2015 07:39

Skete der noget med dette, synes der er ved at være mange sticky post igen?
Brugeravatar

FlyveHest

  • Indlæg: 774
  • Tilmeldt: ons 11. sep 2013 20:59
  • Geografisk sted: Ballerup, Danmark
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Sticky topics i events

Indlægman 5. okt 2015 10:52

Jeg rydder løbende op i dem, så det kun er opkommende events der har sticky posts. (Og, "reklame" posts for pinlab, SM og Retroarkaden)
Billede

hskov

  • Indlæg: 534
  • Tilmeldt: man 25. aug 2008 18:22
  • Geografisk sted: Horsens
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Sticky topics i events

Indlægman 5. okt 2015 10:57

Men hvorfor er det nødvendigt at have dem som sticky? Event og "reklamerne" bobler jo helt automatisk op idet der bliver postet i dem. Den eneste der vel reelt er behov for er sticky er "sådan tilmelder du en turnering" da det ikke bliver opdateret løbende.
Brugeravatar

FlyveHest

  • Indlæg: 774
  • Tilmeldt: ons 11. sep 2013 20:59
  • Geografisk sted: Ballerup, Danmark
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Sticky topics i events

Indlægman 5. okt 2015 11:06

Se, det har jeg så ikke rigtigt en holdning til :)

Jeg har egentligt bare lidt taget tjansen fra koluda i pinball regi, og fortsat som det har fungerer hidtil.

Personligt synes jeg nu meget godt om at upcoming events er lidt ekstra eksponerede, og det er jo ikke fordi der oprettes forfærdeligt mange andre nye tråde.

Jeg skal dog sige at jeg har tænkt på om det ville give mening at have et underforum til hver pinball-hule, i stedet for at have det i en kæmpe tråd.
Billede

hskov

  • Indlæg: 534
  • Tilmeldt: man 25. aug 2008 18:22
  • Geografisk sted: Horsens
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Sticky topics i events

Indlægman 5. okt 2015 11:59

FlyveHest skrev:Personligt synes jeg nu meget godt om at upcoming events er lidt ekstra eksponerede, og det er jo ikke fordi der oprettes forfærdeligt mange andre nye tråde.


Men hvis der ikke bliver oprettet mange andre tråde, så vil upcoming events jo stadig ligge "ekstra eksponerede" selv om de ikke er sticky ;)

Det ville også give mindre mod arbejde når man ikke skal sticky/un-sticky (er det overhovedet et ord?) tråde/events hele tiden.

FlyveHest skrev:Jeg skal dog sige at jeg har tænkt på om det ville give mening at have et underforum til hver pinball-hule, i stedet for at have det i en kæmpe tråd.


Pinlab kunne nok godt bære sit eget forum, jeg tvivler dog på der vil være nok aktivitet på fabrikstråden til at vi kan bære vores eget forum :)

hskov

  • Indlæg: 534
  • Tilmeldt: man 25. aug 2008 18:22
  • Geografisk sted: Horsens
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Sticky topics i events

Indlægons 2. mar 2016 13:47

BUMP

Nu har vi igen to forældede sticky tråde som ligger og "skygger" for mere relevante tråde.

Tilbage til Forummet generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 5 gæster